Ekologická nafta - MEŘO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
MEŘO je 100% bionafta aneb B100. Směsná je 30% bionafta aneb SMN30. No a v Polsku ten bioester je fakt B100 viz http://translate.google.cz/translate?hl ... est_bio100
Asi před tejdnem jsem si všimnul jedný zajímavý věci:
na naftu mi filcka s plynem na podlaze čudí jak tatra
na friťák mi čudí už na 3/4 plynu
ale jak jsem natankoval bionaftu z jedný pumpy, která se ocitla na tom neoficiálním blacklistu ČOI, ať se snažím, jak se snažím, ani obláček.
Může mi to někdo objasnit?
Každopádně až pojedu na emise, je volba paliva jasná.
na naftu mi filcka s plynem na podlaze čudí jak tatra
na friťák mi čudí už na 3/4 plynu
ale jak jsem natankoval bionaftu z jedný pumpy, která se ocitla na tom neoficiálním blacklistu ČOI, ať se snažím, jak se snažím, ani obláček.
Může mi to někdo objasnit?
Každopádně až pojedu na emise, je volba paliva jasná.
zazalo se ochlazovat,tak jsem presle na naftu a protoze jsem po extremnim chipu,tak mi to zacalo dost cmudit. Zkusil jsem prejit na kompromis smesnou naftu na kterou jsem narazil na cerpace silmet. cmudi to malicko min,ale vykon sel do haje. Na jaro zkusim zase bionaftu. chtel bych totiz projit emisema:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
hranicka píše:Asi před tejdnem jsem si všimnul jedný zajímavý věci:
na naftu mi filcka s plynem na podlaze čudí jak tatra
na friťák mi čudí už na 3/4 plynu
ale jak jsem natankoval bionaftu z jedný pumpy, která se ocitla na tom neoficiálním blacklistu ČOI, ať se snažím, jak se snažím, ani obláček.
Může mi to někdo objasnit?
Každopádně až pojedu na emise, je volba paliva jasná.
objasnit se to dá musel bys mít vag na adrese 41 blok měřených hodnot, tam si přečteš zátěžák jestli máš velké něpětí tak felda hulí miloš
slovacek.milos píše:Raději bych, kdyby se to dalo doladit mechanicky, do počítače se nedostanu, nejsem automechanik. Ale mám pocit, že trochu "chrastí" ten potenciometr na lucasovi, jedu určitou rychlostí, plynem ani nehnu a zničehonic se změní zvuk a auto začne táhnout jak drak. Co by se stalo, kdybych těch 0,5-5V pouštěl do logiky za jízdy zvenčí? Má to nějaký rizika?hranicka píše: objasnit se to dá musel bys mít vag na adrese 41 blok měřených hodnot, tam si přečteš zátěžák jestli máš velké něpětí tak felda hulí miloš
Ještě chlapi uvádějte zdali to cpete do starých škatulí nebo i do nových aut.... abych věděl, zdali to mám risknout a zkusit 
******************
Chci nový šicí stroj: šicí stroje
vyšívání - výšivky zdarma a myslíte na Vánoce 2011
Chci nový šicí stroj: šicí stroje
vyšívání - výšivky zdarma a myslíte na Vánoce 2011
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
hranicka píše:to napětí co píšeš musíš pouštět pedálem pak to nemá rizika kokud nemáš vag což je asi nejlepší protoýe zjistíš co se děje v mozku tk tam na tom zátěžíku máš tři dráty kostra napětí a impulz tak si to naměř milošslovacek.milos píše:Raději bych, kdyby se to dalo doladit mechanicky, do počítače se nedostanu, nejsem automechanik. Ale mám pocit, že trochu "chrastí" ten potenciometr na lucasovi, jedu určitou rychlostí, plynem ani nehnu a zničehonic se změní zvuk a auto začne táhnout jak drak. Co by se stalo, kdybych těch 0,5-5V pouštěl do logiky za jízdy zvenčí? Má to nějaký rizika?hranicka píše: objasnit se to dá musel bys mít vag na adrese 41 blok měřených hodnot, tam si přečteš zátěžák jestli máš velké něpětí tak felda hulí miloš
-
redidlos6006
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Zdravím, po necelém roce dukladného pročítání fora sem se rozhodl registrovat a přidat se k Vám, koupil sem si nafťáčka (renault espace III 2.2dt, komurkovej diesel), jako palivo budu používat vyfritovaný řepkový olej zn.Manka(dodavatel patří do rodinky
) Z důvodů jednoduchosti jej budu míchat přímo do nadrže (80l nádrž je nemožné naplnit naftou bez providenta
) dle teorie strachu zacnu až na jaře 1:1 po překročení 20st.C přitvrdím; filtraci sem vyřešil za pomocí filtračních sáčků (takový ty nohavice) akorát už jen seženu pár plastových sudů pro skladování filtrátu, ještě k té filtraci prvně to nechám sednou poté to prokape pres 25mikronů a dál potřebuju poradit mám ještě filtr 5mikronů bude to potřeba ním taky provalit díky
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice