Nastavení čerpadla - jak poznám,že je vše OK
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ja som raz bez velkych vedomosti prerabal TDIcko na TDcko vymenou cerpadla kde nepasovali risky lebo sa menila aj remenicka a sice sme to den ladili ale spravilo sa to a dodnes to jazdi...mna by skôr zaujmale ze ci na mojom ASV bude potrebne na aretaciu pouzit tu vecsiu alebo mensiu trubku lebo zajtra budem menit rozvod..vdaka
			
			
									
									
						cau tak ja kdyz delam rozvody tak si  taky delam znacky pouze orientacne.pak kdyz to dam na pripravky tak vidim jestli to treba nebylo spatne postaveny.jo a predvstrik na rotacce delam zasadne na hodinky
			
			
									
									Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
						- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice


 tam se pera nedávaji
 tam se pera nedávaji




