Výměna motoru 1.5D za 1.7TDS, Rady pls

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

SMAZAT PLS
Naposledy upravil(a) batoo dne 20 říj 2010, 07:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

SMAZAT PLS
Naposledy upravil(a) batoo dne 20 říj 2010, 07:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

SMAZAT PLS
Naposledy upravil(a) batoo dne 20 říj 2010, 07:56, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

SMAZAT PLS
Naposledy upravil(a) batoo dne 20 říj 2010, 07:56, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..

A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

já právě myslim ( dle obrázku) že vede jedna trubka ze sání do IC a druhá trubka vede z IC do spodní části IC .. ten IC dám za nárazník a jen prodloužim trubky, nastavim kolenama a napojení bude pořád stejný .. jen delší trubky, to snad nebude vadit ne ? Halvně, že tam bude Cooler .. ? na délce trubek nezáleží nebo ano ?
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

Isuzu 1,7 TD ma riesene sanie tak,ze hadica od filtra ide do sacieho kolena ,odtial do turba,z turba do IT a z IT spat do sacieho potrubia. Isuzu nemali AGR,ten mali len len modernejsie,s elektronikou. Alternator a starter sa standardne montovali znackz Hitachi,starter bolo mozne nahradit Boshom. Tento motor ma 4 hydrauliske silentbloky+1 na prevodovke. Isuzu sa robilib i bez turba,turbo verzie boli zasadne s IC
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

brambo dík, ty hadice budu muset prodloužit, abych to dostal až k nárazníku .. nebude vadit, že ty truhby prodloužim ? nevadí to nějak .. ?
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od henk »

RE- Batoo rozdil mezi 1.7TD a 1.7TDS neni je intercoler ale 1.7 TD je něměc. A 1.7TDS je Isuzu :?
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Jop to jsem psal a jestli ne tak jsem to opomnel. Kazdopadne i tak to pujde. Jo ja mu to psal do pm:-)
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

predlzenie by nemalo vadit,treba dodrzat priemer,nemal by sa zmensovat. Kod Isuzu motora je X17DT alebo TC4EE1
Lukkas
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 pro 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Lukkas »

Super .. to je snad vše, co jsem potřeboval vědět .. pomalu začnu schánět motor ..
Zatim dík
VW Golf III 1.9 GT TDI + trysky P764 + FMIC
Odpovědět

Zpět na „Opel“