
Sériový motor nejde dlouhodobě vystavit tak vysoké teplotě a tlakům.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
je to tak.vyvoj ,zkouseni,laborovani ,testovani ,brzdeni .tohle jsou cenne informace.tak ze ti nikdo nepovi co a jak.jen ti naznaci.Dukes píše:Doba je tvrdá.AlesShi píše:to nikdo nevite? nebo tu panuje informacni embargo jako s velkejma turbama proti hybridum?
no je videt ze se casy menej
a kdyby se našteloval výkon nehledě na turbo, tak by se dostalo kolik? nebo by to už nepustily vstřiky? někde na foru jsem četl že S 764 zvládnou 180 psturbo kamna power píše:tak s VA a 764 tryskama se dá takových 170 koní, v Mk3 to už musí letět pěkně při 1100 kil hmotnosti
jak mluví praxe? kolik tis KM už někomu vydrželo 300 ps?*** píše:jako teorie dobry, praxe mluvi jinakBóďa píše:300PS je tak na předjetí, nebo sprintík.
Sériový motor nejde dlouhodobě vystavit tak vysoké teplotě a tlakům.
to jako kdybych vzal 300ps TDI z Prahy po D1 v neděli v šest ráno, na plnej plyn, celou cestu 250kmh, tak dojedu do brna?*** píše:jako teorie dobry, praxe mluvi jinakBóďa píše:300PS je tak na předjetí, nebo sprintík.
Sériový motor nejde dlouhodobě vystavit tak vysoké teplotě a tlakům.
az si naky 300k postavis tak to zkus, ja po dalnici jedu max 200kmh a lehkej plyn ,tlak turba kolem 0.8bar, otacky 3900, kdyz to provoz dovoli tak furt, ale zkousel sem i kratkodobe podrzet plnej a na sestku a to pri 250 toci 4900, tlak 2.2turbo kamna power píše: to jako kdybych vzal 300ps TDI z Prahy po D1 v neděli v šest ráno, na plnej plyn, celou cestu 250kmh, tak dojedu do brna?