v oleji voda motor tdi 1z prestal jed

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Příspěvek od moers »

gabo00000 píše:za par supov kupis nejaky polomotor alebo kupis polomotor s ktoreho pouzijes diely a zrepasnes tento co nebude tak jednoduche a lacne.....musis zvazit sam...
opaltí se koupit druhej motor zitra to cele rozhodím a uvidím
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Příspěvek od moers »

gabo00000 píše:za par supov kupis nejaky polomotor alebo kupis polomotor s ktoreho pouzijes diely a zrepasnes tento co nebude tak jednoduche a lacne.....musis zvazit sam...
opaltí se koupit druhej motor zitra to cele rozhodím a uvidím
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 15 zář 2009, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od audi80 »

Jak rikam hlava dolu,klika ven a uvididis sou to 4 hod prace.ale vidim to cerne,skoda je to dobry auto.
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

je toho celkom dost a daju sa zohnat aj celkom v slusnom stave....suseda kupila auto svojich snov (leon) a uz po ceste domov sa jej rozpadol motor...ani sa jej neoplatilo natahovat sa s byvalim majitelom lebo sused mal doma polomotor..za par supov jej to prehodil a uz jazdi spokojne asi pol roka...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Příspěvek od moers »

byl upadly sací ventil píst kouslí ve valci ojnice ohla valec praskly vše na 1 valci pritom rozvody nespadly no nic uz je druhy motor
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

moers píše:byl upadly sací ventil píst kouslí ve valci ojnice ohla valec praskly vše na 1 valci pritom rozvody nespadly no nic uz je druhy motor
KOLIK TO MELO NAJETO?
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Příspěvek od moers »

prej 550000 podle me daleko víc uz mesíc mel takovy bublavy zvuk a potom konec
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

moers píše:prej 550000 podle me daleko víc uz mesíc mel takovy bublavy zvuk a potom konec
Tak to jejih čas, me upad na B4 1Z při 580000km ;) Na Octe AHF 320000km a upad, je to ruzný :)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

len je divné že upadol sací, ja som sa stretol s tým že vždy to bol výfukový ten je zváraný a tam sa to ulomí.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když to má bublavý zvuk, a ulítne sací ,vypadá to, že se motor připotkal a cvrnknul píst o ventil..Mě se to stalo u PD, kdy se prošoupalo hydro a kus se špracnul v pružině, tak jsem to vyčistil, dal nové hydro a vačku a od té doby to nebylo ono,sací ventil byl lehce přihnutý a nedoléhal...Po nějaké době se dělal celý motor, tam se to opravilo...Mnohokrát mají písty při výměně těsnění polibek od ventilů a někdy jsou to dost zakarbonované francouzáky.. :D
nepropadat panice...
moers
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 24 led 2009, 11:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Příspěvek od moers »

hmm mozne to je pritom vykon to vubec neztratilo rozvody netkle neco se tam museo odehrat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“