problém po výměně alternátoru, mondeo, 2.0 tddi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
spita
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 bře 2008, 09:01
Odpovědi: 0

problém po výměně alternátoru, mondeo, 2.0 tddi

Příspěvek od spita »

zdravím, po výměně alternátoru mám problém. Při studeném startu není problém. Ale někam dojedu, chcípnu to a po opětovném nastartování nezhasne kontrolka dobíjení a nelze přidat plyn. Buď se pak plyn chytne a nebo cca. do 30s auto samo chcípne. Většinou po druhém nastartování se to po rytmickém podupávání po plynu chytne a vše je ok. U forda v servisu mi moc neporadili, neměli ani možnost vyzkoušet jiný altík, diagnostika je ok.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

alternátor je odkud z vrakoviště?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
spita
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 bře 2008, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od spita »

Ladas píše:alternátor je odkud z vrakoviště?
ne ne, je nový, ale ve fordu chtěli 5500,-, tak jsem ho na netu sehnal za 3500,-, proměřovali ho a ten by měl být ok, i když si stále myslím, že to bude tím...
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Pokud se nepletu, tak tady je alternátor Magneti Marelli 12V90A s řízením výkonu řídící jednotkou. Tedy třípinový konektor. Ten nejde jednoduše přeměřit mimo auto bez rozebrání. Kontrolku dobíjení rozsvěcuje taky řídící jednotka. Na vině může být i špatná kostra nebo přívodní silový kabel. Nedávno jsem jel s mondeem s tímto alternátorem s úplně vibitou baterkou(byla vyvařená a neměla žádnou kapacitu). Po natočení(přes startovací kabely) motor běžel, dobíjelo to na cca 14,5V, ale za jízdy se občas změnil chod motoru, rozsvítila se kontrolka dobíjení, ale pořád to jelo. Takže se domnívám, že špatná baterky nepkryla různé špičky v napájení. Podobně se to může chovat při špatných kabelech okolo alternátoru.
spita
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 bře 2008, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od spita »

no ty kabely, to nevím, ale baterii zkoušeli origo kalciovou, co by tam měla být a žádná změna
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

No bohužel mě nenapadá nic víc. Ale pokud tento problém nastal po výměně alternátoru, tak by mohl být problém v něm. I když mě nnapadá jakou souvislost by to mohlo mít s elektronikou motoru.
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Je tam pojistka a ta bude spálená častá závada ;)
spita
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 bře 2008, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od spita »

Roman 101 píše:Je tam pojistka a ta bude spálená častá závada ;)
hned ráno to omrknu - máš na mysli pojistku klasicky uvnitř pod volantem?
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

spita píše:
Roman 101 píše:Je tam pojistka a ta bude spálená častá závada ;)
hned ráno to omrknu - máš na mysli pojistku klasicky uvnitř pod volantem?
ne v motoru ta nejslabší 2a
spita
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 bře 2008, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od spita »

tak pojistky jsou ok
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

spita píše:tak pojistky jsou ok
Tak dat novej altík od Forda a bude spraveno :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj taky mě to školilo na fordech se nesmí šetřit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Ford“