1.9TD-kouří na volnoběh a při rozjezdu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cable
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 23 led 2006, 14:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od cable »

bílý kouř - olej
modrý kouř bych řekl špatně spálená nafta
zkus ubrat naftu na čerpadle a mělo by být o.k., podle mě ti jí tam jde moc
:? 8)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Moc nafty= černá vyhulba.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
cable
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 23 led 2006, 14:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od cable »

to souhlasi.....
ale mozna kdyz mu zacne svistet turbo tak to schroupne
nevim, tezko se radi, ale urcite bud nafta nebo fora, nic jinyho mu nebude
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

hodně nafty šedej kouř. zajed na vag budeš jen tápat ja měl to samé ja jsem si to seřídil aby to nehulilo ale papá jako sviňa 8l místo 5l
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

Tak jsem měl asi to samý po rozjezdu když jsem to šolíchal :D tak mi to kouřilo asi do modra,stačilo přidat nebo sundat nohu z pedálu a přestalo to,to dělo než se ohřál motor,tak včera jsem udělal předvstřik dle vagu a dneska ráno ani kousek kouře,zkoušel jsem vše a pořád sledoval v zrcátku a nic. :D Teď mám kousek nad prostřední lajnu,předtím jsem ho měl kousek pod spodní červenou. ;) toť můj poznatek
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Venousz
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2006, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venousz »

Pepe Karita píše:hodně nafty šedej kouř. zajed na vag budeš jen tápat ja měl to samé ja jsem si to seřídil aby to nehulilo ale papá jako sviňa 8l místo 5l
Ty radši nikomu neraď ty VAGu
PetrD
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 dub 2006, 16:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PetrD »

origoš píše:Modrý kouř=olej. Neubývá?
Zdravím, za mnou je zase vidět kouř hnědé barvy. Není to zase tak moc a dělá to nejspíše jen v některých režimech (částečné zatížení). Na VAGu byla zjištěna větší hodnota předvtřiku, může to být tím? Stačilo by hnout s čerpadlem? Za studena to startuje na první otočku za tepla asi na 2-3. Bylo mi řečeno, že jestli to v zimě dobře startuje, tak to mám nechat být...???
O1 - 1,9 TDI 81kW r.1998
jirka s2
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od jirka s2 »

ubývá,ale kudy?je vic možností,turbo,pístní kroužky,gufera na ventylech (hm)
jirka s2
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od jirka s2 »

ubývá asi 1l na 1200km
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

jirka: 1l na 1200km je stranse moc s takym niecim by som nejazdil ani omylom. ked uz nic ine tak si skontroluj to turbo... to dymenie (snad bledo modra) moze byt prave tym a ked to turbo odide este kusok viacej tak sa ti moze stat ze napr jedneho dna zastavis na krizovatke, motor na volnobehu pricucne cez sanie trosku viacej oleja (diesel ti na olej pojde uplne v pohode) a nejaka ta ojnica ti potrasie rukou.... co je to za motor? kolko ma nabehnute? vies ako sa s nim zaobchadzalo od novoti? nenahanas to? ak ano nechas motor aj s turbom po dojazde "vydychat" - dochladit? alebo to proste zhasnes a ides prec?
Peugeot 406, HDI, 110ps
jirka s2
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od jirka s2 »

začlo to kuřit po vymněně oleje,jezdí se s tím jak s malovaným vajcem,je to auto od moji ženské,ona s nim najezdí 1500km týdně :o .
Všechno je ok,jak je to studené tak to kouří,ale to by mně nesralo,hlavně řeším rozjezdy na semaforech,v koloně atd....
my jsme najezdili 150tkm a kolik to mělo předtím nevím(300tkm?)
Výkon a zvuk je v pohodě,típnul bych to na turbo,ale nové stojí ranec (hm) ,už jednou jsem mněnil turbo(za použité) na něm jsme nalítali 50ktm a je zase asi kaput.
jirka s2
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od jirka s2 »

další postřeh,dymovnice se z toho stane,když je teplota na max.Teda když se sepne ventilator (LOL)
Zdeněk Tomko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 30 kvě 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

kouření TDI

Příspěvek od Zdeněk Tomko »

Zdarvím všechny,píšu sem poprvé,řeším problém s 1,9 Tdi AHU Toledo.Po startu kouří bíle.Mám pocit že trochu cítím olej ale zase to moc nebere. Na 10 000. jsem doplnil asi 2 litry. Někdy to nedělá a někdy za mnou mlha,až hrůza.Chudáci za mnou.Neví někdo co s tím může být? Začalo to v zimě,sváděl jsem to na počasí.Ještě mám dojem,že když stojím předkem do kopce,tak to nedělá.Zd
Milan Moša
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 13 črc 2006, 11:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Moša »

pekari píše:Musíš povolit ty čtyři šrouby na kterých čerpadlo drží.Pootáčej čerpadlem do prava nebo do leva při nastartovaném motoru,dokud se chod motoru nesklidní-motor se přestane třepat,chod motoru je pravidelný. 8) Pokud to chčeš mít přesně seřízené ,tak to zavez někomu kdo má stroboskop na dízlové motory.
seřízení předvstřiku za chodu motoru?? tady jsem vyčet že se to délá při vyplém pootočením kola na čerpadle tak co je potom pravda??
Octavia 1,9 TDi, 81Kw, AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“