Focus TDDi: při 140 km/hod se rozsvítí mazání

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepa10
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 čer 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Focus TDDi: při 140 km/hod se rozsvítí mazání

Příspěvek od pepa10 »

Po několika vteřinách (10- 15) jízdy nad 140-150 se rozsvítí kontrolka mazání.
Po ubrání to zhasne. Do 140 se nikdy nerozsvítí (ani do kopce)
V žádném jiném režimu to nedělá.
Olej a filtr vyměněn, tlakové čidlo taky-žádná změna
Co to může být?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

tak tam hod merak a napis kolik dava.. jinak sdelej vanu 1.8 nejaky meli problem s trubkou mezi kosem a cerpadlem(mela by byt z plastu sem tam praskla)
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
pepa10
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 čer 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepa10 »

Dík, zkusím to. Doufám, že ten motor není už načatý.
pepa10
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 čer 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepa10 »

Tak po dlouhé době: Zabudovaný tlakoměr oleje-měřák ukazuje furt 3 bary a pak náhle (1 vteřina) spadne až na nulu. Toto se ale stane až tak po 20 km a asi 5-10 vteřinách jízdy na 140-150. Pokud se dále jede 130, tak to nikdy nenastane.
Vana byla sundaná, nic se nenašlo, všechno čistý, nic není prasklý, ani netěsný. Co to ku..wa může být?
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

zeby regulacny ventil mazania?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

spadne na nulu a uz nevyskoci? nastartujes a zase ok?
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vypadá to, že je unavený přepoušták a jak psal Brembo, pustí tlak zpátky do vany..Asi bude v háji../3 bary není moc/
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

minimum je snad jestli si pamatuju 2bar pri 2000ot dystak se ti kouknu ale az zitra notas mam jinde a v nem TIS
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
pepa10
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 čer 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepa10 »

papouch22 píše:spadne na nulu a uz nevyskoci? nastartujes a zase ok?
-Ne, vymáčknu hned spojku a po 2-4 sekundách na volnoběh, nebo trochu zvýšený zase vyskočí na ty 3 bary. Když pak už nejedu víc jak 140, tak už se to nestane, ale jakmile je tam zase 150, tak je to zase zpět a podruhý to už trvá déle, než se to zmátoří, jako kdyby to bylo závislý na prohřátí motoru, stane se to vždy až po 20 km, zpočátku to i 160 km/h snese. Ten regulační ventil je přístupný z vany, nebo se musí vymontovat čerpadlo?
Na 2000 ot to dává 2,8 baru, při vyšších ot: 3 - 3,5 bary, podle toho, jak je to teplý.
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

u Fordu neviem. To Vam potvrdi ten,kto dobre pozna dany typ motora. Spravidla je na olejovom cerpadle alebo v bloku motora. Kazdy vyrobca ho ukryva niekde inde. Moze mat prasknutu pruzinu,unavenu pripadne znecistene supatko.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli se nepletu, je na bloku a jde vyndat ven...
nepropadat panice...
lib
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 lis 2006, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od lib »

olejový čerpadlo je na klice zepředu a musíš schodit horní rozvod a řemenici na klice a vstřik čerpadle a celý to sundat bude přidřenej ten pístek a občas se zasekne a nemaže to. měnil sem to asi třikrát a vždycky to bylo vtom
pepa10
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 čer 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepa10 »

Tak dík. zkusím.
pepa10
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 čer 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepa10 »

lib píše:olejový čerpadlo je na klice zepředu a musíš schodit horní rozvod a řemenici na klice a vstřik čerpadle a celý to sundat bude přidřenej ten pístek a občas se zasekne a nemaže to. měnil sem to asi třikrát a vždycky to bylo vtom
Díky za radu, bylo to ono.
Odpovědět

Zpět na „Ford“