Výměna motoru 1.5D za 1.7TDS, Rady pls
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna motoru 1.5D za 1.7TDS, Rady pls
čus všem,potřebuju rady...
Mam corsu 1.5Diesel 37kw, přes zimu bych tam chtěl dát motor z Astry 1.7TDS 60kw ISUZU ( STK neřešit)
Ten motor je na oko naprosto stejnej, chci se zeptat, jestli tomu je i prakticky, stejný držáky, elektrika ( skoro žádnou to nemá, ani řidící jednotku, tak proto se ptám)
za a) můžou být uplne odlišné konektory že dosebe proste nepudou
za b) konektor bude stejný jen budou jinak poprehazovany kabely vněm myslim pozice, tym ze ma vic cidel tak by mohlo bejt tohle jiné.
Pak co tam má být za převodovku, jestli stačí nechat ta co mam v Corse, snad F13.
Já vim, že motor 1.5D a 1.5TD jsou úplně stejný, až na turbo .. takže jde 100% vyměnit kus za kus ..
A teoreticky, když se vymění motor za motor, tak ten všechny ty čidla atd má už na sobě, tak by to nemělo dělat problémy .. snad.
Další věc, slyšel jsem, že motor 1.7TDS má AGR ventil, kterej já nemám, takže na něj nemám ani čidlo, pokud tam dám 1.7TDS, tak čidlo od AGR ventilu nemám kam zapojit a bude vadit, že nebude zapojenej ? ( většinou se zaslepuje, pokud vím)
A Tady foto mýho motoru 1.5Diesel
http://www.astra-g.cz/forum/download/fi ... &mode=view
A tady foto motoru 1.7TDS ( skoro stejný s mým motorem)
http://www.astra-g.cz/forum/download/fi ... &mode=view
Mam corsu 1.5Diesel 37kw, přes zimu bych tam chtěl dát motor z Astry 1.7TDS 60kw ISUZU ( STK neřešit)
Ten motor je na oko naprosto stejnej, chci se zeptat, jestli tomu je i prakticky, stejný držáky, elektrika ( skoro žádnou to nemá, ani řidící jednotku, tak proto se ptám)
za a) můžou být uplne odlišné konektory že dosebe proste nepudou
za b) konektor bude stejný jen budou jinak poprehazovany kabely vněm myslim pozice, tym ze ma vic cidel tak by mohlo bejt tohle jiné.
Pak co tam má být za převodovku, jestli stačí nechat ta co mam v Corse, snad F13.
Já vim, že motor 1.5D a 1.5TD jsou úplně stejný, až na turbo .. takže jde 100% vyměnit kus za kus ..
A teoreticky, když se vymění motor za motor, tak ten všechny ty čidla atd má už na sobě, tak by to nemělo dělat problémy .. snad.
Další věc, slyšel jsem, že motor 1.7TDS má AGR ventil, kterej já nemám, takže na něj nemám ani čidlo, pokud tam dám 1.7TDS, tak čidlo od AGR ventilu nemám kam zapojit a bude vadit, že nebude zapojenej ? ( většinou se zaslepuje, pokud vím)
A Tady foto mýho motoru 1.5Diesel
http://www.astra-g.cz/forum/download/fi ... &mode=view
A tady foto motoru 1.7TDS ( skoro stejný s mým motorem)
http://www.astra-g.cz/forum/download/fi ... &mode=view
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Co ja vim tak 1.5d a 1.5td nejsou stejny, tdcko motor je o neco tezsi a ma jinou prevodovku, 1.5d ma o chlup kratsi prevody.
Jeste by mohl byt problem s altikem, tech co vim je nekolik.
Snad ma Astra taky hyundai a ma 2 typy konektoru.
Jinak napasovat to jde pac Cors s 1.7tds je plny youtube.
Jinak imho staci si sehnat 1.7td a dat si misto toho oplackyho FMIC.
To je jedinej rozdil mezi 1.7td a 1.7tds.
Bude to mit i lepsi chlazeni.
Jeste by mohl byt problem s altikem, tech co vim je nekolik.
Snad ma Astra taky hyundai a ma 2 typy konektoru.
Jinak napasovat to jde pac Cors s 1.7tds je plny youtube.
Jinak imho staci si sehnat 1.7td a dat si misto toho oplackyho FMIC.
To je jedinej rozdil mezi 1.7td a 1.7tds.
Bude to mit i lepsi chlazeni.
čus, takže myslíš, že by to šlo napasovat, když seženu celej motor ? Komplet s altíkem i všim co potřebuju ?
Altík by se kdyžtak sehnel nějakej, ktere by šel na konektory, když říkáš, že jich je víc ...
A převodovka je taky jiná ? a kdybych jí vyměnil za převodovku z 1.7TDS, tak nebudu muset měnit řazení ?
A nevíš ěco o tom AGR ventilu, jak to s ním je ? jestly by se dal zaslepit nebo by se musel vymyslet konektor ..
A to jak se lišej motory Opel a Isuzu jen v tom FMIC, tak to je co prosimtě .. ? Vim, že v tom je rozdíl 10kw ..
Altík by se kdyžtak sehnel nějakej, ktere by šel na konektory, když říkáš, že jich je víc ...
A převodovka je taky jiná ? a kdybych jí vyměnil za převodovku z 1.7TDS, tak nebudu muset měnit řazení ?
A nevíš ěco o tom AGR ventilu, jak to s ním je ? jestly by se dal zaslepit nebo by se musel vymyslet konektor ..
A to jak se lišej motory Opel a Isuzu jen v tom FMIC, tak to je co prosimtě .. ? Vim, že v tom je rozdíl 10kw ..
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Jo slo, prevodovka bude jina, ted koukam na rozdily a napr u Corsy 1.5D,1.5TD a 1.7D jsou pokazdy jiny. Imho kdybys nechal tu co tam ted mas tak to taky pojede ale je zbytecne kratka. Co se tyka AGRka tak toho bych se nebal, pac ten motor nema r.j. takze bude stacit vrazit sroubek do hadicky co vede k AGR a bude furt zavreny.Lukkas píše:čus, takže myslíš, že by to šlo napasovat, když seženu celej motor ? Komplet s altíkem i všim co potřebuju ?
Altík by se kdyžtak sehnel nějakej, ktere by šel na konektory, když říkáš, že jich je víc ...
A převodovka je taky jiná ? a kdybych jí vyměnil za převodovku z 1.7TDS, tak nebudu muset měnit řazení ?
A nevíš ěco o tom AGR ventilu, jak to s ním je ? jestly by se dal zaslepit nebo by se musel vymyslet konektor ..
A to jak se lišej motory Opel a Isuzu jen v tom FMIC, tak to je co prosimtě .. ? Vim, že v tom je rozdíl 10kw ..
Co vim tak ta 1.7TD je od Opelu , na ty motory neni takova chvala jako na ty ISUZacky.
1.7TD nema intercooler, 1.7TDS ho ma (to je jedinej rozdil) a proto je u TDSka vyssi vykon. Tzn. ze si klidne sezen jenom 1.7TD a porid si k nemu FMIC (intercooler co se dava do masky). Do kozy Bckovy se to vejde sice se musi trochu laborovat ale da se. Imho do Acka se to vejde taky. Az to tam budes mit tak se necha pridat nafta na cerpadle a muzes i trochu postelovat turbo. Pak to fici jako drak.
Batoo, patří ti velký díky!
Tak do toho nejspíš půjdu. Ještě se zeptám, jaká převodovka má tedy bejt u toho 1.7TDS ? (označení)
A když tam nechám svou, tak bude krátká, to myslíš, že to nebude tolik točit ?
jinak IC dopředu za nárazník půjde určitě, u Áčka je místa dost, kdyžtak se upravý nárazník trochu ..
A k tomu přidání na čerpadle - to se dělá jak prosimtě,něco málo jsem slyšel,ale pokaždý to bylo jinak, tak jestli by jsi mi to mohl nějak vysvětlit ..
A co Tlak turba ? dá se taky přidat, jsem slyšel, že ano ..
Batoo> odkud prosimtě seš? Kdybych to nemohl dát za boha dohromady,tak jestli by ses stavil mi s tim pomoct na nějakej den.. Stejně to bude nejdřív za 3-4 měsíce .. Nejdřív musim sehnat dobrej motor,pak ho repasovat vše co půjde a pak vyměnit a to nejdůležitější, zprovoznit ..
Tak do toho nejspíš půjdu. Ještě se zeptám, jaká převodovka má tedy bejt u toho 1.7TDS ? (označení)
A když tam nechám svou, tak bude krátká, to myslíš, že to nebude tolik točit ?
jinak IC dopředu za nárazník půjde určitě, u Áčka je místa dost, kdyžtak se upravý nárazník trochu ..
A k tomu přidání na čerpadle - to se dělá jak prosimtě,něco málo jsem slyšel,ale pokaždý to bylo jinak, tak jestli by jsi mi to mohl nějak vysvětlit ..
A co Tlak turba ? dá se taky přidat, jsem slyšel, že ano ..
Batoo> odkud prosimtě seš? Kdybych to nemohl dát za boha dohromady,tak jestli by ses stavil mi s tim pomoct na nějakej den.. Stejně to bude nejdřív za 3-4 měsíce .. Nejdřív musim sehnat dobrej motor,pak ho repasovat vše co půjde a pak vyměnit a to nejdůležitější, zprovoznit ..
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?