Superb 2.0 TDI 2006

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miksajz
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 bře 2009, 20:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mirotice

Superb 2.0 TDI 2006

Příspěvek od miksajz »

Zdravím, mam teď Superb 2.0TDI, 2006, 18Otis najeto. Prý se tam má měnit s druhými rozvody nějaká hřídelka mazání nebo tyčka, která odchází a motor se může zadřít. Je to fáma nebo realita? Jestli je to realita, tak prosím o co nejvíc informací. Hlavně kde ta hřídelka je. Prý stojí kolem 200kč. V čerpadlu prý není, tak jsem z toho úplně mimo:-). Jinak motor docela žere olej, ale to je prý v normě... Jezdím dost dlouhé trasy. Týdně 1500-2000Km, chudinka auto:-). Olej jsem tam teď dával Castrol Edge 5w30, tak snad motoru neubližuji. Jo a je na něm long live servis po 3Otis. Moc dík za odpovědi.
A6 2,5TDI110KW240tis(olejnička)-šla hodně rychle pryč:-), BMW320D m-paket 100KW165tis(hodně fajn kára)-taky fuč, ale s hodně těžkým srdcem, aktuálně OCT 1,9TDI,AHF,81KW230tis, Superb 2.0 TDI 225tis
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Zalezi co mas presne za typ motoru.. Jde o to, jestli tam mas vyvazovaky. Podle me je do supu davali asi jen pul roku a pak od toho upustili (jestli je tam vubec davali...). Ve vyvazovaci je sestihran (6mm imbus) kterej pohani olejovy cerpadlo. Z jinyho diskuzniho fora znam pet lidi, kterym se ten sestihran protocil VW, Audi(136tkm, 154tkm, 165tkm...) Problem je, ze i kdyz vymenis sestihran, tak se muzou ojet samotny vyvazovaky a stejne to prestane mazat. Kdyz to vcas chcipnes a nezadres turbo (v horsim pripade motor) musis stejne menit samotny vyvazovaky (asi 30 tis.) Proste doufej, ze tam tuhle "vychytavku" nemas ;)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Myslím si že superb s motorem 2,0TDI ty vyvažováky má určitě.Takže tyčka stojí necelou stovku.Sundej vanu a uvidíš to hned.Tyčka je skrze olej.čerpadlo do vyvažovací hřídele.Umím to opravit tak aby to už dalo pokoj.Je to trošku slabina tohoto motoru,ale pokud se to udělá tak je klid a předejde se problémům a hlavně velkým investicím za opravy motoru,když to přestane mazat.Uprava vyjde cca do 5tKč a je klid.V tomhle případě čím dřív tím lépe,protože pak oprava stojí většinou tak 30-50tKč. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Možná by stálo za to, shariku 4krát4 , abys těm ocasům, co to konstruují, prodal Tvůj zlepšovák, když nejsou schopni se všemi svými miliony eur a zkušebnami udělat spolehlivé mazání.... :)
nepropadat panice...
miksajz
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 bře 2009, 20:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mirotice

Příspěvek od miksajz »

sharik4x4 píše:Myslím si že superb s motorem 2,0TDI ty vyvažováky má určitě.Takže tyčka stojí necelou stovku.Sundej vanu a uvidíš to hned.Tyčka je skrze olej.čerpadlo do vyvažovací hřídele.Umím to opravit tak aby to už dalo pokoj.Je to trošku slabina tohoto motoru,ale pokud se to udělá tak je klid a předejde se problémům a hlavně velkým investicím za opravy motoru,když to přestane mazat.Uprava vyjde cca do 5tKč a je klid.V tomhle případě čím dřív tím lépe,protože pak oprava stojí většinou tak 30-50tKč. :)
Díky moc za odpověďi
To je v prdeli... To, jako i když tu hřídelku vyměním, tak to může odejít? Nejde tam dát čerpadlo z 1,9TDI? :D , to by bylo asi moc jednoduché což? To mam v motoru pěknou časovanou bombu:-)V čem ta tvá úprava spočívá? Prozradíš to prosím veřejně:-)? Potřebuji spolehlivé auto, což je asi to co by si přál každý majitel auta...
A6 2,5TDI110KW240tis(olejnička)-šla hodně rychle pryč:-), BMW320D m-paket 100KW165tis(hodně fajn kára)-taky fuč, ale s hodně těžkým srdcem, aktuálně OCT 1,9TDI,AHF,81KW230tis, Superb 2.0 TDI 225tis
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Nejde o vyvažováky ale o náhon k olejovýmu čerpadlu,je to klasickej šestihran kterej se časem ožvejká a protočí se.Známej to tkhle přidřel.Ale bach je to podle typu motoru,autorizáky mají přikázáno to při servisu měnit.
A4 8K5
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

pasa píše:Nejde o vyvažováky ale o náhon k olejovýmu čerpadlu,je to klasickej šestihran kterej se časem ožvejká a protočí se.Známej to tkhle přidřel.Ale bach je to podle typu motoru,autorizáky mají přikázáno to při servisu měnit.
To se mi moc nezda.. Pochybuju, ze ti pri servisu vymeni cely vyvazovaky, v ramci prevence - zdarma.. Mozna tak ten sestihran, ale jak se tu uz psalo, to ten problem neresi. Ja se na to v autor. servisu ptal - jestli je mozna alespon nejaka preventivni kontrola, rekli ze ne (tezko se pozna, kolik to jeste vydrzi - muj po 90tis. na obr. ), ze s tim mam jezdit a az se to vys... tak pak to resit.. Jinak za vymenu sestihranu by chteli kolem 2000,-.. Pdle me zalezi ale i na datumu vyroby, protoze co vim, tak vetsinou to odeslo lidem konec roku 2005 a zac. 2006. Pak mozna zmenili matros (jak sestihran, tak hridel na vyvazovacich), protoze co mi nabizeli novej sestihran, tak ten uz byl s indexem C nebo D a ja mel A, tak nevim, jestli ten vyssi index oznacuje lepsi kvalitu :roll:

Obrázek
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
miksajz
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 bře 2009, 20:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mirotice

Příspěvek od miksajz »

sharik4x4 píše:Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)
Tyjo díky moc všem za odpovědi. Už vím co je potřeba okamžitě udělat.
Kde jde prosím ta tyčka koupit? v AK mam sice 30% slevu, ale namají ji:-(, to asi musím na nákup do VW což?
A6 2,5TDI110KW240tis(olejnička)-šla hodně rychle pryč:-), BMW320D m-paket 100KW165tis(hodně fajn kára)-taky fuč, ale s hodně těžkým srdcem, aktuálně OCT 1,9TDI,AHF,81KW230tis, Superb 2.0 TDI 225tis
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V kterémkoli autorizovaném servisu.
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

sharik4x4 píše:Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)

Ta oprava co provadis resi i tu kvalitu hridele?A da se poznat jakou "kvalitu" te tycky:) mam z vyroby,treba podle Vin?Mam supa vyrobeneho 12/07.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Klouzan píše:
sharik4x4 píše:Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)

Ta oprava co provadis resi i tu kvalitu hridele?A da se poznat jakou "kvalitu" te tycky:) mam z vyroby,treba podle Vin?Mam supa vyrobeneho 12/07.
O tu právě jde o tu vyvažovací hřídel.Nejde samostatně objednat a origo je měká jak bláto a ještě špatně udělaněj ten šestihran-velká vůle.Takže je potřeba to udělat lépe něž soudruzi z NDR.Tyčka se sama nesjede,je to díky vůly v uložení vyvažov.hřídele. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Vcera mi bliklo mazani-hlaska tlak oleje,vypnete motor..Sup I 2,0Tdi 2008 112 tiskm.Chcipl jsem to jak to slo asi po 500m.Jel jsem ve meste a pomalu.Tak jsem na to zvedav..
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Tak jak se dalo cekat ocesany sestihran.Cislo 03G281A.Novy,co se tam dal,mel jine cislo a na konci dokonce F
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

a na konci dokonce F
Jsem zvědavý, co se stane, až tam budou mít nakonci Z (rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“