auto ma jeste nove trysky a serizene vstriky
diky moc za odp.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozvodový kolo na čerpadle mývá i 2 díry na aretaci nejspolehlivější je při postaveným motoru na značky a sundaným řemenu točit čerpadlem po směru hodinových ručiček než dá dávku do první trubky od rozvodů pak je to ten správný válecsyncon píše:trochu se sem vetru mel sem problemy se startem tak se sundal dekly a ma skoceny rozvody na cerpadle o cca 5 zuburozvody dam novy tyhle sou tak cca 30ti prejety
![]()
vacka a klika sou jasny ale nekde sem cet ze jde otocit cerpadlo o 90° to by nerad udelal ma jeste statrou remenici s dirama (pri serizeni predvsriku se hejbe celim cerpadlem) je vubec neco takovyho mozny ? je tam vic der ? zatim sem delal rozvody vzdycky na 15 vrtak a jiny diry sem si nevsim
predem diky za info
právě pokud nenapojíš měřák na výstup nafty z čerpadla a nebudeš vědět přesně vnitřní tlak můžeš jen spekulovat a právě tím ventilem který je hned vedle přívodu nafty do čerpadla vyloučíš vadný ventil a dostaneš se k vadné podávací části čerpadla kde je nejlepší varianta repase zavčas pokud to jede jednoho krásného rána už ti zbude z auta stojící dýmovniceLibangVW píše:a ten ventil vyzkousim jak ?
a je pravda ze cerpadlo saje trochu bublinek , auto sem mel na vymenu trysek v proficar Humpolec a Kamil rikal ze muze byt v haji podavaci cerpadlo ve vstrikovacim muze to byt tim ? a ten bily kour muze byt tim ze pada nafta ? a nekde jsem cetl ze kdyz byl motor potkany tak muze byt trochu ohnuta ojnice a tim padem to taky startuje hur , jako ono to chyti na prvni otocku , alechci to mit proste v poradku tak jak to ma byt
a ty trysky sem nechal menit protoze jsem myslel ze uz jsou v haji prece jenom motor ma natoceno 360tis , po vymene to chyta lip ale bily kour je tam furt