Nové logy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
Nové logy
Logy po výměně
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/24721 ... .46kB.html
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/82313 ... .58kB.html
vyměněná váha vzduchu, nový vzduchový filtr, palivový filtr, nové žhavící svíčky, zvětšená startovací dávka na 32968, prodloužena doba žhavení na 32700, předvstřik nastaven nad modrou a pořád velká spotřeba a horší starty, v TDI grafu teplota paliva 85 není to málo?? podle VISu by měla být nad 90, nemůže to být také tím??
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/24721 ... .46kB.html
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/82313 ... .58kB.html
vyměněná váha vzduchu, nový vzduchový filtr, palivový filtr, nové žhavící svíčky, zvětšená startovací dávka na 32968, prodloužena doba žhavení na 32700, předvstřik nastaven nad modrou a pořád velká spotřeba a horší starty, v TDI grafu teplota paliva 85 není to málo?? podle VISu by měla být nad 90, nemůže to být také tím??
Octavia 1,9 TDi, 81Kw, AHF
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
takže dnes start až na 3 pokus a zase oblaka šedého kouře, tak už nevím, že by ten motor byl fakt už tak vyběhaný, ma najeto nějakých 230 000, jediné co ještě není kontrolované je čerpadlo a vstřiky, myslíte že bych do toho měl jít, dá se to nějak zkontrolovat Wagem nebo to musí ven???
Octavia 1,9 TDi, 81Kw, AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
A taky pokud neznáš minulost motoru tak změř tlaku motoru. mohl být někdy v minulosti uvařenej a mohou být připeklé kroužky a menší tlaky. jinak 230 je na tenhle motor málo aby mu něco bylo, ale kdo ví co s ním kdo dělal. to jen tak pro sichr. jinak bych to viděl na čerpadlo. trysky by musely být fakt už v háji. A na co jezdíš?? nejezdíš náhodou na olej??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10