Octavia 1, ALH, 66 KW postupné zvyšování výkonu....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když ti chybí podkolí kamení to časem zavře směrem dolů ale tady je to řešený tak že tam kamínky nedolítnou a kolo spíš funguje jako vysavač ;) asi v audi vědí proč to tak dělaly na výkon 209PS v sérii
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
imiza
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 31 kvě 2010, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od imiza »

Omlouvam se za OT. Ale valim oci, chcete tedy rict ze kdyz mam ciplou 66kw a udelam na ni trysky budu mit vykon treba 140 koni ?
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

imiza píše:Omlouvam se za OT. Ale valim oci, chcete tedy rict ze kdyz mam ciplou 66kw a udelam na ni trysky budu mit vykon treba 140 koni ?
kdybys dal trysky a pak to čipl tak bys nebyl zas tak daleko od 140 k, ale takhle to nebude dělat dobrotu, spíš auto pojede hůř než teď
avalanche8
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 pro 2010, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Nova Paka

Příspěvek od avalanche8 »

Chlapiii prosim,sem tu novy,chtel bych ale udelat neco vice s coolerem na ahf,planuju cip,casem mozna i turbo a trysky,je mi jasny ze teply vzduch musi odejit pric.Kde se da sehnat ten krasne vyrezanej podbeh?mel bych opravdu zajem,prijde me to jako prozatim dostatecny zlepseni cooleru.Dikes Pepa :D
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

avalanche8 píše:Chlapiii prosim,sem tu novy,chtel bych ale udelat neco vice s coolerem na ahf,planuju cip,casem mozna i turbo a trysky,je mi jasny ze teply vzduch musi odejit pric.Kde se da sehnat ten krasne vyrezanej podbeh?mel bych opravdu zajem,prijde me to jako prozatim dostatecny zlepseni cooleru.Dikes Pepa :D
Udělej si sám. :) http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/icVetrani.htm
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
avalanche8
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 pro 2010, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Nova Paka

Příspěvek od avalanche8 »

Jasny udelej si sam byla varianta c2,ale asi to bude levnejsi (hm)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Nic na tom neni. Potřebuješ: dvoje kleště, ulamovací nůž, pravítko, tužku a horkovzdšnou pistoli. Odmontuješ podběh. Narýsuješ si na něj ty žebra dle libosti a tim nožem to prořízneš (nemusíš mít tu frézu). Pak pokaždý nahřeješ konce toho žebra a zkroutíš to kleštěma. Počkáš až to vychladne a jdeš na další. Nehledej v tom nic složitýho.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
avalanche8
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 pro 2010, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Nova Paka

Příspěvek od avalanche8 »

Ok zadnou slozitarnu nehledam,dobra zprava je ze se to ulamovakem prorizne v to jsem nedoufal,v zaloze sem mel lklasickou trafopajku :) ,nedelal nahodou tady nekdo i neco jako smerovac vzduchu do cooleru??Ted z hlavy nevim jak je moc ovyvanej za jizdy
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Ja jsem taky upravoval podbeh nemusi se ani vyndavat staci sundat kolo :D
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

avalanche8 píše:Ok zadnou slozitarnu nehledam,dobra zprava je ze se to ulamovakem prorizne v to jsem nedoufal,v zaloze sem mel lklasickou trafopajku :) ,nedelal nahodou tady nekdo i neco jako smerovac vzduchu do cooleru??Ted z hlavy nevim jak je moc ovyvanej za jizdy
Jakej máš rok? Facelift a RS nárazník má přívod vzduchu řešenej daleko líp a je tam i takovej plastovej "tunel", kterej tam ten vzduch směřuje.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Markus01 píše:
avalanche8 píše:Ok zadnou slozitarnu nehledam,dobra zprava je ze se to ulamovakem prorizne v to jsem nedoufal,v zaloze sem mel lklasickou trafopajku :) ,nedelal nahodou tady nekdo i neco jako smerovac vzduchu do cooleru??Ted z hlavy nevim jak je moc ovyvanej za jizdy
Jakej máš rok? Facelift a RS nárazník má přívod vzduchu řešenej daleko líp a je tam i takovej plastovej "tunel", kterej tam ten vzduch směřuje.
no že by to bylo nějak extra řešený se říct nedá a odvětrání zezadu tam chybí úplně...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Měl jsem zafixováno, že máš Octavii. Co máš za auto? (LOL)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

To Laďas: Já netvrdim, že je to super ale oproti předfaceliftu je to zlepšení o 200%. Už jenom ta velikost otvoru v nárazníku a řešení mřížky je daleko příznivější. S tim asi budeš souhlasit. :) Jinak s odvodem vzduchu je to samozřejmě stejná tragédie.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to jo a i tak je co zlepšovat...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
avalanche8
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 pro 2010, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Nova Paka

Příspěvek od avalanche8 »

No ja mam octu 99 1,9tdi 81kw,mam ji kratounceš tak do taju tdi teprva zabredavam,urco bych poresil egr ventil,dost se to na foru resi,prijde me ze me ahf moc natahne pod 2000ot,proto ten chip a upravu cooleru jen lepsim chlazenim,teda prozatim :) to odvetrani udelam jen sundanim kola,palst v podbehu necham myslim ze to pujde.Teda doufam
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“