To je taky pravda ze ten reeuktor dost bere tepla. Kurna neda se na nem regulovat prutok vody/skrceni? K nemu snad jsou vetsi hadice/prutok nez do radiatoru.
Tak panove topi me to hura - i na volnobeh kurna ja mam teplo i z kopce.
Jenon jsem odsrouboval vejko na exp.nadobe a jizdu 10 km a topi.
Jen se bojim vejko zpatky zasroubovat.
Ma nekdo napad? Asi vicko ko? Ja jsem kupoval polske,pak jsem tam dal z fabie a tez netopilo. Asi odstranim tu gumicku tesnici a bude po ptakach
myslim ze po odvzdusnni bys to moh normlane zasroubovat a melo by to uz pak topit stale.
zkontrolujes hladinu v nadrzce protoze pokud si to mel zavzdusnene tak stoprocentne ti musela trosku klesnout hladine me klesla asi o centimetr.
Ja mam asi problem vtom ze jak mi jde voda motor reduktor webasto a pak teprve do kabiny ridice tak mi to sice topi ale topi to malo.
jako ono pri 90 to topi uz pekne ale vzdy to zacalo topit drive kdyz sel okruh prvne do kabiny nez ted.
Myslim ze mam obrovske ztraty a pak mi ot netopi tak jakto topivalo. Mma to nastavene na 29 stupnu a v aute pri 90 stupnich se da prezit . Pred tim sem tam nevydrzel proste jak je ted venku -12 stupnu tak mam strasne ztraty.
Takze to musim predelat ten okruh do cehoz se mi vubec nechce (((
No ja zase s pootevrenym vickem sledoval ze mam vlazny vzduch uz po 2 km - me to vetsinou i po vsech strankach co mam vymenene vlazny vzduch foukalo 4 az 5 km - a teplej - ne nidky horkej neco kolem 10 km, ale horkej teda ne a pokud jsem chtel teplo a zastavil jsem - krizovatka a pod. tak brrrr zima - musel jsem si vzdycky pridat otacky aspon na 2000, ted to je lahoda
jj to jsem mejval taky pak sem to povolil odvzdusnil ted to topi ale musim rici ze pomalu typuji ze mam velke ztraty jak to jede ven z motoru pak do toho reduktoru na plyn kde se to dost ochlazuje kdyz jede zplynovani LPG pak do webasta ktere kdyz nebezi tak se to taky ochalazuje je to dost velka plocha a pak teprve do auta do sahary kde to ma foukat teplej vzduch
tim padem to hodne ztrati po ceste a pak to spatne topi . vlasne takovejten opravdu horkej vzduch jak to bejvalo to nedava
a pred tim po 2km to ihned topilo ted to fouka studenej musim ujet tak 5-6 nez to fouka to co to foukalo predtim.
odvzdusnene to je takze to musim predelat do cehoz se mi vubec nechce je to den prace.... a v otmto mrazu to delat nebudu i kdyz v garazi by se to dalo . ale i tam je zima )))
Dělal jsem pánovi motor do vodní maluchy a ten měl na trubce vývodu vody automatický odvzdušnovák z ústředního topení..Prý to funguje..ale vím, že to jsou sráče/ty automaty/ a sami kolikrát pouštějí vodu...
Ja uz mam vicko zavrene uz je to odvzdusnene uzto vali .
A uz sem prisel na to proc to netopi tak jak to topivalo.
proste ten okruh neni dostatecne silnej na prutok vody
pokud dam vetrak na male otacky tak to topi pekne pokud ho dam na velke tak to nestiha oteplovat ten vymenik a znej tece uz jen studena takze se o moc ochlazje
tim padem je malej prutok vody
ted jsou dve moznosti
- zvecit prutok vody to jest predelat zase okruh vody u toho reduktoru se to asi dost brzdi tim padem ho nedat na serii ale na paralene.
to znamena prepinani plynu bude o par Km horsi a pri velke zatezi muze dojit k zamrznuti nezplyneni LPG. ale to se nestava uz sem to mel paralelne a nedelalo to takze by to nemelo dleat problem
Tak ja jeste neco najedu a vicko dotahnu, mozna koupim i nove, ohle je z fabie stare 10 let a to made in Poland bylo na prd, robot tam zapomel vyrazit dirky - zjisteno po rozebrani ventilu, jenom se tam neco obtisklo ale nevyrazilo, takze to bylo furt uzavrene i kdyby tam byl tlak jako prase