Bora ARL - vysoký tlak turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
110KW 4motion
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Luhačovice

Bora ARL - vysoký tlak turba

Příspěvek od 110KW 4motion »

Zdravím, koupil jsem Boru ARL po chipu od Dieselpower. nechal jsem zrepasovat turbo (Turbocar-Vel.Bíteš), protože dost teklo, a po namontování zpět, vypadávají obě spodní gum.hadice, co vedou do intercooleru, když se tomu trochu víc šlápne.. tlak v turbu je 2,9 !!. před repasí turba to neudělalo ani 1x.
Hadice jsou obě už nové, protože na jedné z nich to vytrhlo i tu pojistku na tom okroužku hadice. Setkal se někdo s tímto problémem?
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

jak si meril ten tlak?
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ocividne meral tlak absolutny, cize tlaci tak 1.9bar relativ, keby tlacil 2.9bar relativ na VBcku tak by asi letelo skrz kapotu alebo vyfuk :) tak ci tak, 1.9 je vcelku dost na VBcko a na ukor zivotnosti.
Co hovori na to diag ? nepada to do nudzaku ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

no to asi ani nepozna jestli to pada nebo ne,pise ze kdyz tomu slapne tak vyleti hadice...
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tak pokial tam funguje zle regulacia tak to bude prefukovat aj bez naloze, idealne by to bolo nalogovat v nakladacke ale tak na 3/4 plynu aby nelietali hadice a tam by videl ako chodi regulacia.
Ale pokial to nerobilo pred repasom tak by som to skor videl na reklamaciu.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

můžou být třeba jen moc přivřený loptaky na regulaci, zkusil bych o něco vyšroubovat červík. Ale ideálně nalogovat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“