Focus TDDi: při 140 km/hod se rozsvítí mazání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Focus TDDi: při 140 km/hod se rozsvítí mazání
Po několika vteřinách (10- 15) jízdy nad 140-150 se rozsvítí kontrolka mazání.
Po ubrání to zhasne. Do 140 se nikdy nerozsvítí (ani do kopce)
V žádném jiném režimu to nedělá.
Olej a filtr vyměněn, tlakové čidlo taky-žádná změna
Co to může být?
Po ubrání to zhasne. Do 140 se nikdy nerozsvítí (ani do kopce)
V žádném jiném režimu to nedělá.
Olej a filtr vyměněn, tlakové čidlo taky-žádná změna
Co to může být?
Tak po dlouhé době: Zabudovaný tlakoměr oleje-měřák ukazuje furt 3 bary a pak náhle (1 vteřina) spadne až na nulu. Toto se ale stane až tak po 20 km a asi 5-10 vteřinách jízdy na 140-150. Pokud se dále jede 130, tak to nikdy nenastane.
Vana byla sundaná, nic se nenašlo, všechno čistý, nic není prasklý, ani netěsný. Co to ku..wa může být?
Vana byla sundaná, nic se nenašlo, všechno čistý, nic není prasklý, ani netěsný. Co to ku..wa může být?
-Ne, vymáčknu hned spojku a po 2-4 sekundách na volnoběh, nebo trochu zvýšený zase vyskočí na ty 3 bary. Když pak už nejedu víc jak 140, tak už se to nestane, ale jakmile je tam zase 150, tak je to zase zpět a podruhý to už trvá déle, než se to zmátoří, jako kdyby to bylo závislý na prohřátí motoru, stane se to vždy až po 20 km, zpočátku to i 160 km/h snese. Ten regulační ventil je přístupný z vany, nebo se musí vymontovat čerpadlo?papouch22 píše:spadne na nulu a uz nevyskoci? nastartujes a zase ok?
Na 2000 ot to dává 2,8 baru, při vyšších ot: 3 - 3,5 bary, podle toho, jak je to teplý.