píšu ohledně čidla chladící kapaliny čidlo G-62 motoru TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
píšu ohledně čidla chladící kapaliny čidlo G-62 motoru TDI
1. kde vůbec čidlo najdu
2. jaký má vliv na start po odpojení
3. na jaký kabel mám dát do série relé s odporem( teda spíše jakou barvu má ten kabel,co vede do řj z čidla)
Moc děkuju za odpověd
2. jaký má vliv na start po odpojení
3. na jaký kabel mám dát do série relé s odporem( teda spíše jakou barvu má ten kabel,co vede do řj z čidla)
Moc děkuju za odpověd
1. jaký auto
2.jaký motor
3. vliv má na délku žhavení
4.odpor nedávej kup si nový
2.jaký motor
3. vliv má na délku žhavení
4.odpor nedávej kup si nový
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
když koukáš na motor tak v pravo z boku na hlavě a startování pomůže baterka nebo starter a ne čidlo když je ko tak ukazuje zimu tzn jako by měla být dávka vysoká
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A čo chceš vlastne dosiahnuť?Keď odpojiš čidlo,tak RJ motoru,si zobere nahradnú teplotu a to teplotu paliva.Pri odpojený ti bude dlhšie žhaviť a RJ si mysli,že je priliš studeny motor,tak da viac nafty.Ja som to skušal,a štartovalo to omoc horšie ako s čidlom,teda rychlejšie naskočil,ale kudole dymu za mnou.Čidlo chlad.kvapaliny,ukazuje do RJ resp.do budikov laicky povedane ako je studena voda.Ak je čidlo vadne alebo ukazuje zle,tak to ma vplyv na štarty(RJ udáva inu teplotu,ako je teplota okolia),resp.niekedy aj na spotrebu.Hod si to na VAG a porovnaj teplotu v RJ motora a RJ palubovky.Teploty sa musia zhodovať,pripadny rozdiel cca2st. Odpor ked chceš dať,tak to je na teple štarty,aby dalo viac nafty a netočil toľko štarter.001marcus píše:mě de jenom o to skusit startovat s odpojenym čidlem
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

To čidlo - snímač teploty chladiacej kvapaliny - je označené červenou šípkou na obrázku (u mňa je modré).

SORRY! - ospravedlňujem sa za chybu (neuvedomil som si, že mi auto s AHF motorom ukradli a teraz mám AFN. Ešte raz prepáč!
SORRY! - ospravedlňujem sa za chybu (neuvedomil som si, že mi auto s AHF motorom ukradli a teraz mám AFN. Ešte raz prepáč!
Naposledy upravil(a) starec dne 04 led 2011, 22:47, celkem upraveno 1 x.
Passat 1,9TDI, 81kW, 1998, AFN