Octavia 2.0TDI škube a škube a škube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

pro miloš

no dobrá to otázka :) jelikož jezdím jen do origo servisu(zatím nemám s čím srovnat)kde mě začínají dosti srát, jelikož ještě nic mi na tom autě nespravili napoprvé,největší vrchol byl když se mi hrabali v palubovce, vrátili mi auto s tím, že je vše v pořádku, já ujedu cca2km poslouchám drnčení z palubovky,pak si chcu zapnout radio(NAVI) a ono nic-tma přijedu tam řeknu jim to oni to není možný, Navi zapojili a na volnou drnčíci palubku se vysrali a už musím přestat,jelikož když si na to vzpomenu,začínám se opět nasírat-nevím možná je to jen tendle servis,ostatní jsou třeba v pohodě,těžko říct.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no koukám, že je lepší brečet na fóru než to nechat opravit, navíc by mě zajímalo, kdo vymyslel tu fámu, že každej 2,0 TDI je špatnej, koukám, že je to jako s cikánama, taky je všichni sypou do jednoho pytle (ne, že bych se jich chtěl zastávat), z 10ti možná i víc druhů 2l je zrovna BKD a AZV nejlepší, ty hlavně v Passatech za moc nestojí a je jedno jestli je to 16V nebo ne, každej si pak kupuje 77kW a starosti má stejně plnou hlavu, když se to v reále sečte, jsou ty motory poruchový uplně stejně
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

pro huml

já neříkám, že ten motor je na hovno, jenom je v něm pár nedořešenejch věcí, jinak když ten motor jede(což se mi v poslední době moc nestává (noteeth) ) tak jeho vlastnosti jsou dobré,když to mělo 70 000km, tak to neškubalo a jezdilo to jak drak. Samozřejmě, že každej motor je to jedno co máš jestli 1.2 bo 5.0 se vlivem opotřebení začne dřív nebo později kazit, resp. začnou se oběvovat závady, které jdou ale řešit. Já spíš řeším to, že todle nemá moc najeto a už to dělá to co to dělá a hlavně nikdo pořádně nevý, proč to dělá. V prosinci to dám znovu do servisu uvidíme, co s tím kuci vymyslej, ale tak nějak tuším předem..... naposledy to bylo 19000Kč za nic.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no tak je asi na čase změnit servis za ten kde to odstraní na poprvé, nepíšeš odkud jsi, myslím, že se určitě někdo schopnej z tvýho okolí najde ;)
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

jsem z Přerova u Olomouce, už několikrát jsem chtěl zajet s autem do Olomouce, jenže známej mě před Olomoucem varoval, že mu tam totálně domlátili klimu a reklamaci neuznali, takže buď jsem se narodil na špatném místě (noteeth) ,nebo už fakt nevím,jediný co vím,že se současným servisem moc spokojenej nejsem.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2009, 12:05

Příspěvek od george.30 »

Nedávno jsem tento problém zrovna řešil.
Dělal to el.svazek vstřiků. (03G971033L)
Stojí cca 2100Kč.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nedovedu si představit, že bych najel na voze za půl mega 70000 km a měl jsem tyhle problémy...Ať si povídá kdo chce co chce, že to není špatný, ale tohle se přeci nesmí stát...Jestli to nejsou schopni odstranit ať se na radši vyserou a vyrábějí to, co umějí..A že na to v servisu Ti blbové čumí jako husa do flašky, je o to horší..Je to škoda dodo-dodělej doma..U nás jeden bývalý vysoký milicionář vlastní prodejnu a servis Škoda, zároveň prodává a servisuje Citroeny a teď se daL do prodeje Hyundai....A podle toho to vypadá, co jsem slyšel mají tam lidé strach jezdit....Místo placení bych těm blbečkům s nápisy na zádech asi umyl záda...K čemu jsou jim ty mašiny , když umí hovno?Člověk tam příjde a je tam víc kabelů po zemi než v Nasa a nakonec chudák majitel pátrá po forech aby si nezabělhý vůz uvedl do chodu.. :( :o
nepropadat panice...
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

pro jericho-3

tak s tímto názorem nezbývá než souhlasit, opravdu je to smutné že takovéto auto (bylo ještě trošku dražší než půl mega) má od doby koupě pořád problémy jako když bych si koupil feldu za 20 000 (wallbash)
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

Ahoj, tak dneska jsem byl v servise, dělali diagnostiku-bez závad, pak jsme to asi jeden a půl hodky projížděli, borec sledoval, co to dělá -žádná chyba, pak zkoušeli měnit svazek z druhé oktávky-ke vstřikům,pořád to samé. Pak mi řekli,že to bude tak na čtyři dny,tak jsem říkal, že jim to dám až v lednu. Ted koncem roku mám nejvíc lítání a bez auta je to teď nereálné.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Dojezdila!!!

Příspěvek od maras »

Zdravím všechny, tak dne 11.12. 2010 auto nezvládlo 50km dlouhou trasu- začlo škubat jak prase totálně bez výkonu na všechny rychlosti škubaní(rany jak hovado) dojel jsem vylepenej u krajnice na 6ku při rychlosti 80km/h a otáčkách 1500ot/min. - jedině takhle se dalo jet bez škubaní. v pondělí jsem dával auto do servisu dnes jsem se dozvěděl verdikt: prasklá hlava, už po drůhé. Takže už nevím,jestli se tomu mám smát, nebo co dělat.No každopádně auto půjde pryč(autobazar) nebo skála a dolů!!!!!
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

nutno uznat, že soudruhům z koncernu se podařila velká věc: Stratit hodně (do dob motorů 2.0TDI) věrných zákazníků
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33582
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych navtívil někoho s diagnostikou, nebo kdo má štěnici a nechá ti ji týden v autě,prostě zjistit co to tvé auto vlastně vyvádí kdebydlíš miloš
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

ahoj miloši, jsem z Přerova, auto bylo na komplet diagnostice,celej test motoru,komletní test elektroniky,všech čidel,na osciloskopu,atd, udělali všechno,co se vůbec udělat dá, dělali to borci z motorexpertu-ti jinak školí zaměstnance origo servisů kompel značek koncernu i mimo koncern, prodávájí jim také nové přístroje diagnostiky,atd. jinak přesná závada při měření proudu odběru ve vstřikách(když je tam těsno(odpor) je vetší odebíraný proud) u vstřiků 1 a 4 válce hodnoty v pořádku u 2 válce nejhorčí a u 3 válce špatný(načatej) jinak říkám všechno ostatní včetně turba,váhy vzduchu,vstřiků,EGRu vpořádku. Jo abych nezapoměl byla tam nesrovnalost na hodnotách teplotního čidla-tak ho měnili. Co ty na to? Myslíš,že je ještě jiná možnost, než ta hlava?
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33582
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no pokud se tím tak borci zabývali tak bych musel být nejvyší abych ti odpověděl, za luxus se občas musí vypláznout kruté prachy miloš
maras
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2010, 12:20

Příspěvek od maras »

jj, u těchto motorů to platí dvojnásob
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“