Vysoká spotřeba 1.9TD AAZ 55kw 8l/100km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: ML. Boleslav

Vysoká spotřeba 1.9TD AAZ 55kw 8l/100km

Příspěvek od napster »

mam problem s GIII variant mam motor 1.9TD 55kw. když jedu klidnou jízdou,tak mam spotřebu 7.8l/100km níž jsem se nedostal! vstřiky překontrolovaný jsou OK 155Barů všechny nekapou.,takže dle mě to bude čerpadlo mam Bosch čerpadlo. bylo nejspíš repasovaný jedním chlapem z Bosch servisu podle žlutejch značek na šroubech a prodávající mi řekl jméno toho mechanika. takže nejspíš předvstřik. při nastartování mam 750-850ot/min,takže nejspíš předvstřik. auto nehulí bíle,modře,černě prostě nic. neni třeba ucpanej kat?,nebo EGR ventil špatnej?! už nvm co stim mam dělat :?
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Ta spotřeba je reálná anebo z budíků?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

realná. jsem řidič LKW,takže spočitání spotřeby neni problem. jinak TD nemá MFA,takže zde platí jen reálná tzn dotankovat po hrdlo ujet několik km a potom zase po hrdlo a dopočitat spotřebu. :roll: když mi někdo řekne,že jezdí z TD za 5-6l/100km,tak bych taky chtěl jezdit za míň klidně za 6-6,5l to mi ej jedno,ale ne za 8l/100km
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Pokud je motorově vše v normě tak mě napadá ještě nahuštění pneu,brzdy,ložiska kol,poloosy atd
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

pneu origo 195/50/15 2,4Bar,brzdy 256 vrtaný vnitřkem chlazený vzadu bubny. vše OK bude to spíš nějakou mechanickou částí na motoru a právě proto se ptám,jestli to třeba nemůže být EGR ventil(popř jak zjistim jeho funkčnost) nebo jak zjistim tlak na turbu,nebo jestli to neni třeba přicpanym KATem.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

pokud jsou vstřiky ok sežeň si jiný čerpadlo na porovnání podle mě je špatně poladěný a má nízkej podávací tlak ;) jo a kolik doléváš oleje na 10 000km? jinak brzdy a ložiska, geometrii bych taky zkouknul ;)
T4+B5,5
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

geometrie OK cca 14dní zpátky jsem měnil tlumiče a dělal geometrii+odklony. mam doma ještě jedno čepadlo komínkový,ale nvm jak poznam,zda je OK,nebo šlo by nějak změřit,jaký má tlak?
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

dá se to změřit budíkem na zpátečce čerpadla mělo by dávat při startování nebo na volnoběh až 2,5 bar do otáček to netoč to je tam až 8 bar pokud je tam míň než 1,5 je KO ;)
jestli máš čerpadlo s vysokou hlavou to je navrženo speciálně pro TD protože otevírá naplno membránou v tý vysoký hlavě podle tlaku turba, takže má pozvolnější náběh a tolik nekouří a možná je s ním malinko menší spotřeba záleží jak je to všechno sladěný a jak se tomu šlape od nízkých otáček .
T4+B5,5
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

mam doma ještě jedno kominkový,do kterýho zapojim jeden kabel na el.magnet ventil pro pouštění nafty a potom tam je ještě jeden štekr s 2kabelama to mam ze starýho motoru na novym mam jen něco jako indučku,ale nemam to zapojený.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
polack
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 02 lis 2008, 11:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno+Opa

Příspěvek od polack »

no, myslim ze to co nemas zapojene je el. regulace predvstriku, takze pokud ti za studena startuje dobre, tak to mas nastaveny velky predvstrik???
Chudý student
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

za studena chytá v pohodě na jedno nažhavení a na jedno otočení.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33557
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych začal rozvodama, rozvodové kolo musí být sraženo, setrvák na rysku, vačka na pravítko, v čerpadle vrták a kolo povoleno pak napneš rozvodák

;) miloš
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

slovacek.milos píše:já bych začal rozvodama, rozvodové kolo musí být sraženo, setrvák na rysku, vačka na pravítko, v čerpadle vrták a kolo povoleno pak napneš rozvodák

;) miloš
když to žere,taky to jede,nebo jak lemra?co začít vzduch.filtrem a třeba vyčištěním celého sacího potrubí,jeto tam za čas pěkně zašvihaný a viděl jsem třeba feldu 1,9d,měla tak 2 cm díru v sacím potrubí,zbytek mastný saze a jela-nejela přes 8l/100,skus zatím menší akce,než sundávat kšandu na rozvodech a demontovat zdrávé věci ;)
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

filtr mam novej. mam EGR ventil a ten prej dost zaprasí sání.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

před mnoha lety jsem měl taky GIII TD. Zničeho nic začal jezdit za 11. Všichni jsme řešili motor, čerpadlo, vstřiky. Tak jsme to jeli zkusit a při tankování jsem zjistil, že tomu teče nádrž, bylo prasklý víčko na měřáku nahoře na nádrži. Prostě s toho vyčůralo pár litrů a to pouze z plně dotankovaný nádrže, který po dotankování cca po 300 km jízdy dělalo neskutečnou spotřebu.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“