Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

225
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 20:03

Příspěvek od sumi »

Jen dotaz,jakej by mel byt nejvetsi rozdil mezy davkama vstriku ?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jednotka motoru je schopná srovnat rozdíl do cca 2,8mg Ale pokud je motor a vstřiky vpořádku, rozdíly jsou zanedbatelné, max do 0,5mg
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

to by me zajimalo, proc jeden valec ma 1,2 ostatni jsou tesne kolem nuly. Nafta nepada, nezere to moc (cca 5,5l/100km) a startuje to. Na brzde to odbrzdilo cca 108kW po chipu (zaklad AJM). Tak nevim zda to mam resit? Mam v zasobe 3 vstriky z AUY, tak jestli je tam zkusit dat, nebo to neresit?
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

neresit.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Přesně tak, dlouhodobě mám horší hodnoty na dvou vstřikách a protože všechno funguje jak má, radši do toho nevrtám. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 20:03

Příspěvek od sumi »

v kanale 13 jsem nameril tyhle hodnoty 1V -0,1 2V -0,4 3V 0,5 4V 00 by mely bejt v pohode? melo by cenu serizeni zdvihu vstriku? diky
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to je v pohodě, seřízení vahadel by stejně asi nepomohlo ;) na druhou stranu, proč to nerozebrat, když to funguje :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 20:03

Příspěvek od sumi »

to jsem si teda taky myslel ze by to nepomohlo...ale chtel jsem se optat zkusenejsich :)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nejebte do tych motorov ked netreba :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

Novější příručky (origo v němčině) uváděj - jak už se tu mnohokrát psalo - pootočení o 180° namísto 225° a to platí i pro starší motory, které se dřív nastavovaly na 225°, takže na hodnotu 225° klidně zapomeňte

Jinak jak je z diagramu níže patrný, motory ASZ (96 kW) maj někdy tendenci při originálnim nastavení oběma přípravky (aretace vačky a setrváku) se neochotně točit od cca. 3.500 ot/min. Při použití přípravků neni v případě originálního nastavení ryska na setrvačníku totiž nikdy na nule. Údajně je to tak schválně snad kvůli emisím ale nikdo to přesně neví .Pokud se ale vačka (3 šrouby) opatrně posune tak aby nastavení odpovídalo NULE na setrváku ( tzn. cca o 3° oproti nastavení přípravkem aretace setrváku)) pak motor ve vysokých otáčkách táhne lépe vetšinou o něco lépe (element čerpadlo-tryska vlastně déle a více dávkuje) Jinými slovy řečeno: aretace vačky v horní úvrati přípravkem musí odpovídat NULE na setrváku, což při zasunutym druhym přípravku dole ve věnci setrváku neni ten případ - zaaretovanej spodek přípravkem neodpovídá o 2-3mm NULE na setrváku, sladit NULU dole na setrváku a nulu vačky nahoře - to je ten fígl :-) )

Odečítací skutečná hodnota při použití přípravků (aretace setrváku a vačky) je asi 2mm před horní úvratí. Nastaví se ale horní úvrať "správně" tzn. na nulu na setrváku, pak je větčina motorů ASZ (96kW) - jak už jsem psal, daleko pružnější od cca. 3.500 ot/min než při origo nastavení. Osobně vyzkoušeno :) :)

zdroj :
http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=5408

Obrázek
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

Tak to je pekne :o
Skype: autoJaro1
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2009, 14:04

Příspěvek od dinko181 »

Dá sa skontrolovať správne pootočenie nastavovacej skrutky vstreku pomocou vag?
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

nie, neda len mechanicky
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2009, 14:04

Příspěvek od dinko181 »

a aké by si dal pootočenie na passat BWV 2,0l?
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“