
Vysoká spotřeba 1.9TD AAZ 55kw 8l/100km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoká spotřeba 1.9TD AAZ 55kw 8l/100km
mam problem s GIII variant mam motor 1.9TD 55kw. když jedu klidnou jízdou,tak mam spotřebu 7.8l/100km níž jsem se nedostal! vstřiky překontrolovaný jsou OK 155Barů všechny nekapou.,takže dle mě to bude čerpadlo mam Bosch čerpadlo. bylo nejspíš repasovaný jedním chlapem z Bosch servisu podle žlutejch značek na šroubech a prodávající mi řekl jméno toho mechanika. takže nejspíš předvstřik. při nastartování mam 750-850ot/min,takže nejspíš předvstřik. auto nehulí bíle,modře,černě prostě nic. neni třeba ucpanej kat?,nebo EGR ventil špatnej?! už nvm co stim mam dělat 

Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993

realná. jsem řidič LKW,takže spočitání spotřeby neni problem. jinak TD nemá MFA,takže zde platí jen reálná tzn dotankovat po hrdlo ujet několik km a potom zase po hrdlo a dopočitat spotřebu.
když mi někdo řekne,že jezdí z TD za 5-6l/100km,tak bych taky chtěl jezdit za míň klidně za 6-6,5l to mi ej jedno,ale ne za 8l/100km

Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993

pneu origo 195/50/15 2,4Bar,brzdy 256 vrtaný vnitřkem chlazený vzadu bubny. vše OK bude to spíš nějakou mechanickou částí na motoru a právě proto se ptám,jestli to třeba nemůže být EGR ventil(popř jak zjistim jeho funkčnost) nebo jak zjistim tlak na turbu,nebo jestli to neni třeba přicpanym KATem.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993

- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
geometrie OK cca 14dní zpátky jsem měnil tlumiče a dělal geometrii+odklony. mam doma ještě jedno čepadlo komínkový,ale nvm jak poznam,zda je OK,nebo šlo by nějak změřit,jaký má tlak?
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993

- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
dá se to změřit budíkem na zpátečce čerpadla mělo by dávat při startování nebo na volnoběh až 2,5 bar do otáček to netoč to je tam až 8 bar pokud je tam míň než 1,5 je KO 
jestli máš čerpadlo s vysokou hlavou to je navrženo speciálně pro TD protože otevírá naplno membránou v tý vysoký hlavě podle tlaku turba, takže má pozvolnější náběh a tolik nekouří a možná je s ním malinko menší spotřeba záleží jak je to všechno sladěný a jak se tomu šlape od nízkých otáček .

jestli máš čerpadlo s vysokou hlavou to je navrženo speciálně pro TD protože otevírá naplno membránou v tý vysoký hlavě podle tlaku turba, takže má pozvolnější náběh a tolik nekouří a možná je s ním malinko menší spotřeba záleží jak je to všechno sladěný a jak se tomu šlape od nízkých otáček .
T4+B5,5
mam doma ještě jedno kominkový,do kterýho zapojim jeden kabel na el.magnet ventil pro pouštění nafty a potom tam je ještě jeden štekr s 2kabelama to mam ze starýho motoru na novym mam jen něco jako indučku,ale nemam to zapojený.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33557
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
když to žere,taky to jede,nebo jak lemra?co začít vzduch.filtrem a třeba vyčištěním celého sacího potrubí,jeto tam za čas pěkně zašvihaný a viděl jsem třeba feldu 1,9d,měla tak 2 cm díru v sacím potrubí,zbytek mastný saze a jela-nejela přes 8l/100,skus zatím menší akce,než sundávat kšandu na rozvodech a demontovat zdrávé věcislovacek.milos píše:já bych začal rozvodama, rozvodové kolo musí být sraženo, setrvák na rysku, vačka na pravítko, v čerpadle vrták a kolo povoleno pak napneš rozvodák
miloš

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
před mnoha lety jsem měl taky GIII TD. Zničeho nic začal jezdit za 11. Všichni jsme řešili motor, čerpadlo, vstřiky. Tak jsme to jeli zkusit a při tankování jsem zjistil, že tomu teče nádrž, bylo prasklý víčko na měřáku nahoře na nádrži. Prostě s toho vyčůralo pár litrů a to pouze z plně dotankovaný nádrže, který po dotankování cca po 300 km jízdy dělalo neskutečnou spotřebu.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa