Ono by to chtělo podívat se na nějaký cizí logy, abys věděl, jak takový log má vypadat. Ten log má vypovídací hodnotu právě v tom, že je tam zaznamenáno více veličin současně. A proto se logují současně tři kanály, např. 3, 10 a 11 (snad se nepletu).
Potom v 1500 otáčkách na trojku zapneš logování, šlápneš plný plyn a držíš plný přes 3000 otáček. Vypneš logování a to je vše, uložíš. Takový log pak má současně otáčky, váhu vzduchu, pedál plynu i tlak turba a dá se z toho kdeco vyvodit.
Z těch tvých jednotlivostí se nedá vyvodit nic.
v com moze byt problem Turbo vaha vzduchu alebo N75
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dá se vyvodit všelicos...GeneHawkins píše:Ono by to chtělo podívat se na nějaký cizí logy, abys věděl, jak takový log má vypadat. Ten log má vypovídací hodnotu právě v tom, že je tam zaznamenáno více veličin současně. A proto se logují současně tři kanály, např. 3, 10 a 11 (snad se nepletu).
Potom v 1500 otáčkách na trojku zapneš logování, šlápneš plný plyn a držíš plný přes 3000 otáček. Vypneš logování a to je vše, uložíš. Takový log pak má současně otáčky, váhu vzduchu, pedál plynu i tlak turba a dá se z toho kdeco vyvodit.
Z těch tvých jednotlivostí se nedá vyvodit nic.
Pokud se to loguje samostatně, tak je větší vzorkovací frekvence. Čím víc bloků, tak tím se vz. frekvence snižuje.
Ale souhlas, pokud se řeší turbo/váha a ne nějaké cukání, tak je lepší všechno dohromady.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
da sa zistit z tochto logu ci je funkcná váha vzduchu, jemijasne ze N75 bude KO ale vaha je nova a vyhadzuje take iste hodnoty ako predchadzajuca ktora bola v aute
http://leteckaposta.cz/873530632
http://leteckaposta.cz/873530632
Tento problém řesil muj kamarád na Fabii PD 74 kw. Mohl to vytáčet jak chtěl a nic, jakmile to vytočil nad 3500 ot. a podržel to déle nad tyhle otáčky cca 1 minutu , tak to spadlo do nouzáku. Byli to ohnuté osičky na natáčecích lopatkách turba. Turbo mu nadále dává o trochu víc než má, ale do nouzáku už to nepadá a jede líp i odspodu. Jsem jen lajk, tak prosím berte moji formulaci s nadhledem. 

Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné