Power Pipe Kit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kodemi
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 01 pro 2006, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodemi »

Slíbené fotky

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Jen me trosku mrzí, že DP na to dal samolepky svojí misto Allard samolepky a jeste tak blbe ustrizenou na obycejnym samolepícím papiru kde je to tiskarnou natistene, navic blbe ustrihnuto. to uz bych to tam nedaval vubec. kdyz uz. Jsem schopny delat reklamu DP ale ne takle, to meli dát teda lepsi samolepku k tomu.

Jinak co se tyce dohody tak naprosto skvela, vse zadano pres web do objednaky, nasledujici den telefonat kde se to vse vyridilo na muj ASZ motor, dale na mail poslany montazni navod a faktura. Balicek prisel do tri dnu takze take super. Jen sem se lekl spony, ale ta prisla na dva dny pozdeji obalkou :D Takze ji asi nemeli skladem, jinak tedy super jednání.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

fakt musi byt clovek citlivka ked citi rozdiel pri chcipani bez klapky a s klapkou....ked som mal problem s turbom jazdil som bez klapky skoro tyzden a pomali som na to zabudol...a to ze bez EGR odchadza turbo skôr je podla mna tiez blbost...mozno mi to nedava zmysel lebo som amater ale co som cital tak ked je zapojene EGR tak sa recirkulaciou znyzuje teplota spalovania a cisto laicky si myslim ze pri nizsej teplote sa skôr zanesie turbo mastnymi sadzami...prave ked odpojime EGR tak dosiahneme lepsieho samocistiaceho efektu pri vyssej teplote...alebo mam blbu logiku? (R)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4300
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

gabo00000 při zaslepení ty saze co by šly do sání a zvova spálit pudou přes turbo tak se tam můžou usadit
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

to podla mna argument nie je..vyfukove plyny cez turbo prudia tak ci tak...ci uz spalene 1x alebo 1.5x...je to jendo ci sa cast spali alebo nie...na zivotnost turba to nemôze mat vplyv...mozno nazanasanie ano ale na zivotnost...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

gabo00000 píše:to podla mna argument nie je..vyfukove plyny cez turbo prudia tak ci tak...ci uz spalene 1x alebo 1.5x...je to jendo ci sa cast spali alebo nie...na zivotnost turba to nemôze mat vplyv...mozno nazanasanie ano ale na zivotnost...
no ciste logicky, zvysenim teploty spalovania sa zvysi teplota vyf. plynov.... vacsie zahrievanie turba? :) ale EGR je aktivne v nizkych otackach takze to podla mna nema vobec vpliv na turbo
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja si myslim ze je jendo ake mas otacky..ked tam mas EGR on mas chladnejsie plyny a ked mas EGR off tak su horucejsie..ci uz pri 1500 alebo 2500..a ide tam aj o zataz ked dobre viem;)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

ked tam mas EGR on mas chladnejsie plyny a ked mas EGR off tak su horucejsie
Pokud to mastíš na plnej krmelac, tak je EGR zavřenej a turbo hřeje jak hřeje. Když ho vyřadíš, tak je to naprosto stejné.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

origoš píše:
ked tam mas EGR on mas chladnejsie plyny a ked mas EGR off tak su horucejsie
Pokud to mastíš na plnej krmelac, tak je EGR zavřenej a turbo hřeje jak hřeje. Když ho vyřadíš, tak je to naprosto stejné.
ono asi lehce vzroste nabeh, nemam pravdu? lebo takto de hnet vse cez turbo a ne neco bokem :P
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Udělej si log a uvidíš v grafu, jak ten EGR otevírá a zavírá v závislosti na otáčkách.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

subz3ro_tdi píše:Na komfort pri chcipani sa vyprdte... ta klapka ma svoj vyznam hlavne ako prevencia pred poskodenim motora pri poruche turba a uniku oleja do sania a sice ze sa da motor vypnut zapalovanim..... co bez nej ide uz len cez prevodovku ;) Brzda vykonu, pokial funguje, je to asi taka ako MAF senzor... narusuje to prudenie vzduchu ale nikto nema meranim podlozene ako moc :-)
co tak "rezonator" na sani :D nieco co by dalo prudeniu vzduchu smer?
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jen k těm fotkám - nechápu, když už se to někdo snaží prodávat na profi úrovni, proč tomu neodpovídá kvalita svarů... :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kodemi
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 01 pro 2006, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodemi »

Já nechci pomlouvat DP, ale podle me je to vyrobek primo ktery si nechavali delat oni nikoliv Allard

Obrázek

Jinak tady nekdo nabízí neco podobného ale je to hnus. Podle me.

http://www.forgemotorsport.sk/forgemoto ... ch-motorov
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od estefan007 »

kodemi píše:Já nechci pomlouvat DP, ale podle me je to vyrobek primo ktery si nechavali delat oni nikoliv Allard

Obrázek

Jinak tady nekdo nabízí neco podobného ale je to hnus. Podle me.

http://www.forgemotorsport.sk/forgemoto ... ch-motorov
Ako som už písal, ja som si EGR kit objednal priamo z anglickej stránky fy. ALLARD a prišlo mi to prestne také ako tebe, ibaže bez tých hnusných nálepiek dieselpoweru. Takže nie je pravda že si to dávajú alebo robia sami. Fotky sú len ilustračné.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Chlapci co kritizujete, ze se toho nekdo nechopite a nezacnete to za ty prachy delat se spravnyma samolepkama a profi svarama :-) Ja bych si treba strasne rad poridil ten kit na 2.0TDI ale Allard je neumi - spis nechce delat. Vedl jsem o tom s nimi pred casem rozhovor a bez vysledku. Udelal bych si to asi sam, ale nevladnu varenim hliniku ani laserovym NCckem na vyriznuti priruby. Ta je bohuzel trochu jina nez u 1.9TDi. EGR je Pierburg 03G 129 637 A, kdyby se treba nekdo chtel snazit.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

ve výrobě bych až takovej problém neviděl, jde o to, aby nebyl zájem o jeden kus. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“