zahřívání brzdového kotouče

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Jestli se ti nevrací páčka na ručku, tak pod tou páčkou je gumička a pod ní stříkni olej nejlíp injekční stříkačkou s jehlou a rozhejbej ji, pokud to nepujde tak tu páčku sundej a podívej se pod tu gumičku vyčisti promaž, nebo ho mužeš zrovna celej zrepasovat.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

nejradši bych to repádnul celý právě když už...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Jestli je to na toho veterána v popisu, tak jestli se nepletu, tyhle starý to měly udělané trochu jinak než novější, ne?
Podle mě to nemá smysl, protože po zimě to bude zase mrtvý. Já mám stejného veterána, vyměnil jsem komplet brzdiče za novější a mám klid.

Cena repase+práce+nepojízdné auto=pouze draze zrepasovaný starý krám.
Nevěřím, že repas je lepší a levnější než solidní použitý díl vyměněný za 30 minut. Na nějakou opravnou sadu na OC1 bych se z vysoka vyprd.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Záleží kdo jak chce, když to zrepasuješ tak jak máš, tak jezdíš spokojeně a spolehlivě dál. Určitě je snadnější vyměnit díl za díl, je to hned a brzdič vymění každej, ale neni to zrovna nejlevnější...
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

nedokážu si představit, že když koupím za 300 gumičky, rozeberu to, vyčistím, tak jsem na 2tis na novej, jak tý říkáš lepší, práce max na 45 min to je
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Záleží jak je to zdevastovaný ale není to na dlouho, musí se to perfektně vyčistit a gumičky musej sedět. při objednávání je důležitý znát průměr pístku!
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

díky moc, co nejdřívb to pořeším :)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od henri »

Na jakou teplotu se zahřejí brzdové kotouče při běžném provozu ?
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Myslim si, že to je individuální :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Viděl jsem na rally šumava, jak kotouče svítily jasnou rudou září a to v tom komouši byli nevinně.../i když?/ :D
Jinak by jsi na něm měl udržet/na kole/ ruku..Ale je třeba vyzkoušet, zda se kola otáčejí volně a stejně...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Re: zahřívání brzdového kotouče

Příspěvek od automacher »

henri píše:Neúměrně se mi na voze zahřívá brzdový kotouč zadního kola. Třmen sundán vše vyčištěno,rozpínací čepy perfektní. Kotouč se jeví jako by byl trvale zlehka přibržďován. Je jasné, že se kotouče hřejí, ale teplota tohoto kotouče je o mnoho vyšší než ostatních.Máte někdo takovou zkušenost-co by mohlo být příčinou.


díky za rady Henri
No asi tu ešte nikto nenapisal že čo brzdove lanka ? Vracaju sa ? Hadičky menim vedšinou na predku.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

jericho-3 píše:Viděl jsem na rally šumava, jak kotouče svítily jasnou rudou září a to v tom komouši byli nevinně.../i když?/ :D
Jinak by jsi na něm měl udržet/na kole/ ruku..Ale je třeba vyzkoušet, zda se kola otáčejí volně a stejně...
Ja chlapikovy menim kotuče na Fabii každy rok. Roby v Rakuskych Alpách a brzdenie motorom mu nič nehovori (rofl) (rofl) (rofl)
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

misa.89 píše:díky moc, co nejdřívb to pořeším :)
Pokud se ti nevrací ta rucka na tej pace, tak to pribrzdovat muže. Toto se opravit da, sou sady kde je i to pouzdro. Samotnej samostav jako nahradní díl neexistuje, je to to, co zustava ve třmenu a sroubujes tam pístek.
Tvuj problem spociva v zahnile tycce. V připadě kdy se packa rucky vrací sama, volně až na doraz a desticky sou volné tak, že po vyklopení třmenu sami vypadnou ale kolo neustale připžduje. Tak je to samostav KO! Třmen se da rozebrat celkem v pohode. Vytocis pistek ven, uvnitř je segrovka, po vytocení te 8 matky na pacce a sundaní te packy, to po vyndaní te segrovky vyklepnes ven. Jelikož to bude (bejva) zahnile a vyrezle, tak to po vycistění a rozhybaní zacne z pravidla v brzke době chcat. Tak pokud se ti bude chtit, tak to mužes rozebrat, tu hridelku vysmirkovat i to pouzdro v kerem se tocí, pokud budou na hřidlce vyžraný hluboký dražky, tak to rovnou vyhod a jed pro novej třmen, zbytecná prace. Jdou koupit jen gumicky bez pístku. Sada s pistkem se nevyplatí, protože když vratis starej kus , tak třmen vyjde na 1500kc nebo i mín. ;)
Navod je na zadní třmeny Lucas, Bosch muže být odlisnej.
Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 15 lis 2010, 20:35, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14466
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Teď jsem koupil do zásoby od jednoho kluka na vw-clubu dva zadní třmeny nový originál za 950 kč/ks...
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 25 lis 2008, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od henri »

Jasné a stučné popsání možných příčin, škoda jen, že jsi se nerozepsal dříve, mám pocit, že umne se bude příčina v zadírání destiček v plechovém držáku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“