Volvo S70 - osadený motor AUDI 2.5 TDi - problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2010, 21:42

Příspěvek od mato.20 »

Tunningkiller píše:Kdo ten napinak napinal? To muselo bejt přeplý nebo nějak blbě namontovaný takhle stopenou kladku sem nikdy neviděl
tiež som to nikdy nevidel (hm)
mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2010, 21:42

Příspěvek od mato.20 »

na volvoklube som dostal takú odpoved čo sa týka osadenia motora :

Jinak motory se dávali někdy asi od ´95 do VW T4 Transporter/Caravelle/Multivan, Audi A6 a i jedny z prvních A8, Volva 850, S/V70 I/II i S80 a dál nevím
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Inak o týchto motorch sa vravilo že vraj su to držiaky .
BMW 330 ix
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Odpovědi: 0
Registrován: 15 zář 2009, 10:43

Příspěvek od audi80 »

drzaky to sou,mame 2 v rodine a no problem.jediny na co sou haklivy je prave nastaveni rozvodu.jinak tenhle motor ael se daval pouze do audi a6 c4 94-97,a motor aat 85kw do audi 100 c4 91-94,a prvni r5ka 1t 88kw do audi 100 c3 89-91
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
Hlava
Přispěvovatel
Příspěvky: 167
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2007, 08:18
Bydliště: Č.Kostelec

Příspěvek od Hlava »

Taky se mě kladka takle upekla u 1,6 d ale stich sem to chcípnout řemen se poní smekal a kladka zadřená byl to polskej šmejd po tydle skušenosti nikdy výce :D
passat B4 tdi sprint 764 moto Honda vtr 1000f
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

na tak dolezitych veciach ako napr. brzdy, alebo rozvody sa nesetri
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2010, 21:42

Příspěvek od mato.20 »

Chalani, ako tak nad tým uvažujem s odstupom času, hlavný rozvodový remeň, ktorý ženie vačku a vodnú pumpu bol voľný po rozobratí len v mieste kde bola šponovacia kladka, na strane kde je alternátor bol napnutý normálne, remeň nebol zoskočený zo šponovacej klady, teda z jej zvyšku, ale klzal sa nadalej po nej. Ked som hodil dolu kryt remeňa vstrek. čerpadla bol veľmi voľný aj napriek tomu, že kladky čo ho šponujú sa nehlia a boli dotiahnuté ...

je v globále možné, že sa povolil predovšetkým remeň, ktorý robí náhon vstrek. čerpadlu a v dôsledku toho preskočil na čerpadle o x zubov ( lebo tam risky nesedeli vôbec ) ... a ten rachotavý zvuk čo som počul nemuseli byť piesty a ventily, ale rozladujúce sa časovanie čerpadla ? že proste sa zmenil predvstrik, čas dávok, motor sa rozhádal, prípadne miestami išiel na menej valcov, to by v globále mohlo spôsobiť rachot, som už bol pri motoroch, ktorým vypadol jeden valec a ten rachot a nepravidelný chod bol značný, o náhlej strate výkonu nehovoriac ... čo si o tom myslíte ?

Možno poviete, že riešim kraviny miesto faktov, skôr premýšlam nad udalosťami, ktoré predchádzali nehode a ktoré boli tesne po nej, s odstupom času sa mi vybavuje ako to prebiehalo ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Podle té kladky bych se raději připravil na tu horší variantu..Nemá cenu si dávat marné naděje,předvstřik sice změní hlas motoru, ale bouchání může spíš udělat přidřená tryska..Nevěřím, že při takové kladce se motor nepotkal... :(
nepropadat panice...
mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2010, 21:42

Příspěvek od mato.20 »

tesnenie pod hlavu až tak drahé ako som čakal tak hodím hlavu dolu cez víkend
mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2010, 21:42

Příspěvek od mato.20 »

teraz som volal do TOP auto Bratislava (dodávateľ orig. dielov),

cena vodnej pumpy 143,22,- EUR
cena tesnenia hlavy valcov 101,65,-
sací ventil 45,24,-
výfuk. ventil 35,82,-

sú akože normálni ??? nevie to prosím niekto zohnať lacnejšie ? 5000 sk len vodná pumpa ? fakt neprášim dcéru riaditela banky ... už teraz to vidím na náhrady ... ak by to vedel niekto zohnať lacnejšie bol by som veľmi vdačný....
(wallbash) :?
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

a prečo riešiš origo diely? zájdi do hociktorej predajne náhradných dielov a budeš mat kvalitu za polovicu ceny.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

iba čo som tak na rýchlo pozrel AutoKelly
sada rozvodov INA 120€, vodná pumpa SKF 109 EUR, GRAF 62€, tesnenie pod hlavu Victor 56€, a cenu ventilov nerieš a hlavu daj urobit firme čo sa to mu rozumie, v BA možem doporučit www.bruko.sk. Teda ak sa ti nezlomil ventil a nerozmlátil ti aj piest, ale to budeš vediet až ked dáš hlavu dolu.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2010, 21:42

Příspěvek od mato.20 »

Budem to objednávať zo saabtuning.cz zaoberajú sa vyslovene škandinávskymi autami a za super ceny.. vodná pumpa 55 eur ... sací ventyl cca 20 eur, výfukový ventyl asi 15 eur, tesnenie pod hlavu 59 eur ....
mato.20
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2010, 21:42

Příspěvek od mato.20 »

No páni, takže motoru na 90% nič nie je... ventily sa zatvárajú, ručne kompresiu má, dokonca aj v pohode naštartoval po nahodení rozvodov tak ako majú byť .. ešte pre pokoj v duši zmeriame tlaky každého valca.... teda aký tlak je optimálny pre tento motor ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“