přídavné topení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
přídavné topení
Ahoj mechanici.Mám jednu prosbu.Koupil jsem si VW Sharan r.v.2000 comfort starší model a mám tam přídavné topení a je tam i ovládání v hodinách,ale problém je v tom že tam chybí pomocná baterie pod sedačkou spolujezdce a bez toho to prostě neběží,aspoň ne bez zapnutého motoru.Nevíte někdo jak to udělat aby to šlo přes to ovládání. 
daber35
-
honzamares
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Má pocit žese zde řešilo.
Většinou je tam www.webasto.cz
mají přímo kity pro upgrade na nezávislé topení.
Většinou je tam www.webasto.cz
mají přímo kity pro upgrade na nezávislé topení.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k
nový diesel mazlík v rodině
-
honzamares
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Autobaterka za 10.000,- to je přece nesmysl. V klidu bych brknul webastua uvidíš. Se mnou jednaly velmi ochotně sice jiný problém ale fakt mi přišli v poho. Uvidíš jižak budeš bádat dál ...
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k
nový diesel mazlík v rodině
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
opět dotaz
Tu baterku jsem zkoušel sehnat i jinde,ale všude chtějí vědět její hodnoty a ty já právě nevím.Těch 10 000 mi řekli ve VW,ale popsat baterku mi nechtěli.Jestli ji tam někdo máte,tak mi prosím napište rozměry a hodnoty.Děkuji
daber35
-
honzamares
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Za deset klacků bych tam dal pozlacenou baterii.To jsou ty VW ceny.Je tam normální baterie do auta.Žádný zázrak techniky.Taky není důvod ,aby tam byla nějaká specialní baterie.Já tam mám origo z výroby 12V/ 60Ah.Větší se tam nevejde.Je tam akorád.Výrobce není uveden.Takže cena baterie je tak max.2tis.Teď mě napadlo,jestli ta baterie není gelová? Musím se na ni ještě jednou podívat.Ale i gelová se dá sehnat levněji než 10tis.Gelová je lepší kvůli výparům kyseliny v kabině.I když na to stačí hadička,vyvedená pod auto.Kouknu přesně na ní a dám vědět. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
honzamares
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
To sou VWkeci
absolutně těsná záložní gelovka 65Ah 2100,- bez DPH ...
např japonské baterky YUASHA www.micronix.cz
nebo pro lodě (také určené pro použití uvnitř v kajutě a navíc i odolné náklonu www.marinesport.cz gelovka ACCU plus 12V 65AH 1.600,- bez DPH
absolutně těsná záložní gelovka 65Ah 2100,- bez DPH ...
např japonské baterky YUASHA www.micronix.cz
nebo pro lodě (také určené pro použití uvnitř v kajutě a navíc i odolné náklonu www.marinesport.cz gelovka ACCU plus 12V 65AH 1.600,- bez DPH
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k
nový diesel mazlík v rodině
Nevíte, jak je ta baterka propojená s ostatní elektroinstalací?
Asi bych si jí tam taky dal. Viděl bych to na relé spínané D+, aby se to seplo s tou na startování jen při chodu motoru, při vyp.motoru si bude bufik a ventilátor tahat šťávu z gelovky.
Už aby mrzlo.
Asi bych si jí tam taky dal. Viděl bych to na relé spínané D+, aby se to seplo s tou na startování jen při chodu motoru, při vyp.motoru si bude bufik a ventilátor tahat šťávu z gelovky.
Už aby mrzlo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
honzamares
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jak si přišel ,že je pulsní?Já bych řekl že je klasika rotační a tam polarita určitě rozhoduje.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz