Dobrý den,chtěl jsem se zeptat ohledně Octavie 2001 TDI 81 KW,bylo zarezlé turbodmychadlo,naklápění lopatek,turbo jsem vyčistil auto jede dobře ale skáče nouzový režim při maximálním plnění-překročen plnící tlak,vyměnil jsem podtlakový ventil ovládání turba,auto jelo týden výborně,ale po týdnu auto zase skáče do nouzového režimu-žádná změna.Mám takový pocit že turbo dává příliš velký tlak,je to možné?Popř. jde tento tlak nějak seřídit?
Děkuji Milan
Octavia 81 kw TDI Nouzový režim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
na tý šroubovici,co je mezi turbem a lopatkama.tam se reguluje tlak.přístup pěkně na hov...o.pokud opravdu ta regulace chodí jak má,zkus ubrat pro začátek o dva závity a pak to projeď a sleduj tlak vagem
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Dřív než začneš přenastavovat táhlo regulace bych se podíval jestli ti někde neutíká podtlak z hadiček.Nehledej jenom díry na hadičkách ale i jak těsní na koncích.Potom těsnost baňky a určitě udělat log.OťasTDi píše:na tý šroubovici,co je mezi turbem a lopatkama.tam se reguluje tlak.přístup pěkně na hov...o.pokud opravdu ta regulace chodí jak má,zkus ubrat pro začátek o dva závity a pak to projeď a sleduj tlak vagem
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 26 dub 2010, 21:29
Odpovědi: 0
Ahoj. nevím jak moc jsi to turbo vyčistil ale musí se rozebrat i ta konzole s lopatkama a rozhejbat jednu po druhý jinak to nemá cenu, protože se to pak pořád seká v zapnutým stavu. po složení ta ovládací páčka musí chodit uplně lehce na dotyk. jinak to muže dělat ten ovládací ventil ,píšeš že jsi ho vyměnil tak potom jedíně ještě ta podtlakova regulace na turbu ,je stará a vrací se pomalu a jednotka to vyhodnotí chybně.U Oktávky Po nastartování se musí ten podtlak zatáhnout na doraz a po chcípnutí se po několika vteřinách hned po takovým pufnutí ovládacího ventilu vátí zpátky. 

Přez diagnostiku proveď načtení základních hodnot a to požedované množství a skutečné,pokud to buide takřka stejné s minimální odchylkou turbo je v pořádku a vyměň černý ventil na podtlak turba.Za motorum na pedálové stěně jsou dva a systém hadiček.Jeden černej a druhej má světlé víčko.V opačném případě je v háji turbo.