
Octavia 1, ALH, 66 KW postupné zvyšování výkonu....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
když ti chybí podkolí kamení to časem zavře směrem dolů ale tady je to řešený tak že tam kamínky nedolítnou a kolo spíš funguje jako vysavač
asi v audi vědí proč to tak dělaly na výkon 209PS v sérii

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09 pro 2010, 11:02
- Bydliště: Nova Paka
Udělej si sám.avalanche8 píše:Chlapiii prosim,sem tu novy,chtel bych ale udelat neco vice s coolerem na ahf,planuju cip,casem mozna i turbo a trysky,je mi jasny ze teply vzduch musi odejit pric.Kde se da sehnat ten krasne vyrezanej podbeh?mel bych opravdu zajem,prijde me to jako prozatim dostatecny zlepseni cooleru.Dikes Pepa

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09 pro 2010, 11:02
- Bydliště: Nova Paka
Nic na tom neni. Potřebuješ: dvoje kleště, ulamovací nůž, pravítko, tužku a horkovzdšnou pistoli. Odmontuješ podběh. Narýsuješ si na něj ty žebra dle libosti a tim nožem to prořízneš (nemusíš mít tu frézu). Pak pokaždý nahřeješ konce toho žebra a zkroutíš to kleštěma. Počkáš až to vychladne a jdeš na další. Nehledej v tom nic složitýho.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09 pro 2010, 11:02
- Bydliště: Nova Paka
Jakej máš rok? Facelift a RS nárazník má přívod vzduchu řešenej daleko líp a je tam i takovej plastovej "tunel", kterej tam ten vzduch směřuje.avalanche8 píše:Ok zadnou slozitarnu nehledam,dobra zprava je ze se to ulamovakem prorizne v to jsem nedoufal,v zaloze sem mel lklasickou trafopajku,nedelal nahodou tady nekdo i neco jako smerovac vzduchu do cooleru??Ted z hlavy nevim jak je moc ovyvanej za jizdy
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
no že by to bylo nějak extra řešený se říct nedá a odvětrání zezadu tam chybí úplně...Markus01 píše:Jakej máš rok? Facelift a RS nárazník má přívod vzduchu řešenej daleko líp a je tam i takovej plastovej "tunel", kterej tam ten vzduch směřuje.avalanche8 píše:Ok zadnou slozitarnu nehledam,dobra zprava je ze se to ulamovakem prorizne v to jsem nedoufal,v zaloze sem mel lklasickou trafopajku,nedelal nahodou tady nekdo i neco jako smerovac vzduchu do cooleru??Ted z hlavy nevim jak je moc ovyvanej za jizdy
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To Laďas: Já netvrdim, že je to super ale oproti předfaceliftu je to zlepšení o 200%. Už jenom ta velikost otvoru v nárazníku a řešení mřížky je daleko příznivější. S tim asi budeš souhlasit.
Jinak s odvodem vzduchu je to samozřejmě stejná tragédie.

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09 pro 2010, 11:02
- Bydliště: Nova Paka
No ja mam octu 99 1,9tdi 81kw,mam ji kratounceš tak do taju tdi teprva zabredavam,urco bych poresil egr ventil,dost se to na foru resi,prijde me ze me ahf moc natahne pod 2000ot,proto ten chip a upravu cooleru jen lepsim chlazenim,teda prozatim
to odvetrani udelam jen sundanim kola,palst v podbehu necham myslim ze to pujde.Teda doufam
