v oleji voda motor tdi 1z prestal jed
Moderátoři: šulda, Moderátoři
v oleji voda motor tdi 1z prestal jed
jedu po dalnici cca 120 a zniceho nic motor unava takze 5 4 3 a tak tak dojezd na pumpu zastavím motor bez vody a voda v oleji tak počítam tesnení pod hlavou fouklo to asi do valcu atd ma nekdo zkušenost s touhle zavadou?
Re: v oleji voda motor tdi 1z prestal jed
Kolik ma najeto? tesnení nejspis fouklo, ale ma jiný projev, fouka do vody a tlakuje hadice, když mu das kouř tak vyhaže vodu z bandy ale auto jede normalněmoers píše:jedu po dalnici cca 120 a zniceho nic motor unava takze 5 4 3 a tak tak dojezd na pumpu zastavím motor bez vody a voda v oleji tak počítam tesnení pod hlavou fouklo to asi do valcu atd ma nekdo zkušenost s touhle zavadou?

Snad to nebude neco víc, olej v tej vodě je bud ztoho tesnení(je tam dražka kudy de olej do hlavy) nebo ruplým chladicem oleje ( to bi muselo tlacit fest, už sem stim setkal na 1Z že byl prasklej), pak jedine praskla hlava tu sem na TDI este nevydel.
nedymilo to na bielo? bud ti fuklo tesenie a voda vosla do valcov alebo ti voda unikla do oleja a pridrel si motor
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Re: v oleji voda motor tdi 1z prestal jed
je voda ve valcích ja mam podezrení na tesnení pod hlavou teplota byla 90 vodu to ven nevyhazovalo prasklou halvu jsem taky nesetkal pak jenom me jeste napadl ten vymeník co je v motoruZdeněk M píše:Kolik ma najeto? tesnení nejspis fouklo, ale ma jiný projev, fouka do vody a tlakuje hadice, když mu das kouř tak vyhaže vodu z bandy ale auto jede normalněmoers píše:jedu po dalnici cca 120 a zniceho nic motor unava takze 5 4 3 a tak tak dojezd na pumpu zastavím motor bez vody a voda v oleji tak počítam tesnení pod hlavou fouklo to asi do valcu atd ma nekdo zkušenost s touhle zavadou?![]()
Snad to nebude neco víc, olej v tej vodě je bud ztoho tesnení(je tam dražka kudy de olej do hlavy) nebo ruplým chladicem oleje ( to bi muselo tlacit fest, už sem stim setkal na 1Z že byl prasklej), pak jedine praskla hlava tu sem na TDI este nevydel.
Cau.a motor bezi nebo uplnej konec?jestli ne tak muze/ou bejt ohla ojnice,jestli to nasalo vodu to je asi ten nejhorsi pripad.jestli vrci tak hlava dolu a patrej kudy to uteklo,zmerit presah pistu jestli nahodou neni kopla ta ojnice a prebrousit hlavu+rovnou voditka a gufera na ventilech.vsechny tesneni,jestli se blizi rozvody tak taky.jo nejdriv zmerit kompresi.bez prace si v tom za cca 8 000 kc,a budes jezdit dalsich 500 tis km. 

Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
motor nejde vubec otocit je plnej vody ojnice me taky napadlaaudi80 píše:Cau.a motor bezi nebo uplnej konec?jestli ne tak muze/ou bejt ohla ojnice,jestli to nasalo vodu to je asi ten nejhorsi pripad.jestli vrci tak hlava dolu a patrej kudy to uteklo,zmerit presah pistu jestli nahodou neni kopla ta ojnice a prebrousit hlavu+rovnou voditka a gufera na ventilech.vsechny tesneni,jestli se blizi rozvody tak taky.jo nejdriv zmerit kompresi.bez prace si v tom za cca 8 000 kc,a budes jezdit dalsich 500 tis km.
teraz ju mas v oleji alebo vo valcoch? ako si na to prisiel kde mas vodu?




O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Tak to neni dobry.predpokladam ze mas vstriky venku,nebo zhavky.pokud se takhle ani nehne tak to tipuju na tu ojnici,a jeste k tomu to bude pridreny.
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
tak potom v oleji nie je voda len vo valci?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
za par supov kupis nejaky polomotor alebo kupis polomotor s ktoreho pouzijes diely a zrepasnes tento co nebude tak jednoduche a lacne.....musis zvazit sam...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK