predehrev motoru....zima se blizi:-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Hmm to já mám po dvou minutách jízdy na budíku 55 stupňů a svlíkám se do trika na mojí T4 :-D
T4+B5,5
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vynecht píše:
mir77 píše:Ahoj, poradte prosim nekdo, kdo ma vhled do problematiky webasta. Davam Webasto E do Octavie I 1.9 TDI 81 kW. Jakej je rozdil mezi jehlou do nadrze a teckem? Pan, co mi to bude delat, ze staci tecko, ale nerad bych neco prosral :) Diky za rady ;)
Na funkci to nemá vliv, ta jehla se tam dá tak , že nedosahuje nasamý dno a nevyjede ti všechnu naftu, když dáš Téčko tak vybufíkuješ nádž až do dna a pak se třeba už nerozjedeš . Starý Sharani maj Téčko , ty po r2001 už maj samost. vstup aby zbyla rezerva. Mám Sharana II a na něco to je na pr. , když stojím na prudším kopci tak už kolem třetiny nádrže netopím
rozdiel medzi pouzitim ihly a tecka je niekde inde :) Tcko nemozes pouzit pokial je podavacie cerpadlo v nadrzi pretoze to davkovacie cerpadlo pre bufik ma dovoleny max. tlak na vstupe cca 0.2bar...a vybufikovat nadrz by bol vcelku problem pri spotrebe cca 0.5-0.6l/hod a max. case behu kurenia 60minut a potom sa vypne samo.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

predehrev

Příspěvek od vynecht »

To s tím čerpadlem je taky pravda, ale to vypínání záleží na typu a zapojení bufíka a jsou lidi co v tom chrápou celou noc a to už jsou nějaký 3-4 litry.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Díky za info :) Už mám namontováno. Vše funguje dobře :) Tak snad poslední dotaz k tomuhle tématu :) Jak moc to cucá altík za jízdy? Doma mám garáž, když si to pustim pak po ránu až s nastartovanym motorem, na volnoběh to altík stíhá?
Thermo Top E 4,2 kW, Octavia 1.9 TDI 81 kW.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mir77 píše:Díky za info :) Už mám namontováno. Vše funguje dobře :) Tak snad poslední dotaz k tomuhle tématu :) Jak moc to cucá altík za jízdy? Doma mám garáž, když si to pustim pak po ránu až s nastartovanym motorem, na volnoběh to altík stíhá?
Thermo Top E 4,2 kW, Octavia 1.9 TDI 81 kW.
zere to menej nez jedna H4ka alebo H3ka :) v rozmezi 25 az 40W podla toho ci mas a bezi aj obehove cerpadlo :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Re: predehrev

Příspěvek od tomiisp »

vynecht píše:To s tím čerpadlem je taky pravda, ale to vypínání záleží na typu a zapojení bufíka a jsou lidi co v tom chrápou celou noc a to už jsou nějaký 3-4 litry.
jo, ale bezne webasta (TTC/Z,TTE..) maju interny limit asi 60minut a potom sa same tipnu, da sa to sice obist ale pri beznej prevadzke nie :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

tomiisp píše:zere to menej nez jedna H4ka alebo H3ka :) v rozmezi 25 az 40W podla toho ci mas a bezi aj obehove cerpadlo :)
jo, jo, běží tam oběhový čerpadlo :) takže, altík to utáhne? nejsem zrovna přes elektriku, tak netuším, co a jak :))
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mir77 píše:
tomiisp píše:zere to menej nez jedna H4ka alebo H3ka :) v rozmezi 25 az 40W podla toho ci mas a bezi aj obehove cerpadlo :)
jo, jo, běží tam oběhový čerpadlo :) takže, altík to utáhne? nejsem zrovna přes elektriku, tak netuším, co a jak :))
jasne ze utiahne :) napr. svetla maju asi 2-3krat vacsi odber nez ten bufik :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Supr :)) Tak se mi to líbí :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“