Zámena vstriku na 2.5TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zámena vstriku na 2.5TDi
ahoj.
muze mi nekdo s jistotou rict nebo vyvratit,jestli jsou treba vstriky do 2,5tdi 132kw a 114kw zamenitelne?
diky moc za odpoved
muze mi nekdo s jistotou rict nebo vyvratit,jestli jsou treba vstriky do 2,5tdi 132kw a 114kw zamenitelne?
diky moc za odpoved
a vie niekto ako to je zo vstrekmi z 2,5 do 1,9? oplati sa to ci nie?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
no protoze podle ETKY jsou na A6 2002 2,5tdi pouze dva druhy vstriku.... a to jak na 114kw,120,kw tak i na 132kw( 110jsem nehledal), a dva druhy proto, ze jedny sou na EURO3 a druhy na EURO4 ( pravdepodobne lepsi a horsi rozprach).. tudiz me prijde ze jako kus jsou ty vstriky uplne stejny myslim tim ze at je jakejkoliv vykon tak vstriky sou stejny... mrknete na to prosim nekdo a potvrdte nebo vyvratte...
diky
diky
raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- Radek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 618
- Registrován: 23 bře 2006, 08:43
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
trysky
Nejsou stejne na 100% některa 110 s tryskama ze 132 vubec nenastartuje je tam nastaveny jiny oteviraci tlak.lubomt píše:raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
Radek
+420604111999
+420604111999
Re: trysky
presne takRadek píše:Nejsou stejne na 100% některa 110 s tryskama ze 132 vubec nenastartuje je tam nastaveny jiny oteviraci tlak.lubomt píše:raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
ok...diky za nazory ... a ciste teoreticky.. jakto ze na 1.9TDi jsou treba ruzny vstriky na 66kw a jiny na 81kw... i Fratelli Bosio jsou na oba vykony zvlast.. ale na 2.5tdi jeou jen jedny Fratelli Bosio a to pravdepodobne pro vsechny vykony... jak se tedy pak resi otviraci tlak kdyz se da jina jen tryska ale zbytek vstriku (i pruziny ktere udavaji otviraci tlak) zustavaji stejne ?
neberte to jako utok .. snazim se tu na neco prijit
)
diky moc za odpovedi
P.S. Nemate nekdo nakou tabulku oteviracich tlaku trysek? THX
neberte to jako utok .. snazim se tu na neco prijit

diky moc za odpovedi
P.S. Nemate nekdo nakou tabulku oteviracich tlaku trysek? THX