Adutivum SHERON super disel - jaká je jeho kvalita?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sheron nalil kolega dávku na 250 litrů do 80ti litrový nádrže a Defender zamrz stejně jako každou zimu při -10ti, takže dle mejch zkušeností žádná účinnost. Podotýkám že se tak stalo po vyjetí půlky nádrže.
Jediný co tomu vždy pomohlo bylo nalejt 5 litrů benzínu do nádrže a zahrkat. Pak už jezdil celej den.
A ta doměnka, že když sem auto nastartoval v pořádný kose = mám dobrou naftu, neplatí. Vždycky sem zůstal stát až po ujetí nějaký vzdálenosti. 100 metrů až po 50 km od místa startu.
Jediný co tomu vždy pomohlo bylo nalejt 5 litrů benzínu do nádrže a zahrkat. Pak už jezdil celej den.
A ta doměnka, že když sem auto nastartoval v pořádný kose = mám dobrou naftu, neplatí. Vždycky sem zůstal stát až po ujetí nějaký vzdálenosti. 100 metrů až po 50 km od místa startu.
Oct asv 2000, DieselPower
to je divny to by nemusel fungovat termoventil na filtru a nafta by se nezahřála..Pája 19 píše:Sheron nalil kolega dávku na 250 litrů do 80ti litrový nádrže a Defender zamrz stejně jako každou zimu při -10ti, takže dle mejch zkušeností žádná účinnost. Podotýkám že se tak stalo po vyjetí půlky nádrže.
Jediný co tomu vždy pomohlo bylo nalejt 5 litrů benzínu do nádrže a zahrkat. Pak už jezdil celej den.
A ta doměnka, že když sem auto nastartoval v pořádný kose = mám dobrou naftu, neplatí. Vždycky sem zůstal stát až po ujetí nějaký vzdálenosti. 100 metrů až po 50 km od místa startu.
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Je to tím, že nafta je filtovatelná (proteče skrz sítko), ale TVP teplota vylučování parafínů už začala ucpávat pal.filtr (proto ti kára umřela až po 50.km)Pája 19 píše:Sheron nalil kolega dávku na 250 litrů do 80ti litrový nádrže a Defender zamrz stejně jako každou zimu při -10ti, takže dle mejch zkušeností žádná účinnost. Podotýkám že se tak stalo po vyjetí půlky nádrže.
Jediný co tomu vždy pomohlo bylo nalejt 5 litrů benzínu do nádrže a zahrkat. Pak už jezdil celej den.
A ta doměnka, že když sem auto nastartoval v pořádný kose = mám dobrou naftu, neplatí. Vždycky sem zůstal stát až po ujetí nějaký vzdálenosti. 100 metrů až po 50 km od místa startu.
Je to docela pěkně napsáno ve Světu Motoru č.50/2010
http://www.i-svetmotoru.cz/article/7725 ... ni-staty-/
Z tohoto důvodu tankuji jen u OMW a Benziny (ale i tam to budou ojebávat) a navíc přidávam aditivum VIF a to v poměru 2.ml na 1.l (a to i když je na -5 C, pokaď vidím v předpovědi, že má přijet Mrazík s Ivanem tak dávám i 4.ml na 1.l)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Sheron Super Diesel Aditiv je modré kurevstvo, určitě není špatné ale vzhledem k ceně se nevyplatí za stejnou cenu koupíš níže uvedený VIF.
VIF (název společnosti VIF s.r.o. která importuje aditivum do ČR z Rakouska, výrobcem je Lang Chemie a.g.) název aditiva je Super Diesel Aditiv, hoši od Sheronu použili reklamu a rozšířenost aditiva od spol.VIF.
http://www.vasoil.cz/katalog/sheron-diesel-aditiv/
http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... l&id=85827
Teď se na to dívám draku a asi máš pravdu, podle mě Sheron začal kupovat aditiva od Lang Chemie z Rakouska a dává do svého balení..
VIF (název společnosti VIF s.r.o. která importuje aditivum do ČR z Rakouska, výrobcem je Lang Chemie a.g.) název aditiva je Super Diesel Aditiv, hoši od Sheronu použili reklamu a rozšířenost aditiva od spol.VIF.
http://www.vasoil.cz/katalog/sheron-diesel-aditiv/
http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... l&id=85827
Teď se na to dívám draku a asi máš pravdu, podle mě Sheron začal kupovat aditiva od Lang Chemie z Rakouska a dává do svého balení..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
pravě v tom testu psaly že vif nemůže byt v mrazu,ani ho nalít do ledové nafty v nadrži.pak se to nespojí.nejlepe je ho tam nalít a alespon dotankovat nejaké množství na promíchaní.ja leju VIF v létě i v zimě a o.k.roman1648 píše:Dneska ráno jsem při tankování chtěl přilét VIF a ten byl v plechovce ztuhlej jak puding že ani netekl...tak nevím

VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Tak se podívej na bezpečnostní list, kdo je výrobcem.Honza.N píše:já bych řekl že to neni stejný, Vif je zelenej za mrazu ztuhne, SHERON je modrej a netuhne patrně nějaký petrolej ale nejsem chemik
http://www.sheron.eu/GetDocument.aspx?Vt=e&Id=5127
Mám teď na mysli toto aditivum, ne to 1/2l modré balení.
http://www.sheron.eu/GetDocument.aspx?Id=3681
Sheron u něj píše:
Řada - SHERON Super Diesel aditiv
Multifunkční přísada do motorové nafty. Vítěz 2 testů časopisu AutoDiesel. Zvláště vhodný pro vysokotlaké systémy (Common Rail, SDi, TDi, HDi, PD…). Při použití v bionaftě eliminuje případný negativní vliv bio-složek. Vždy dodržte tabulku správného dávkování uvedenou na výrobku. Skladujte při teplotách nad bodem mrazu. Zlepšuje tekutost a filtrovatelnost nafty v zimním období, snižuje bod tuhnutí nafty, zlepšuje chod motoru a spotřebu paliva.
Z názvu threadu "SHERON super disel" jsem pochopil, že autor má na mysli to menší balení
http://www.sheron.eu/Products/ItemDetai ... bcategory=
V tom velkém modrém chybí slůvko SUPER http://www.sheron.eu/Products/ItemDetai ... bcategory=
Možná se tu tedy míchají v diskuzi 2 produkty dohromady.
http://www.sheron.eu/Products/ItemDetai ... bcategory=
V tom velkém modrém chybí slůvko SUPER http://www.sheron.eu/Products/ItemDetai ... bcategory=
Možná se tu tedy míchají v diskuzi 2 produkty dohromady.