naftové čerpadlo seat t. 1,9 tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 768
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

Tak to mám přetěsněné zatím nafta nesákne. Ale už dvakrát se mi stalo že mi auto spadlo do nouzového režimu. Je možný že to bylo tím že se nafta zavzdušnila? Když mě to dělalo kvůli lopatkám tak jen v max. výkonu, ted to přeplo když jsem prudce zpomalil, podřadil ze 4 na 3 nebo 3 na 2, v plném výkonu je vše o.k. :?
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

JARDA2 píše:Tak to mám přetěsněné zatím nafta nesákne. Ale už dvakrát se mi stalo že mi auto spadlo do nouzového režimu. Je možný že to bylo tím že se nafta zavzdušnila? Když mě to dělalo kvůli lopatkám tak jen v max. výkonu, ted to přeplo když jsem prudce zpomalil, podřadil ze 4 na 3 nebo 3 na 2, v plném výkonu je vše o.k. :?
Nech vyčíst paměť závad! (hm)
Nafta patří do TDi!
Paviss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 pro 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Paviss »

mam problem kdyz jedu tak v zatezi mi vyplivne turbo pak musim vyp. zap. klicek a je to ok cim to :?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Paviss píše:mam problem kdyz jedu tak v zatezi mi vyplivne turbo pak musim vyp. zap. klicek a je to ok cim to :?



A u čeho , u trabanta?
Paviss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 pro 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Paviss »

sory 1,9 TDI octavia
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 768
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

Turbo. Jestli maš 81 kw tak naklápění lopatek. U 66kw nevím.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

U 66kw většinou ventil N75
Paviss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 pro 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Paviss »

Ten jsem vyradil ,vahy jsem vymenil uz ctyri :? jinak je to 1,9 TDI 66kw
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 768
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

Tak po pretesnení horního víka začala nafta téct někde na boku pod šroubem, takže bych to čerpadlo potřeboval přetěsnit komplet celý. Nevíte co to obnáší a kolik by to asi stálo? Zaslech sem že to je dost drahá oprava a hlavně že se musí celý čerpadlo vyndat ven. :?
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

JARDA2 píše:Tak po pretesnení horního víka začala nafta téct někde na boku pod šroubem, takže bych to čerpadlo potřeboval přetěsnit komplet celý. Nevíte co to obnáší a kolik by to asi stálo? Zaslech sem že to je dost drahá oprava a hlavně že se musí celý čerpadlo vyndat ven. :?
Nechával jsem si jednou repasovat mechanické čerpadlo, frajer mi tam vyměnil všechna těsnění a ložiska na hlavní hřídeli a vyšlo to něco kolem 3 000,-, čerpadlo musí samozřejmě ven.Ten co ho bude přetěsňovat ho pak i musí seřídit a to jde jednině na speciální stolici.
Nafta patří do TDi!
Paviss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 pro 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Paviss »

:?
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Paviss píše:Ten jsem vyradil ,vahy jsem vymenil uz ctyri :? jinak je to 1,9 TDI 66kw
Ventil N75 jsi nemohl vyřadit, vyřadil jsi spíš ventil pro recirkulaci (EGR), ne?Ale pokud to padá do nouzáku v plné zátěži, tak je nejpravděpodobnější problém v tlaku, buď nízký, nebo vysoký.Musíš na diagnostiku, případně vzít notebook a s autem jet do kopce na plný plyn a přes VAGa koukat na hodnotu tlaku požadovaného a skutečného.
Nafta patří do TDi!
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 768
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

pafka píše:číslo Vw 038 198 051D sada
číslo bosch 2 467 010 002, nebo 2 467 010 003 sada
Tak to není ono. U toho mýho je to těsnění daleko silnější.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 768
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

Tak čerpadlo je po smrti. Po přetěsnění všeho možnýho to stále někde prosakovalo. Tak sem to dal udělat kámošoj ten čerpadlo vyndal a dovez ho ke specialistům a ti zjistily: prasklý obal celého čerpadla. Nejspíš jsem už to takhle koupil před 5 lety a ted se to projevilo, protože to bylo něčím zapatlaný a ted to holt vylezlo na svět. Nový obal 8000kč plus práce seřízení a nevím co ještě dalších 6-7 tisíc. Holt se nedá nic dělat. Něco z vrakoviště sem tam dávat nechtěl. Máte někdo podobnou zkušenost?
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

koukam že jsi to přetěsnoval skoro rok.............jinak klidně bych si koupil starší čerpadlo od někoho tady z bazaru prodava se 3-4000,-
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“