modrý kouř bych řekl špatně spálená nafta
zkus ubrat naftu na čerpadle a mělo by být o.k., podle mě ti jí tam jde moc


Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravím, za mnou je zase vidět kouř hnědé barvy. Není to zase tak moc a dělá to nejspíše jen v některých režimech (částečné zatížení). Na VAGu byla zjištěna větší hodnota předvtřiku, může to být tím? Stačilo by hnout s čerpadlem? Za studena to startuje na první otočku za tepla asi na 2-3. Bylo mi řečeno, že jestli to v zimě dobře startuje, tak to mám nechat být...???origoš píše:Modrý kouř=olej. Neubývá?
seřízení předvstřiku za chodu motoru?? tady jsem vyčet že se to délá při vyplém pootočením kola na čerpadle tak co je potom pravda??pekari píše:Musíš povolit ty čtyři šrouby na kterých čerpadlo drží.Pootáčej čerpadlem do prava nebo do leva při nastartovaném motoru,dokud se chod motoru nesklidní-motor se přestane třepat,chod motoru je pravidelný.Pokud to chčeš mít přesně seřízené ,tak to zavez někomu kdo má stroboskop na dízlové motory.