ranni start octavie 81tdi01
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ranni start octavie 81tdi01
cau chlapaci.moje octava nejak divne rano startuje.Kdyz byva tak 7stupnu,tak auto nezhavi ,chytne sice hned,ale na tri valce....,pak se chytne 4..Mam najeto 65 tis,predstrik ok,pridana i davka na start,filtry nove,ale porad stejne........kdyz je uz min jak1 st,tak uz to zhavi,kontolka sviti tak 3vter.,chytne to na 4,ale mirne motor zakolisa........kdyz to stoji ale tak 8h pri te same teplote,tak prijdu do auta,zapnu klic a kontrolka se rozne je na okamzik a start samozrejme na 3v..VAG nic nepise,jako spatne cidlo atd,rano to zase zhavi.......Nechce se mi moc veri,ze mi motor nezchladne po 8h,ze to nezhavi,takze mam dve zavady a nevim co s tim
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Já mám podobnej problém. Když je kolem nuly, tak mi to taky chytne na 3 ten čtvrtej se přidá skoro hned, ale vyrobí fakt dost bilomodrýho kouře. Stačí ujet pár metrů a přestane kouři úplně. Kolik má motor najeto nevim ale olej nežere, a zahřátej de docela hezky. Myslel sem, že by to mohly bejt žhavící svíčky, ale motor chytne po třech otočeních. Jestli sou na vině střiky, tak z toho fakt radost nemám
Kolik stojí seštělování vstřiků - řádově?

Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
To neni žhavením problem neni ani v padajicí naftě, motá se to kolem čerpadla , vstřiků nebo tlaků ve válcích. Už to přes ICQ s Humlem řešíme jak dlouho
To jen abys nekupoval zbytečně nový žhaviče filtry apod : ))
Pokud by jsi měl možnost prohodit čerpadlo tak dej určitě vědět jak to dopadlo. Má s tím problémi docela hodně lidí

Pokud by jsi měl možnost prohodit čerpadlo tak dej určitě vědět jak to dopadlo. Má s tím problémi docela hodně lidí

Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
On motor chytne hned (na tři otočení kliky), ale když de studenej diesel na tři zni fakt zajímavě. Během vteřiny se chytne i ten čtvrtej, ale toho kouře. Právě že to dělá dost aut ,tak se řiká že je to normální
, nebo jinak: TO TYHLE TYPY DĚLAJ . Já se jenom přidal z obavy jestli to neni znamení nějaký závažnější závady. Na nějaký veliký opravy stejně nemám peníze
Stěma žhavičkama, slyšel jsem že svíčky přižhavujou dokud je motor studenej právě aby to nekouřilo, a nebo to jen říkaj automobilky před ekologama?


Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

mas pravdu prizhavujou dokud je potřeba zkontrolujte si,jesli nemate na tom jednom žhaviči zoxidovany kontakty je to celkem normalni jinak ja startuju normalne na 3 valcevita píše:On motor chytne hned (na tři otočení kliky), ale když de studenej diesel na tři zni fakt zajímavě. Během vteřiny se chytne i ten čtvrtej, ale toho kouře. Právě že to dělá dost aut ,tak se řiká že je to normální, nebo jinak: TO TYHLE TYPY DĚLAJ . Já se jenom přidal z obavy jestli to neni znamení nějaký závažnější závady. Na nějaký veliký opravy stejně nemám peníze
Stěma žhavičkama, slyšel jsem že svíčky přižhavujou dokud je motor studenej právě aby to nekouřilo, a nebo to jen říkaj automobilky před ekologama?

jo a stim ze to zhavi jak se mu zachce tak to musi bejt v teplote chladici kapaliny ,treba mate jen zoxidovany kontakty vag ti podle me nic neuklaze kdyz to hazi spatny hodnoty protoze on to nemuze nijak overit
muzete si overit podle navodu na http://www.6n2.er.cz/ jak dlouho vam zhavi zhavice a teplotu chladici kapaliny snad to pomuze
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
kokin píše:zkoušeli jste na VAG-u v měřených hodnotách skupinu 13? aspoň zjistíte který válec to je a můžete se věnovat vstřikovači nebo tlakům.
Mužeš tohle prosim trochu rozepsat jake maji byt spravne hodnoty nebo jestli se jedná o rozdíly a co vlastně kanál 13 měří?
díky
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
nazdar borci,ja vam nevim,porad si rikam,ze mam tak malo najeto a porad problem s tim startem.......Spatne vstriky pri 65tis km?Nebo tlaky?Jsem prvni maj,km zarucene...,tak nevim.Dnes rano bylo minus 6 a start na 4 valce,ale mirne zakolisani otacek,tak vterinu po startu,kontrolka zhaveni svitila tak 3vteriny,odpoledne,jak jsem jel domu,po 6h stani pri minus2,tak kontrolka svitila jen vterinu a start jak bez zhaveni........na tri a za vterinu se chytnul4,tak uz nevim.......Chytne to ale hned,jednou protoci motor,snad teda tryska,ale to se asi bez demontaze nepozna..,ze.
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
To že tomu po startu vylitnou otačky (zhoupnou se ) tak to je v těch mrazech normalni ale to chytani na tři valce už ne třeba to budou přece jen rozhozeny vstřiky . . ja mam to samy při 170 000 taky to chyta okamžitě ale škubne to s motorem při tom startu . . jeden valec asi nechytne tak jak ma
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Hlásim se do samého problému se startováním, koukám že tyto potíže máme asi jenom s 81kw
prostě studený se jí moc nechce na na drc ale na 3 otočení motoru
jako by tam ze začátku nebyla nafta a pak si to zabrlblá a naskočí.
A to že me to už odstraňování závad stálo peněz a pořád nic, stejný
tak jsem zvědavej včem je zakopanej pes, tak prosím pište včem jste nalezli chybu na vašich mazlíkách

prostě studený se jí moc nechce na na drc ale na 3 otočení motoru

jako by tam ze začátku nebyla nafta a pak si to zabrlblá a naskočí.
A to že me to už odstraňování závad stálo peněz a pořád nic, stejný

No jsem na tom malinko podobně.Kanál 13 mi píše
1............0,3
2............0,2
3............-0,6 až -0,7
4............0,2
Tak nevím.Trysky mám sprint 764 a maj tak 30000km najeto.Jinak čerpadlo je původní a má to najeto 300tis.Měřeno zahřáté.Může být špatný řídící vstřik?Tlaky jsem neměřil.
1............0,3
2............0,2
3............-0,6 až -0,7
4............0,2
Tak nevím.Trysky mám sprint 764 a maj tak 30000km najeto.Jinak čerpadlo je původní a má to najeto 300tis.Měřeno zahřáté.Může být špatný řídící vstřik?Tlaky jsem neměřil.

SHARAN AUY 2002
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
No vidiš takže bu'd tlaky a nebo čerpadlo : )Děděk píše:No jsem na tom malinko podobně.Kanál 13 mi píše
1............0,3
2............0,2
3............-0,6 až -0,7
4............0,2
Tak nevím.Trysky mám sprint 764 a maj tak 30000km najeto.Jinak čerpadlo je původní a má to najeto 300tis.Měřeno zahřáté.Může být špatný řídící vstřik?Tlaky jsem neměřil.
nějak na to přijdem . .

Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001