fakt sem se zasmál !!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bóďa píše:A tady to máte, všichni jste lháři! (noteeth)
Pral bych tomu volovi videt protokol z predchozich emisi v dobe, kdy jsem tam mel Race783, VBcko, dva intercoolery a jak jsme s Reeshou trefne pojmenovali tzv. "drop chip" aneb kapicka (drop) nafty a co nejvice vzduchu ... sice to temer nejelo (pardon, melo to pry tak kolem 120koni ale odspodu to bylo lenivejsi) ale kdyz ten zamestnanec STK videl protokol tak podotkl, ze by mohly seriove vozy zavidet (noteeth)

Mam duvod se domnivat, ze tim blabolem, ktery na tech strankach zverejnili se pouze snazi maskovat fakt, ze v pripade jine HW koncepce, nezli seriove jsou nahrani (z duvodu absence dostatecnych znalosti a schopnosti).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Forest píše: Mam duvod se domnivat, ze tim blabolem, ktery na tech strankach zverejnili se pouze snazi maskovat fakt, ze v pripade jine HW koncepce, nezli seriove jsou nahrani (z duvodu absence dostatecnych znalosti a schopnosti).
Na ty jejich blaboly se da odpovedet treba takhle:
http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#b

Otazka ale je, jestli to pri svem vysokem vzdelani vubec prectou, kdyz maji problem s i/y v materskem jazyce :D
Shear_5
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 kvě 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Shear_5 »

Ono se stačí podívat na ten jejich "profesionální" web a už je o zábavu postarané (LOL)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Po čipu klesne spotřeba o 0,5l/100km, *(1,5l/100km)



*U motorů 1.9 TDI 66, 81 kW nyní snížení spotřeby o další min. 1 l/100 km, jedná se o přeprogramování regulace EGR ventilu v řídící jednotce (provádíme na přání, v rámci chiptuningu cena 1000 Kč).




Škoda, že sem šel k DP. Původně sem měl dlouhodobou 5,2 a u sportmotor bych měl 3,7l/100km. Sem to ale vůl (wallbash) . :D
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

To bych se bál, aby za čas tam ta nafta nezačala přibývat (LOL)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jayson píše:To bych se bál, aby za čas tam ta nafta nezačala přibývat (LOL)
... no, po zásahu těch "odborníků" by mohl přibývat i "olej" ve vaně (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Slavkov píše:... no, po zásahu těch "odborníků" by mohl přibývat i "olej" ve vaně (LOL)
no mozna ze kdyz se urodi tak i voda :-)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jsem narazil na jednu hodne starou diskusi a jak vidno, uz tehdy mel zda se Sportmotor (v prispevcich tez prezdivany sprasmotor) "dobre" reference:

http://club.autofun.cz/diskuse/4618a804 ... k=10&sort=
drápalík
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 zář 2006, 11:14
Odpovědi: 0

Hmmm

Příspěvek od drápalík »

hmmm... shrnu to .. viz podpis .....

ochota,přístup,výsledek,reference proto jsem nechal auto upravit ;) :-D
To máme zocelený lidi.... nalej tam sádru tak má drápalík sochu..... tdi dieselpower 66kW ... 132kW..
sap123
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04 zář 2010, 21:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Opavska riviéra

Příspěvek od sap123 »

fabiátor píše: "... Dle našeho názoru (pana Dymovskeho) je prvním předpokladem profesionality vzdělání, jelikož se jedná o vysoce odbornou práci je základem vysokoškolské vzdělání v oboru a dlouholetá praxe (to splňují pouze 3 firmy v ČR !!!), bohužel ani učňovský obor automechanik není dostatečné vzdělání pro vývoj úprav. Ostatně zeptejte se ve vývojovém oddělení automobilky Škoda... nebo Audi... nebo VW... nebo Seat..."

Nastesti pan Dymovsky neni ten, kdo urcuje, kdo a s jakym vzdelanim smi ci nesmi delat upravy spalovacich motoru resp. jejich motormanagementu.

Ostatne nevim jak to maji v Nemecku, ale v CZ se principy funkce spalovaciho motoru probiraji uz ve fyzice druheho stupne ZS. Chapu, ze se nekteri zamindrakovani jedinci snazi prosadit glejt z VS jako autorizaci pro provadeni cehokoliv, vetsinou aby tim alespon na cas oddalili svuj vlastni neuspech. Realita je vsak takova, ze ten kdo chvili stal, jiz moci opodal. Bez ohledu na to, jakou vystudoval skolu :D

Pak uz nezbyva nic jineho nez se uchylit k podobnym praktikam, jakych jsme nyni svedky.
Zdravím. Mě se líbí takové jako že upravené přísloví :
To že chodíš do lepší školy než já, nedělá z tebe chytřejšího člověka. Taky nechodíš do garáže a není z tebe auto "
A další. . . " Dvě hlavy více ví, ale 2 x nula není dva :-D
(rofl)
Kolikrát je kutil s koníčkem lepší jak inteligent s teorií.
FABIA RS r03 131k (dle financí poroste)
TDIchip
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 říj 2009, 10:19
Odpovědi: 0
Bydliště: v dílně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIchip »

Nechtěl jsem reagovat a celý problém pasivně pozorovat. Nicméně - tento "úpravce" jak si tento dotyčný dovoluje vystupovat, má na svém webu spoustu mylných, zavádějících informací a doporučení a nereagovat na toto už zkrátka nejde!

Chtěl bych vidět jak u EDC17CP24 nic nepájí - no možná mají nějaký stojánek a pak nepájí - proto půjdou zákazníci k nim, cha cha ... já taky nemusím pájet ...

My ostatní testujeme, crackujeme apod. - mr. sportmotore - proberte se! Antituningová ochrana u EDC17 již dávno není problém a samozřejmě nejste jediný kdo to umí překonat a rozhodně to není jen váš prim (společně s firmou Powertec - která dokonce pracuje na prolomení této ochrany - dovolte abych se zasmál, na prolomení této ochrany pracují jiné kapacity!). Reference ala Peugeot 206 - krásné šipky abychom věděli že jsou to samolepky :-D Který rok? 2000 nebo kdy byla 206 aktuální? Powered znamená třeba sponzorský dar nebo vzduchový filtr? :-D

K problematice benzínových motorů - ano, úprava benzínových motorů je značně složitější a náročnější (i časově) než naftových motorů, ale to neznamená že to neumí nikdo jiný než vy a to že i já jsem TDIchip, Richard Dieselpower a zaměřujeme se PŘEDEVŠÍM, ne však VÝHRADNĚ na naftové motory neznamená, že benzínové motory neupravujeme - neumíme!

S těmi emisními předpisy bych byl opatrný - za a) i auto mého kolegy - používané na pokusy a v tuto chvíli má i lehce nadměrnou kouřivost - tak bez problémů prošlo zkouškou na měření emisí - proč? za b) na měření emisí je nutná tolerance - proto!

Jak je na webu psáno - pokud hledáte kvalitu se zárukami jste na správné adrese - já tam byl mnohokrát v různou denní dobu - zavřeno, dle otevírací doby jsou tam od 8 do 19 hod - pravda, nikdy jsem se neobjednal, ale abych v průběhu takřka 2 let NIKDY nikoho nezastihl? - inu zaneprázdnění profesionálové ;) (bydlel jsem poblíž, kolem jsem jezdil takřka denně)

Samozřejmě, nabídnout úpravu, která správně funguje a motor vydrží desetitisíce km (troufám si tvrdit, Richard potvrdí, že úpravy nás "amatérů" vydrží i víc :) ale dokáže to jen málokdo - to je krutá pravda a právě o to jde!

Fakt jsem rozčarován nad čtením podobných témat! Že vůbec někdo něco podobného vymyslí a má na to čas i chuť!!! Pro získání zákazníků udělají fakt všechno, ale nepochopili že zákazníky přináší reference a pověst, ne takováto tvrzení - lži! Plně souhlasím s Richardem, kdy ani já nemám čas se věnovat podobným diskuzím a plkům a raději se věnuji hodnotné práci, než prohledávat různá fóra a reagovat ... I já se několikrát dozvěděl že po mně údajně někdo "opravoval" chip - fajn, mám databázi všech RZ a VIN aut co jsem upravoval a dotyční jedinci co toto tvrdili nikdy RZ ani VIN nezveřejnili ani nesdělili a stejně jako Richard jsem ve spojení se zákazníky, takže mám přehled. Před cca 14 dny jsem se dostal do přímé konfrontace s jedním z onich původců těchto pomluv, přičemž ten dotyčný viděl obsah řídící jednotky (natož program na její úpravu) maximálně z rychlíku a samozřejmě několika lidem (bohužel pro něj se mnou spřízněných) tvrdil že po mně "opravoval" už hodně aut zrovna v situaci, kdy jsem jednomu z nich zachraňoval auto zrovna u něj upravené ... Chtěl jsem po něm alespoň jednu RZ nebo VIN - byl jsem poslán kamsi s tím co si to dovoluju ... no já mohu RZ i VIN vozů které jsem "opravoval" na brzdě po tomto konkrétním "úpravci" samozřejmě sdělit a i majitelé tuto skutečnost potvrdí! S dalším "úpravcem" byla zkušenost stejná! Nechápu proč někteří jedinci mají potřebu házet na jiné takovouto špínu!

Vzdělání je samozřejmě podřadné praxi! Znám spoustu lidí co mají "vzdělání" a mnoho věcí znají teoreticky ale zkuste jim dát kladivo a nezatlučou ani hřebík! ...
Tento sloh byl myšlen nezaujatě, ne proti Richardovi ani jako reklama pro mne, ale prostě už to nejde jen číst a nic k tomu nenapsat, protože se to týká i mně osobně jako člověka z oboru!

Ad téma Praha je malá - proto jsem z ní před cca 2 roky odešel a rozhodně to neznamenalo odliv zákazníků, naopak ... Ale jsou lidé kterým to vyhovuje a zase jiní kterým to vadí, nicméně moji zákaznící by za mnou jeli třeba na Ukrajinu, takže místo rozhodující není!

Reaguji zároveň i na téma týkající se Richardových úprav které je již uzamčené, proto jsou některá má vyjádření off this topic ...

Toto mé vyjádření pouze zastává můj názor, není žádným cílem někoho "špinit" ani nikomu lézt kamsi, nýbrž podnětem k "probuzení" několika jedinců k tomu, aby si všímali svého a neparazitovali na mylných informacích na svých webech a na lžích házejících na ostatní! Je to jako kdybych dělal střechy a tvrdil že střecha udělaná od jiné firmy nevydrží vítr, jejich rohlíky brzy stvrdnou, chodník se rozpadne, barák spadne apod ... lidi proberte se!

Ještě jedna věc k zamyšlení ad kvalita úpravy: já osobně preferuji Tesco, kupuji rohlíky v Tescu, nicméně to neznamená že v Globusu nemají dobré rohlíky a další zboží i přesto, že Globus moc rád nemám ...

Richarde - zvažoval bych žalobu! Samozřejmě po konzultaci se znalým! Toto již zavání křivým obviněním!

A teď do mně ....
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“