Zámena vstriku na 2.5TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LeeBa
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2010, 09:21
Odpovědi: 0

Zámena vstriku na 2.5TDi

Příspěvek od LeeBa »

ahoj.
muze mi nekdo s jistotou rict nebo vyvratit,jestli jsou treba vstriky do 2,5tdi 132kw a 114kw zamenitelne?

diky moc za odpoved
LeeBa
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2010, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od LeeBa »

to sem nekomu neco proved nebo co ze mi nikdo neodepisuje? (crazy)
jeste mi nikdo neodepsal ani na jeden prispevek :?
kdyztak mi nekdo aspon napiste jak to tu chodi...
THX a stastne a vesele :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Chodí to tu normálně, buď to nikdo neví, čemuž moc nevěřím, nebo zrovna kdo to ví, to nezaznamenal..Nic si z toho nedělej, to se stává.. :)
A měj se LeeBa..
nepropadat panice...
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

nejsem si moc jistý ale změnou softu to půjde bez problémů.
Pokud to tam dáš, tak to bude lokomotiva :-D
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

a vie niekto ako to je zo vstrekmi z 2,5 do 1,9? oplati sa to ci nie?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No z V6 nepasuju a z R5 pasuju ale to budes natom prakticky ako keby si tam dal S764
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

vymenit ti to pujde to neni problem ale asi ti to bude kourit protoze ty 132 jsou silnejsi. ale to se da zase vyresit chipnutim a je po problemech
LeeBa
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2010, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od LeeBa »

no protoze podle ETKY jsou na A6 2002 2,5tdi pouze dva druhy vstriku.... a to jak na 114kw,120,kw tak i na 132kw( 110jsem nehledal), a dva druhy proto, ze jedny sou na EURO3 a druhy na EURO4 ( pravdepodobne lepsi a horsi rozprach).. tudiz me prijde ze jako kus jsou ty vstriky uplne stejny myslim tim ze at je jakejkoliv vykon tak vstriky sou stejny... mrknete na to prosim nekdo a potvrdte nebo vyvratte...

diky
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Radek
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 23 bře 2006, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

trysky

Příspěvek od Radek »

lubomt píše:raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
Nejsou stejne na 100% některa 110 s tryskama ze 132 vubec nenastartuje je tam nastaveny jiny oteviraci tlak.
Radek
+420604111999
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: trysky

Příspěvek od lubomt »

Radek píše:
lubomt píše:raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
Nejsou stejne na 100% některa 110 s tryskama ze 132 vubec nenastartuje je tam nastaveny jiny oteviraci tlak.
presne tak
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
LeeBa
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2010, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od LeeBa »

ok...diky za nazory ... a ciste teoreticky.. jakto ze na 1.9TDi jsou treba ruzny vstriky na 66kw a jiny na 81kw... i Fratelli Bosio jsou na oba vykony zvlast.. ale na 2.5tdi jeou jen jedny Fratelli Bosio a to pravdepodobne pro vsechny vykony... jak se tedy pak resi otviraci tlak kdyz se da jina jen tryska ale zbytek vstriku (i pruziny ktere udavaji otviraci tlak) zustavaji stejne ?
neberte to jako utok .. snazim se tu na neco prijit :o)
diky moc za odpovedi

P.S. Nemate nekdo nakou tabulku oteviracich tlaku trysek? THX
LeeBa
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2010, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od LeeBa »

dalsi poznatek ... podle autodat ma kazda 2.5TDi V6 (superb,A4,A6, Passat) otviraci tlak 180-190bar.. mez opotrebeni je 160bar.. akorat nektera 2.5ka v passatu AKN ma 200-235 bar /170bar min....

nevim nevim ale vse mne zatim nasvedcuje tomu ze trysky jsou stejne .... az na AKN
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Muj názor je ten, že po mechanický stránce je ten vstřik shodnej, akorát tam pujde jiné vstřikované množství od čerpadla a jiný otevírací tlak...
Pokud bys otevírací tlak nastavil, pak by to mělo fungovat...
***VAG,PSA,Renault***
LeeBa
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2010, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od LeeBa »

oteviraci tlak je jinej akorat na otm jednom 110kw mootru AKN... na ostatnich je stejnej
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“