Tak to mám přetěsněné zatím nafta nesákne. Ale už dvakrát se mi stalo že mi auto spadlo do nouzového režimu. Je možný že to bylo tím že se nafta zavzdušnila? Když mě to dělalo kvůli lopatkám tak jen v max. výkonu, ted to přeplo když jsem prudce zpomalil, podřadil ze 4 na 3 nebo 3 na 2, v plném výkonu je vše o.k.
JARDA2 píše:Tak to mám přetěsněné zatím nafta nesákne. Ale už dvakrát se mi stalo že mi auto spadlo do nouzového režimu. Je možný že to bylo tím že se nafta zavzdušnila? Když mě to dělalo kvůli lopatkám tak jen v max. výkonu, ted to přeplo když jsem prudce zpomalil, podřadil ze 4 na 3 nebo 3 na 2, v plném výkonu je vše o.k.
Tak po pretesnení horního víka začala nafta téct někde na boku pod šroubem, takže bych to čerpadlo potřeboval přetěsnit komplet celý. Nevíte co to obnáší a kolik by to asi stálo? Zaslech sem že to je dost drahá oprava a hlavně že se musí celý čerpadlo vyndat ven.
JARDA2 píše:Tak po pretesnení horního víka začala nafta téct někde na boku pod šroubem, takže bych to čerpadlo potřeboval přetěsnit komplet celý. Nevíte co to obnáší a kolik by to asi stálo? Zaslech sem že to je dost drahá oprava a hlavně že se musí celý čerpadlo vyndat ven.
Nechával jsem si jednou repasovat mechanické čerpadlo, frajer mi tam vyměnil všechna těsnění a ložiska na hlavní hřídeli a vyšlo to něco kolem 3 000,-, čerpadlo musí samozřejmě ven.Ten co ho bude přetěsňovat ho pak i musí seřídit a to jde jednině na speciální stolici.
Paviss píše:Ten jsem vyradil ,vahy jsem vymenil uz ctyri jinak je to 1,9 TDI 66kw
Ventil N75 jsi nemohl vyřadit, vyřadil jsi spíš ventil pro recirkulaci (EGR), ne?Ale pokud to padá do nouzáku v plné zátěži, tak je nejpravděpodobnější problém v tlaku, buď nízký, nebo vysoký.Musíš na diagnostiku, případně vzít notebook a s autem jet do kopce na plný plyn a přes VAGa koukat na hodnotu tlaku požadovaného a skutečného.
Tak čerpadlo je po smrti. Po přetěsnění všeho možnýho to stále někde prosakovalo. Tak sem to dal udělat kámošoj ten čerpadlo vyndal a dovez ho ke specialistům a ti zjistily: prasklý obal celého čerpadla. Nejspíš jsem už to takhle koupil před 5 lety a ted se to projevilo, protože to bylo něčím zapatlaný a ted to holt vylezlo na svět. Nový obal 8000kč plus práce seřízení a nevím co ještě dalších 6-7 tisíc. Holt se nedá nic dělat. Něco z vrakoviště sem tam dávat nechtěl. Máte někdo podobnou zkušenost?