O2 280HP

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

300PS je tak na předjetí, nebo sprintík. :)
Sériový motor nejde dlouhodobě vystavit tak vysoké teplotě a tlakům.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Dukes píše:
AlesShi píše:to nikdo nevite? nebo tu panuje informacni embargo jako s velkejma turbama proti hybridum?


no je videt ze se casy menej
Doba je tvrdá. :D
je to tak.vyvoj ,zkouseni,laborovani ,testovani ,brzdeni .tohle jsou cenne informace.tak ze ti nikdo nepovi co a jak.jen ti naznaci.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

turbo kamna power píše:tak s VA a 764 tryskama se dá takových 170 koní, v Mk3 to už musí letět pěkně při 1100 kil hmotnosti :)
a kdyby se našteloval výkon nehledě na turbo, tak by se dostalo kolik? nebo by to už nepustily vstřiky? někde na foru jsem četl že S 764 zvládnou 180 ps
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Bóďa píše:300PS je tak na předjetí, nebo sprintík. :)
Sériový motor nejde dlouhodobě vystavit tak vysoké teplotě a tlakům.
jako teorie dobry, praxe mluvi jinak ;)
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

*** píše:
Bóďa píše:300PS je tak na předjetí, nebo sprintík. :)
Sériový motor nejde dlouhodobě vystavit tak vysoké teplotě a tlakům.
jako teorie dobry, praxe mluvi jinak ;)
jak mluví praxe? kolik tis KM už někomu vydrželo 300 ps?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

*** píše:
Bóďa píše:300PS je tak na předjetí, nebo sprintík. :)
Sériový motor nejde dlouhodobě vystavit tak vysoké teplotě a tlakům.
jako teorie dobry, praxe mluvi jinak ;)
to jako kdybych vzal 300ps TDI z Prahy po D1 v neděli v šest ráno, na plnej plyn, celou cestu 250kmh, tak dojedu do brna?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

turbo kamna power píše: to jako kdybych vzal 300ps TDI z Prahy po D1 v neděli v šest ráno, na plnej plyn, celou cestu 250kmh, tak dojedu do brna?
az si naky 300k postavis tak to zkus, ja po dalnici jedu max 200kmh a lehkej plyn ,tlak turba kolem 0.8bar, otacky 3900, kdyz to provoz dovoli tak furt, ale zkousel sem i kratkodobe podrzet plnej a na sestku a to pri 250 toci 4900, tlak 2.2

ale pokud vim tak zizala ma predokolu a delsi prevodovku a jezdi s 280konema i 280kmh a taky mu jeste AJM drzi

a pokud vim po D1 se smi max 130kmh :)
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Hele, hele! :D
Na 200km/h a lehkej plyn nepotřebuje motor 300PS...
Na dálnici ( klidně v Německu :D ) šestku, plnej plyn a za pět minut motor ufrituješ.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

:)
Naposledy upravil(a) nostromo dne 26 říj 2010, 19:25, celkem upraveno 1 x.
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Bóďa píše:Hele, hele! :D
Na 200km/h a lehkej plyn nepotřebuje motor 300PS...
Na dálnici ( klidně v Německu :D ) šestku, plnej plyn a za pět minut motor ufrituješ.
jo ale to ufrituješ i seriov tdi, s ostrejsim softem, uz ta otazka pedtim byla spatne polozena
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Prostě se při 300PS v motoru dějí jiné věci, než u 150PS.
Tak nechceš si takový motor pět minut "péct" na plný výkon na brzdě? :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

*** píše: uz ta otazka pedtim byla spatne polozena
No dobre tak polozime otazku jinak. Kolik s tema 300 konema mas najeto ty ?
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

ja osobne pres 15000km za pul roku zatim
pak tohle jezdi rok a pul http://mvolesko.cz/OI319k.pdf najeto netusim

pak jeste vim o 3 motorech a taky zatim nic neodeslo
Naposledy upravil(a) mvolesko2 dne 26 říj 2010, 23:17, celkem upraveno 1 x.
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to máte nový vstřiky, písty, hlava, turbína... vydrží to pane Lorenc ? (LOL)

Hoblík má slušný koně s hybridem a říkal že najel 40tkm.. třeba se podělí o zkušenosti i s ostatními.. a třeba ne :-)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tuším teda správně, že ty motory už s životností nemají moc společnýho? Chlubit se, že někdo najel po úpravě 40tkm... Bych se nevozil ani rok. O voleskovi ani nemluvě - "zatím 15tkm". Úprava motoru za x tisíc možná jen na jednu výměnu oleje... Úpravy naprosto o ničem.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“