bílý kouř AHU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

bílý kouř AHU

Příspěvek od LibangVW »

zdravim , mam takovy mensi problem :D kdyz rano nastartuji tak jde z vyfuku cca 10s bíly kouř a ptvni cca 1-2s me prijde jakoby to slo na 3valce ? za tepla uz nic, predvstrik dle vagu ok .... auto kdyz jsem koupil melo potkany motor tak sem nechal komplet udelat hlavu , tesneni a rozvody ty jsou taky dobre nastavene . Jede to uplne normalne ale neprijde me normalni ze by to takhle melo kouřit
auto ma jeste nove trysky a serizene vstriky

diky moc za odp.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Koukni vagem na teploty. Palivo, vzduch, voda.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

A kolik oleje doléváš mezi výměnou cca 1litr?
T4+B5,5
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Voda nemizí? Žhaviče žhavý všechny?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Martin.R : teplotu paliva najdu kde ?
mistrkutil : olej vymeneny pred 3tis km a z měrky neubyl ani 1mm z rysky nemizí vůbec
dhfool : voda nemizí taky vůbec a žhavice můžu vyzkoušet , ale dělalo to i kdyz bylo venku 20stupnu a to auto nezhavi
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Jo a taky to může dělat kapající vstřik nebo slabý tlak v čerpadle ;)
ale pokud jsi si na 100% jist že vsrřiky jsou seřízeny ok nech si změřit pracovní tlak čerpadla specielně tlakový ventil 8)
Ale v první řadě vyločit netěsnost v palivové soustavě konkrétně padání nafty :-D
T4+B5,5
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

a ten ventil vyzkousim jak ? :)

a je pravda ze cerpadlo saje trochu bublinek , auto sem mel na vymenu trysek v proficar Humpolec a Kamil rikal ze muze byt v haji podavaci cerpadlo ve vstrikovacim muze to byt tim ? a ten bily kour muze byt tim ze pada nafta ? a nekde jsem cetl ze kdyz byl motor potkany tak muze byt trochu ohnuta ojnice a tim padem to taky startuje hur , jako ono to chyti na prvni otocku , ale :D chci to mit proste v poradku tak jak to ma byt :) a ty trysky sem nechal menit protoze jsem myslel ze uz jsou v haji prece jenom motor ma natoceno 360tis , po vymene to chyta lip ale bily kour je tam furt :D
Kaktus
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 říj 2010, 07:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kaktus »

:D Tak to je těžké
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

trochu se sem vetru mel sem problemy se startem tak se sundal dekly a ma skoceny rozvody na cerpadle o cca 5 zubu :o rozvody dam novy tyhle sou tak cca 30ti prejety (LOL)

vacka a klika sou jasny ale nekde sem cet ze jde otocit cerpadlo o 90° to by nerad udelal ma jeste statrou remenici s dirama (pri serizeni predvsriku se hejbe celim cerpadlem) je vubec neco takovyho mozny ? je tam vic der ? zatim sem delal rozvody vzdycky na 15 vrtak a jiny diry sem si nevsim

predem diky za info
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

..
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

..
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

nikdo neporadi ?

cosby : nejaky tečky si piš jinam prosim
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

syncon píše:trochu se sem vetru mel sem problemy se startem tak se sundal dekly a ma skoceny rozvody na cerpadle o cca 5 zubu :o rozvody dam novy tyhle sou tak cca 30ti prejety (LOL)

vacka a klika sou jasny ale nekde sem cet ze jde otocit cerpadlo o 90° to by nerad udelal ma jeste statrou remenici s dirama (pri serizeni predvsriku se hejbe celim cerpadlem) je vubec neco takovyho mozny ? je tam vic der ? zatim sem delal rozvody vzdycky na 15 vrtak a jiny diry sem si nevsim

predem diky za info
rozvodový kolo na čerpadle mývá i 2 díry na aretaci nejspolehlivější je při postaveným motoru na značky a sundaným řemenu točit čerpadlem po směru hodinových ručiček než dá dávku do první trubky od rozvodů pak je to ten správný válec ;)
T4+B5,5
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

LibangVW píše:a ten ventil vyzkousim jak ? :)

a je pravda ze cerpadlo saje trochu bublinek , auto sem mel na vymenu trysek v proficar Humpolec a Kamil rikal ze muze byt v haji podavaci cerpadlo ve vstrikovacim muze to byt tim ? a ten bily kour muze byt tim ze pada nafta ? a nekde jsem cetl ze kdyz byl motor potkany tak muze byt trochu ohnuta ojnice a tim padem to taky startuje hur , jako ono to chyti na prvni otocku , ale :D chci to mit proste v poradku tak jak to ma byt :) a ty trysky sem nechal menit protoze jsem myslel ze uz jsou v haji prece jenom motor ma natoceno 360tis , po vymene to chyta lip ale bily kour je tam furt :D
právě pokud nenapojíš měřák na výstup nafty z čerpadla a nebudeš vědět přesně vnitřní tlak můžeš jen spekulovat a právě tím ventilem který je hned vedle přívodu nafty do čerpadla vyloučíš vadný ventil a dostaneš se k vadné podávací části čerpadla kde je nejlepší varianta repase zavčas pokud to jede jednoho krásného rána už ti zbude z auta stojící dýmovnice ;)
T4+B5,5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“