Zdravím, koupil jsem Boru ARL po chipu od Dieselpower. nechal jsem zrepasovat turbo (Turbocar-Vel.Bíteš), protože dost teklo, a po namontování zpět, vypadávají obě spodní gum.hadice, co vedou do intercooleru, když se tomu trochu víc šlápne.. tlak v turbu je 2,9 !!. před repasí turba to neudělalo ani 1x.
Hadice jsou obě už nové, protože na jedné z nich to vytrhlo i tu pojistku na tom okroužku hadice. Setkal se někdo s tímto problémem?
Bora ARL - vysoký tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02 lis 2010, 20:21
- Bydliště: Luhačovice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
ocividne meral tlak absolutny, cize tlaci tak 1.9bar relativ, keby tlacil 2.9bar relativ na VBcku tak by asi letelo skrz kapotu alebo vyfuk
tak ci tak, 1.9 je vcelku dost na VBcko a na ukor zivotnosti.
Co hovori na to diag ? nepada to do nudzaku ?

Co hovori na to diag ? nepada to do nudzaku ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
tak pokial tam funguje zle regulacia tak to bude prefukovat aj bez naloze, idealne by to bolo nalogovat v nakladacke ale tak na 3/4 plynu aby nelietali hadice a tam by videl ako chodi regulacia.
Ale pokial to nerobilo pred repasom tak by som to skor videl na reklamaciu.
Ale pokial to nerobilo pred repasom tak by som to skor videl na reklamaciu.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

můžou být třeba jen moc přivřený loptaky na regulaci, zkusil bych o něco vyšroubovat červík. Ale ideálně nalogovat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

