Teply štart TDi

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVENSKO

Teply štart TDi

Příspěvek od eec »

Zdravim pani mam taky problem potrebujem zdvihnut štartovaciu dávku ake akosi mi nejde login namiesto login piše kodovanie II a ked zadam cez bezpečnostný pristup login aj tak mi to nejde poradte kde je problem ako mam ist na to, mam VAG 908.2 origo dik za radu
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jake auto ? rotacka ? u PD ani nevim jestli to jde a na Oct2 G5 atd je to resitelne pouze upravou software a uz nikdy pokud starter otoci alespon trochu neobjevi ! na vsech jde uprava startu za tepla i za studena . No problem a chyta na tuk i kdyz startuje pred tim 10-20sec .
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Hlavne u PD pri spatnych startech byva nejvice vine starter.
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

je to golf V 1.9 TDi PD
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jde to 100% resit opravou softu v ridici jednotce . jinak jedine starter a treba za 1/2 zacne zase . jine reseni neni , jo je odpojovat cidlo teploty (LOL)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Hlavne u PD pri spatnych startech byva nejvice vine starter.
Povídali, že mu hráli. Kdy už přestanete věřit těm báchorkám o startéru? Bohužel tohle tvrdí i ve značkových servisech a nadělují nové startery za dobrý peníz, jenže po krátké době problém nastane znovu.
Problém je v tom, že ECU nedá naftu v dostatečném množství. Když to roztáhneš, tak to samozřejmě chytí, protože při vyšších otáčkách je relativně menší únik kolem pístu čerpadla a je jedno, jestli je to rotačka, nebo PD. Odstranit se musí příčina a né následek.
Měl jsem tady O2 PD, kde točil startér jako utrženej ze řetězu a trvalo to věčnost, než to chytlo. Teplý i studený. Po úpravě softu chytá na první obrátku.
V tohle prostě soudruzi udělali chybu a v honbě za emisemi nám připravili starost.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Niesu to bludy s tym startrom, akurat vcera som jeden menil, po vymene chyta auto ako nove, takisto so menil dalsi cca pred rokom a pol. Od vtedy nemal jedn problem so startovanim.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Presne tak,bohuzel to bludy nejsou,na vine jak jak odber starteru tak nedosazeni minimalnich otacek,ty jsou myslim 270(nebo 280),v praxi to mam nekolikrat overene a povetsinou je na vine prave starter.Divil by jsi se jak sakra PD choulostive na ty startovaci otacky.Samozrejme za predpokladu,ze jsou ok vstriky,cerpadlo a jine veci.A nevymyslel si to servis ale VW,kdy bylo neustale reklamovano v celem koncernu jak v zarucni tak pozarucni dobe spatne starty u PD motoru,po vymene starteru jsou zakaznici spokojeni.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Zásadně upravuji soft jednotky,jeto 100% výsledek za daleko menší náklady/cca.1500Kč/ než je výměna starteru/nový je do cca10tKč/ či baterie a bez rozebírání čehokoliv.Tak proč laborovat,když to jde rychleji,čistě a levněji. :D :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tak proč laborovat,když to jde rychleji,čistě a levněji.
A hlavně je to na pořád. Nový startér časem "uhnije" a jsme zase tam kde jsme byli. Prostě to bludy jsou, páč diesel když má tlaky a naftu, tak jde natočit "klikou" a nepotřebuje točit jako kafemlejnek. Má se řešit příčina a né následek. Tím neříkám, že nový startér nepomůže. Pomůže. Ale na jako dlouho? Když jsem měl za bolševika vyběhanýho medvěda a díly na GO byly obtížně sehnatelné, tak jsem měl dvě baterie a startoval na 24V jako to má Praga V3S.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

souhlas a dam vam priklad kdo tomu neverite treba Octavie

2.0 TDI 03G906016HF 0281012292 sw 1037372727

tak pokud starter neotoci vic jak 250 otacek pri teplote 70-100 stupnu proste nevstrikuje naftu a nemuze protoze pozadavek v RJ je proste 0 mg )
az od tech 250 vstrikuje a stejne auto v automatu vstrikuje i pri min nez 200 otackach . to se opravi a funguje to . To ze toci dlouho je tim ze trva nez to roztoci na vic nez 250. A starter ? pri 250 otackach najezdi jeste mozna i 100.000km ;-)

Je hodne aut kde starter vubec nepomuze a nepomuze nic , jen soft ;-)

hezky den ....
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Cely problem je predpokladam v tom, ze (mozna umyslne) vyrobce v ECU pocita pocet impulsu z cidla otaceni kliky a pokud to neodpovida referencni pseudo hodnote, tak ECU nepusti naftu. Odstranenim, pripadne snizenim limitu pozadovanych minimalnich otacek pro pusteni nafty se ten problem vyresi a i kdyby baterka mlela z posledniho a starter mel ubrouseny uhliky na 1mm, tak dokud to pohne s motorem alespon na drc, musi to chytnout.
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Trefa ! 250 otacek = 0 nafty od ridici jednotky = koupe starteru ktery zrovna bude tocit 250 + - 10 a clovek je tam kde byl ...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14458
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě se zeptám jdou ty startovací otáčky nějak změřit přes diag?

Zaslechl jsem základní nastavení, kanál 50 a startovat, motor nechytne ale točky se ukážou.
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Tomas.cz píše:Ještě se zeptám jdou ty startovací otáčky nějak změřit přes diag?

Zaslechl jsem základní nastavení, kanál 50 a startovat, motor nechytne ale točky se ukážou.
staci kanal 1 a zacit startovat vidis otacky motoru a vydis jak se zacne zvedat davka paliva dokovat to nechytne
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“