Výměna motoru 1.5D za 1.7TDS, Rady pls
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..
A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
já právě myslim ( dle obrázku) že vede jedna trubka ze sání do IC a druhá trubka vede z IC do spodní části IC .. ten IC dám za nárazník a jen prodloužim trubky, nastavim kolenama a napojení bude pořád stejný .. jen delší trubky, to snad nebude vadit ne ? Halvně, že tam bude Cooler .. ? na délce trubek nezáleží nebo ano ?
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Isuzu 1,7 TD ma riesene sanie tak,ze hadica od filtra ide do sacieho kolena ,odtial do turba,z turba do IT a z IT spat do sacieho potrubia. Isuzu nemali AGR,ten mali len len modernejsie,s elektronikou. Alternator a starter sa standardne montovali znackz Hitachi,starter bolo mozne nahradit Boshom. Tento motor ma 4 hydrauliske silentbloky+1 na prevodovke. Isuzu sa robilib i bez turba,turbo verzie boli zasadne s IC