kama tahat trubky na FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tady jsem vyfotil ten EGR pro inspiraci co se ptal člen Golf-GT. Vrchní baňka a vnitřek co je v egr z ventilu zpětného vedení plynu je odstraněna flexou, odvrtána a vyhlazena brusnýmy kotouči. Nechal jsem klapku sání pro vypínání motoru. Na vrchu jsem udělal závit M10 nebo m12 a dal zaslepovací šroub. Zespodu se dá záslepka místo té trubky, co vede do výfukových svodů, a do ní jsem připevnil to čidlo tlaku v sání.







Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 240
- Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
- Bydliště: Nekde na Vysocine
jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
Skoda Octavia KIT CAR - ve vystavbe
Skoda Octavia WRCo - do jara bude
Skoda Octavia WRCo - do jara bude
Jednostranný / oboustranný na to naše ladění je to celkem buřt
Samozřejmě, že s ohledem na směr tepelného gradientu je oboustranný lepší a i odpor pro proudící vzduch je o něco menší.... delší vedení a "prvotní díra" se až tak moc neprojevuje...
... obdobně jako, když se řešila jedna čína vs. druhá značková čína... respektive trochu jiné provedení žebrování. Výsledek (z úst BH) zněl asi tak nějak, že je o něco horší, ale za ty prachy na naše ladění OK, prostě cena výkon optimum, na extrémní ladění raději ten lepší... cca o 5-10% lepší účinnost za více než dvojnásobnou cenu

Samozřejmě, že s ohledem na směr tepelného gradientu je oboustranný lepší a i odpor pro proudící vzduch je o něco menší.... delší vedení a "prvotní díra" se až tak moc neprojevuje...
... obdobně jako, když se řešila jedna čína vs. druhá značková čína... respektive trochu jiné provedení žebrování. Výsledek (z úst BH) zněl asi tak nějak, že je o něco horší, ale za ty prachy na naše ladění OK, prostě cena výkon optimum, na extrémní ladění raději ten lepší... cca o 5-10% lepší účinnost za více než dvojnásobnou cenu

GIV Variant TDi ???kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Cim min ohybu a pokud mozno s co nejvetsim radiusem tim lip. Jinak co se zmen sire trubek tyce, tak by se mela smerem k motoru zvysovat, protoze kazdy prvek, ktery je uzsi tak degraduje predchozi rozsireni na jeho uroven, ve sve podstate lze pouzit porekadlo "retez je tak silny, jak silne je jeho nejslabsi oko".Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
Myslim si, ze to az zbytecne bagatelizujes a nekdo by mohl dojit k zaveru, ze je to vlastne jedno. Mimochodem, 5-10% ze 100tkm neni zanedbatelna hodnota, alespon pro me aneb vse souvisi se vsim.Slavkov píše:...
Timto prispevkem jsem chtel jen rict, ze pokud clovek nevi, co je spravne, pak je jeho chybovani do jiste miry omluvitelne, nicmene pokud to vi a presto to neudela (vramci rozumnych kompromisu), pak se neni o cem bavit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tak to je pak jedno jaký tam dám průměr žj... když se spočítá objem, tak to třeba výjde nastejno jako kdybych nechal původní vedení jen ho trochu prodloužil, nebo dal kratší vedení v širším provedení? je to o dost víc práce, nebo má tak velkej vliv tok vzduchu ve větším průměru trubky? dýl turbo nafukuje?KamilGTTDI píše:jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 
