kama tahat trubky na FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Trysky - moje AL daly 200PS a FUN říkal že by šlo ještě víc, kdyby to zvládalo turbo...
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

ja dělal na FRS a trvalo to pul dne a zadne prilis velke upravovani...Obrázek
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

je u IC citelnej rozdil jestli vystupy na jedny strane nebo naproti?
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Tady jsem vyfotil ten EGR pro inspiraci co se ptal člen Golf-GT. Vrchní baňka a vnitřek co je v egr z ventilu zpětného vedení plynu je odstraněna flexou, odvrtána a vyhlazena brusnýmy kotouči. Nechal jsem klapku sání pro vypínání motoru. Na vrchu jsem udělal závit M10 nebo m12 a dal zaslepovací šroub. Zespodu se dá záslepka místo té trubky, co vede do výfukových svodů, a do ní jsem připevnil to čidlo tlaku v sání.Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
KamilGTTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde na Vysocine

Příspěvek od KamilGTTDI »

Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......
Skoda Octavia KIT CAR - ve vystavbe
Skoda Octavia WRCo - do jara bude
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jednostranný / oboustranný na to naše ladění je to celkem buřt :D
Samozřejmě, že s ohledem na směr tepelného gradientu je oboustranný lepší a i odpor pro proudící vzduch je o něco menší.... delší vedení a "prvotní díra" se až tak moc neprojevuje...

... obdobně jako, když se řešila jedna čína vs. druhá značková čína... respektive trochu jiné provedení žebrování. Výsledek (z úst BH) zněl asi tak nějak, že je o něco horší, ale za ty prachy na naše ladění OK, prostě cena výkon optimum, na extrémní ladění raději ten lepší... cca o 5-10% lepší účinnost za více než dvojnásobnou cenu 8)
GIV Variant TDi ???kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
Cim min ohybu a pokud mozno s co nejvetsim radiusem tim lip. Jinak co se zmen sire trubek tyce, tak by se mela smerem k motoru zvysovat, protoze kazdy prvek, ktery je uzsi tak degraduje predchozi rozsireni na jeho uroven, ve sve podstate lze pouzit porekadlo "retez je tak silny, jak silne je jeho nejslabsi oko".
Slavkov píše:...
Myslim si, ze to az zbytecne bagatelizujes a nekdo by mohl dojit k zaveru, ze je to vlastne jedno. Mimochodem, 5-10% ze 100tkm neni zanedbatelna hodnota, alespon pro me aneb vse souvisi se vsim.

Timto prispevkem jsem chtel jen rict, ze pokud clovek nevi, co je spravne, pak je jeho chybovani do jiste miry omluvitelne, nicmene pokud to vi a presto to neudela (vramci rozumnych kompromisu), pak se neni o cem bavit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

KamilGTTDI píše:
Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......
tak to je pak jedno jaký tam dám průměr žj... když se spočítá objem, tak to třeba výjde nastejno jako kdybych nechal původní vedení jen ho trochu prodloužil, nebo dal kratší vedení v širším provedení? je to o dost víc práce, nebo má tak velkej vliv tok vzduchu ve větším průměru trubky? dýl turbo nafukuje?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“