Nastavení čerpadla - jak poznám,že je vše OK

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

je tam kužel, takže je to jedno, že tam není
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

ale ono tam je prave proto abys to mohl spravne nastavit a nemusel hledat tu spravnou polohu , to ze to kuzel mechanicky udrzi samozdrejme chapu
Drag Power
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

ale pero bývá, pokud je kolo na čerpadle přímo, ale u 1,9TDi, kde není kolo přímo a čerpadle, ale na náboji a ten je na čerpadle, tak tam pero nedáš, není v náboji vůbec drážka ;) tam se pera nedávaji
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Vždy to dělám na přípravky, ale jelikož dělám různé vozy,dám si tam svoji značku,

já si taky vše očmárnu, když je nějaký výmrd tak máš možnost aspon porovnat ;) miloš
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já totiž spíš vycházím z toho, že jsem blbej..než naopak.A mnohokrát mi tento názor pomohl.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja som raz bez velkych vedomosti prerabal TDIcko na TDcko vymenou cerpadla kde nepasovali risky lebo sa menila aj remenicka a sice sme to den ladili ale spravilo sa to a dodnes to jazdi...mna by skôr zaujmale ze ci na mojom ASV bude potrebne na aretaciu pouzit tu vecsiu alebo mensiu trubku lebo zajtra budem menit rozvod..vdaka
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 15 zář 2009, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od audi80 »

cau tak ja kdyz delam rozvody tak si taky delam znacky pouze orientacne.pak kdyz to dam na pripravky tak vidim jestli to treba nebylo spatne postaveny.jo a predvstrik na rotacce delam zasadne na hodinky
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

neviem mi nikto napisat aku trubku pouzit na zaistenie cerpadla pri ASV? asi o 3 hodinky idem na to a chcel by som si to pripravit. dakujem
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

priprav si 6ku vrtak.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

koco píše:priprav si 6ku vrtak.
koco co se dívám na autodata výměna rozvodů tak tam na některých je vyfocený vrták vražený v čerpadle ;) miloš
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

este ze tam nenafotia pilnik vo vacke :D
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

dakujem..ale presunuli sme vymenu na zajtra...este ma teraz napada ze na zaistenie vacky by to chcelo nieco dost presne nie? kedze tam je na remenicke kuzel tak ked to presne nezaistim rozladim casovanie nie? neviem ako u dizlaka ale u benzinaka by tam boli uzasne rozdiely uz pri jednej desatinke
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

V Jak na to máš technický nákres pravítka, ale stačí kus pásoviny a měrky na vystředění.
Ale např. u mě to je k ničemu. Nevím čím to kdo dokázal, ale drážku ve vačce mám vymletou do oblouku, takže střed jen tak odhaduju. (wallbash)
Passat 4motion AVF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“