Jinak čerpadlo v nádrži zkontroluju jestli je slyšet, občas šplouchnutí zezadu bylo slyšet ale zkontroluju jestli to dělá i teď radči
96Kw AVF v zimě nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
podla Etky su min dva druhy. Rozmerovo su rovnake ale nieco je ine. Lebo je tam aj rozdiel v cene. Dnes ich odskusam ci vobec zhavia...usetril som a mozno budem musiet kupit take co tam patriaboobika píše:na ATD nejsou žhaviče zrovna drahé, řekl bych, že jako na všechny ostatní.
jinak myslíte, že při -8st. nenastartuje pd-čko jen kvůli žhavičům? zkoušel jsem to párkrát ve větších mrazech bez žhavení a vždy chytlo. vydává to sice zvuky, jak kdyby se blok trhal v půlce, ale chytne.
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Možná další hloupá otázka ale jak se pozná že padá nafta? Když odpojim ten palivovej filtr tak by tam nebyla nafta
Zkusim to dneska prolíst.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví to
Ale jako by točil naprázdno, prostě nemá ani snahu chytnout jen točí naprázdno.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví to
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
padanie poznas ze ti to dlho toci, akurat ak je tam podavacka tak to neni az tak znatelne, ta to dotlaci...zacni od cerpadla v nadrzi ci vobec zijeFidorek píše:Možná další hloupá otázka ale jak se pozná že padá nafta? Když odpojim ten palivovej filtr tak by tam nebyla naftaZkusim to dneska prolíst.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví toAle jako by točil naprázdno, prostě nemá ani snahu chytnout jen točí naprázdno.
p.s. oprav si v podpise AVF
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
OT:tomiisp píše:predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď gulášu PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvodyRider.23 píše:OT:tomiisp píše:predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď gulášu PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Děkuji za odpověď, jen se ještě zeptám, tohle sledovat má význam jen u PD nebo i u obyčejné rotačky SDi podle toho poznám jestli mám rozvody nastaveny správně (neberu předvstřik, ten mám ok)??? A sledovat u teplého nebo studeného motoru? Díky...tomiisp píše:synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvodyRider.23 píše:OT:tomiisp píše: predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavkaMartin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Přesně PD prostě musí chytit i bez žhavení. Dneska ráno -10st. v nádrži mlíko (zatim ještě tekutý) z MEŘA+benzín+VIF a start na tři až čtyři otočení. Trochu zachrchlalo, zakouřilo a jedééém. Druhý auto ta samá náplň v nádrži, ale stará rotačka R5 2,5TDi a to samý.live69 píše:tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavkaMartin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
tak po zbytek zimy byl klid a dneska zas špatný
Auto po 2 dením stání nešlo nastartovat
motor točí točí, otáčky na cca 200 a nechytá.... asi po 10minutovim trápení starteru naskočil s neuvěřitelnym zahulenim z vejfuku
Jinak startuje na drc a bez probémů, ale občas to takhle nejde, stalo se mi to už potřetí za půl roku z toho 2x v zimě což sem přičítal nízkým teplotám, ale dneska asi 6°C....
Jinam rozvody nedávno dělaný, všechny filtry a náplně měněny před cca 5tisícema. Nafta se zdálo že tam šla nebo aspon bylo slyšet že čerpadlo v nádrži nasaje
Myslíte že by to mohla dělat chcípací klapka? že by mohla zůstat zavřená/zatuhlá? kde vlastně je? má vůbec PD chcípací klapku
možná melu blbosti, ale zdálo se mi že jako vždycky tam byl náznak chycení ale v tom ho něco utlo a pak zas a zas a zas.....
VAG nemam
Jinak startuje na drc a bez probémů, ale občas to takhle nejde, stalo se mi to už potřetí za půl roku z toho 2x v zimě což sem přičítal nízkým teplotám, ale dneska asi 6°C....
Jinam rozvody nedávno dělaný, všechny filtry a náplně měněny před cca 5tisícema. Nafta se zdálo že tam šla nebo aspon bylo slyšet že čerpadlo v nádrži nasaje
Myslíte že by to mohla dělat chcípací klapka? že by mohla zůstat zavřená/zatuhlá? kde vlastně je? má vůbec PD chcípací klapku
VAG nemam
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt