přídavné topení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

daber
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 říj 2006, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Urbinská 181

přídavné topení

Příspěvek od daber »

Ahoj mechanici.Mám jednu prosbu.Koupil jsem si VW Sharan r.v.2000 comfort starší model a mám tam přídavné topení a je tam i ovládání v hodinách,ale problém je v tom že tam chybí pomocná baterie pod sedačkou spolujezdce a bez toho to prostě neběží,aspoň ne bez zapnutého motoru.Nevíte někdo jak to udělat aby to šlo přes to ovládání. :?
daber35
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5819
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

daj tam tu pridavnu baterku ona tam je pro to aby ti to nezralo baterku keru potrebujes na startovani pri nastartovanem motoru to slape pro to lebo je tato baterka dobijana
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Má pocit žese zde řešilo.
Většinou je tam www.webasto.cz

mají přímo kity pro upgrade na nezávislé topení.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
daber
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 říj 2006, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Urbinská 181

Příspěvek od daber »

Ta baterka stojí 10 000,- což do toho dávat nechci(aspoň ve VW,jinde sem se jí nedopídil).Proto jsem chtěl vědět,jestli se to dá nějak upravit nebo obejít
daber35
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Autobaterka za 10.000,- to je přece nesmysl. V klidu bych brknul webastua uvidíš. Se mnou jednaly velmi ochotně sice jiný problém ale fakt mi přišli v poho. Uvidíš jižak budeš bádat dál ...
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 20 říj 2006, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od trojka »

Pokud tam tu baterku nedáš, musel by jsi propojit kontakty jedné a druhé, ale jak bylo řečeno vystavuješ se riziku, že nenatočíš motor. Druhá baterie je mám za to trakčí, proto je dražší, ale 10tis je mnoho. Oslov nějakého universálního dodavatele(Delco, Banner, atd)
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Mrkni zpět do fóra, dával jsem tam schéma zapojení.
Sharan ASZ
Octavia AGR
daber
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 říj 2006, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Urbinská 181

opět dotaz

Příspěvek od daber »

Tu baterku jsem zkoušel sehnat i jinde,ale všude chtějí vědět její hodnoty a ty já právě nevím.Těch 10 000 mi řekli ve VW,ale popsat baterku mi nechtěli.Jestli ji tam někdo máte,tak mi prosím napište rozměry a hodnoty.Děkuji
daber35
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

A co vzít metr a změřit prostor, případně tam zkusit narvat krabici od bot a pak ji oměřit ?
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Za deset klacků bych tam dal pozlacenou baterii.To jsou ty VW ceny.Je tam normální baterie do auta.Žádný zázrak techniky.Taky není důvod ,aby tam byla nějaká specialní baterie.Já tam mám origo z výroby 12V/ 60Ah.Větší se tam nevejde.Je tam akorád.Výrobce není uveden.Takže cena baterie je tak max.2tis.Teď mě napadlo,jestli ta baterie není gelová? Musím se na ni ještě jednou podívat.Ale i gelová se dá sehnat levněji než 10tis.Gelová je lepší kvůli výparům kyseliny v kabině.I když na to stačí hadička,vyvedená pod auto.Kouknu přesně na ní a dám vědět. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

To sou VWkeci


absolutně těsná záložní gelovka 65Ah 2100,- bez DPH ...
např japonské baterky YUASHA www.micronix.cz


nebo pro lodě (také určené pro použití uvnitř v kajutě a navíc i odolné náklonu www.marinesport.cz gelovka ACCU plus 12V 65AH 1.600,- bez DPH
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nevíte, jak je ta baterka propojená s ostatní elektroinstalací?
Asi bych si jí tam taky dal. Viděl bych to na relé spínané D+, aby se to seplo s tou na startování jen při chodu motoru, při vyp.motoru si bude bufik a ventilátor tahat šťávu z gelovky.
Už aby mrzlo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

pokud to nemá svoji speciální nabíjecí řídicí elektroniku, je vhodné používat diodový dělič, aby se nabíjeli obě baterky, ale vzájemně se nevybíjeli.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
rfarsky
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 led 2006, 10:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od rfarsky »

Potřebuji elektrikářskou radu.K pomocnýmu čerpadlu na příhřev vedou dva dráty jeden je zelenej druhej šedej.Oba byly uhnilí a nevým jak tam zapojit ty dráty.Předpokládám když je tu pulsní čerpadlo tak by to mohllo být jedno.Může mi to někdo potvrdit.
Seat Alhambra 1,9TDI:::::super kára
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Jak si přišel ,že je pulsní?Já bych řekl že je klasika rotační a tam polarita určitě rozhoduje.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“