mam passat b5-81kW, r.v. 1997, AFN auto ma najazdenych 240.000 km a spojka mi zabera celkom hore cca 2-3 cm z konca. auto sa chova uplne normalne, spojka nesmyka, nesmrdim nehrka no je este asi povodna, kedze som auto kupoval od ruky.
chcem sa opytat, ci sa da niekde nastavit spojka alebo je to samonastavovacia a ci treba menit celu spojku, alebo len nejaku cast.
Dakujem.
spojka passat B5,a19TDI,81kW,AFN-co s nou?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
podla toho čo píšeš máš zotrvačník o.k., ak zaberá hore a je tvrdý pedál spojky, tak sa priprav na výmenu, ale ešte asi niečo vydrží kým bude šmýkať. Potom ti bude stačit dat preobložit lamelu a nový prítlačák a ložisko.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
no už je na konci svojej životnosti, osobne by som to riešil tak že lamelu preobložit, skús zavolat sem http://auto.bazos.sk/inzerat/5704954/Pr ... y-auta.php daj si to preobložit organikou, a nový prítlačák SACHS a nové ložisko. Ceny podla toho kde zoženieš.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
ahoj, ja jsem s B5 afn s hodně tvrdým pedálem a záběrem až na konci najezdil ještě skoro 50tis. km než to začlo klouzat pak ještě asi 10tis s klouzáním když jsem na to šlápnul odspodu tak to lehce klouzlo... motor byl bez úprav. potom jsem to vyřešil sadou od Valea s jednohmotou, ta tenkrat i se setrvakem vysla cca 10500,-. Od té doby pokoj .. po výměně jsem málem prošláp podlahu jak byl pedál měkej 

B5 AFN
F2 HTP
F2 HTP
