Adutivum SHERON super disel - jaká je jeho kvalita?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3710
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Sheron nalil kolega dávku na 250 litrů do 80ti litrový nádrže a Defender zamrz stejně jako každou zimu při -10ti, takže dle mejch zkušeností žádná účinnost. Podotýkám že se tak stalo po vyjetí půlky nádrže.
Jediný co tomu vždy pomohlo bylo nalejt 5 litrů benzínu do nádrže a zahrkat. Pak už jezdil celej den.
A ta doměnka, že když sem auto nastartoval v pořádný kose = mám dobrou naftu, neplatí. Vždycky sem zůstal stát až po ujetí nějaký vzdálenosti. 100 metrů až po 50 km od místa startu.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

Pája 19 píše:Sheron nalil kolega dávku na 250 litrů do 80ti litrový nádrže a Defender zamrz stejně jako každou zimu při -10ti, takže dle mejch zkušeností žádná účinnost. Podotýkám že se tak stalo po vyjetí půlky nádrže.
Jediný co tomu vždy pomohlo bylo nalejt 5 litrů benzínu do nádrže a zahrkat. Pak už jezdil celej den.
A ta doměnka, že když sem auto nastartoval v pořádný kose = mám dobrou naftu, neplatí. Vždycky sem zůstal stát až po ujetí nějaký vzdálenosti. 100 metrů až po 50 km od místa startu.
to je divny to by nemusel fungovat termoventil na filtru a nafta by se nezahřála..
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20430
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dneska ráno jsem při tankování chtěl přilét VIF a ten byl v plechovce ztuhlej jak puding že ani netekl...tak nevím
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

protoze ho mas mit v teple, taky sem to zjistil
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Pája 19 píše:Sheron nalil kolega dávku na 250 litrů do 80ti litrový nádrže a Defender zamrz stejně jako každou zimu při -10ti, takže dle mejch zkušeností žádná účinnost. Podotýkám že se tak stalo po vyjetí půlky nádrže.
Jediný co tomu vždy pomohlo bylo nalejt 5 litrů benzínu do nádrže a zahrkat. Pak už jezdil celej den.
A ta doměnka, že když sem auto nastartoval v pořádný kose = mám dobrou naftu, neplatí. Vždycky sem zůstal stát až po ujetí nějaký vzdálenosti. 100 metrů až po 50 km od místa startu.
Je to tím, že nafta je filtovatelná (proteče skrz sítko), ale TVP teplota vylučování parafínů už začala ucpávat pal.filtr (proto ti kára umřela až po 50.km)
Je to docela pěkně napsáno ve Světu Motoru č.50/2010
http://www.i-svetmotoru.cz/article/7725 ... ni-staty-/

Z tohoto důvodu tankuji jen u OMW a Benziny (ale i tam to budou ojebávat) a navíc přidávam aditivum VIF a to v poměru 2.ml na 1.l (a to i když je na -5 C, pokaď vidím v předpovědi, že má přijet Mrazík s Ivanem tak dávám i 4.ml na 1.l)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Maslo23 píše:protoze ho mas mit v teple, taky sem to zjistil
Přesně tak VIF nenechávat v autě, ale vzít si ho z tepla před každým tankováním, je to napsáno i na té piksli..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Alficek
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 08 úno 2010, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alficek »

Podle mě SHERON Super Diesel aditiv = VIF.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Sheron Super Diesel Aditiv je modré kurevstvo, určitě není špatné ale vzhledem k ceně se nevyplatí za stejnou cenu koupíš níže uvedený VIF.
VIF (název společnosti VIF s.r.o. která importuje aditivum do ČR z Rakouska, výrobcem je Lang Chemie a.g.) název aditiva je Super Diesel Aditiv, hoši od Sheronu použili reklamu a rozšířenost aditiva od spol.VIF.

http://www.vasoil.cz/katalog/sheron-diesel-aditiv/
http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... l&id=85827

Teď se na to dívám draku a asi máš pravdu, podle mě Sheron začal kupovat aditiva od Lang Chemie z Rakouska a dává do svého balení..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Honza.N
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 20 úno 2009, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Honza.N »

já bych řekl že to neni stejný, Vif je zelenej za mrazu ztuhne, SHERON je modrej a netuhne patrně nějaký petrolej ale nejsem chemik
Escort combi 1,8TD minulost, teď Berlingo 2,0HDI RHY 2001
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

roman1648 píše:Dneska ráno jsem při tankování chtěl přilét VIF a ten byl v plechovce ztuhlej jak puding že ani netekl...tak nevím
pravě v tom testu psaly že vif nemůže byt v mrazu,ani ho nalít do ledové nafty v nadrži.pak se to nespojí.nejlepe je ho tam nalít a alespon dotankovat nejaké množství na promíchaní.ja leju VIF v létě i v zimě a o.k. :)
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

2:hanyking - jako prevenci bych doporučil tankovat alespoň u čerpačky s velkým odběrem paliv + vyměnit filtr. Rozhodně těch pár korun co bude stát tě naštve méně než den bez auta ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Alficek
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 08 úno 2010, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alficek »

Honza.N píše:já bych řekl že to neni stejný, Vif je zelenej za mrazu ztuhne, SHERON je modrej a netuhne patrně nějaký petrolej ale nejsem chemik
Tak se podívej na bezpečnostní list, kdo je výrobcem.
http://www.sheron.eu/GetDocument.aspx?Vt=e&Id=5127
Mám teď na mysli toto aditivum, ne to 1/2l modré balení.
http://www.sheron.eu/GetDocument.aspx?Id=3681
Sheron u něj píše:
Řada - SHERON Super Diesel aditiv
Multifunkční přísada do motorové nafty. Vítěz 2 testů časopisu AutoDiesel. Zvláště vhodný pro vysokotlaké systémy (Common Rail, SDi, TDi, HDi, PD…). Při použití v bionaftě eliminuje případný negativní vliv bio-složek. Vždy dodržte tabulku správného dávkování uvedenou na výrobku. Skladujte při teplotách nad bodem mrazu. Zlepšuje tekutost a filtrovatelnost nafty v zimním období, snižuje bod tuhnutí nafty, zlepšuje chod motoru a spotřebu paliva.
Honza.N
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 20 úno 2009, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Honza.N »

no a co to mění na tom co jsem napsal? výše ve vlákně se píše o modrym sheronu, (offtopic)
Escort combi 1,8TD minulost, teď Berlingo 2,0HDI RHY 2001
Uživatelský avatar
bds
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 25 úno 2009, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.

Příspěvek od bds »

V reakci na ten pudingovej VIF: Ja leju Kernite K GARD NF uz vic nez dva roky a vozim ho permanentne v kufru. Nikdy mi nezatuh a ani mi nikdy neprislo, ze by mrazy jakkoliv zmenily jeho konsistenci - vzdycky tekutej.

Nikdy mi nafta nezamrzla, ale nerikam, ze to je vyhradne zasluha tohohle aditiva.
Alficek
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 08 úno 2010, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alficek »

Z názvu threadu "SHERON super disel" jsem pochopil, že autor má na mysli to menší balení
http://www.sheron.eu/Products/ItemDetai ... bcategory=
V tom velkém modrém chybí slůvko SUPER http://www.sheron.eu/Products/ItemDetai ... bcategory=
Možná se tu tedy míchají v diskuzi 2 produkty dohromady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“