Parkovací senzory
Moderátoři: šulda, Moderátoři
JJ jeden nejde nejdou vsechny taky to ted resim SUPERB 2003 a vag pekne vypise kterej je v haji ,ale ja mam jinej problem.
Jedno čidlo mi zkratuje na kostru a nevim kde ,uz sem to komplet po kabelu kontroloval a nechce to fungovat pokud neodstranim ten zkrat na kostru.
A prosim pokud nekdo mate ty cidla potreboval bych aspon 3 tak nabidnete pac v bazaru sem neuspel.
Jedno čidlo mi zkratuje na kostru a nevim kde ,uz sem to komplet po kabelu kontroloval a nechce to fungovat pokud neodstranim ten zkrat na kostru.
A prosim pokud nekdo mate ty cidla potreboval bych aspon 3 tak nabidnete pac v bazaru sem neuspel.
Ahoj kluci,
mám prosbičku. Nefungují mi couvací senzory na Seat Alhambra. VAG mi vypisuje chybu, že zadní pravé krajní a pravé zadní střední čidlo má přerušení nebo zkrat na kostru. Čidly to nebude, jsou funkční (odzkoušeno).
Zkoušel jsem tedy rozpojit svorky u čidel, vysušit a prostříknout Kontoxem. Bohužel bez výsledku. Díval jsem se, že do každého čidla vedou 3 dráty. Červený (plus), hnědý (zem) a ještě jedna barva dle konkrétního čidla. Změřil jsem, že do každé čidla vede 12.20 V (propojený červený vodič s hnědým). Ten další barevný drát zřejmě udává řídící jednotce data o překážce a o tom, z kterého čidla signál jde. Usuzuji tedy, že pokud jde do čidla proud, musím se zaměřit na ten posední drát. Jak mám zjistit, zda je ten vodič v pořádku, popřípadě mám změřit nějako odpor??? Kde mám hledat chybu, poradíte mi???
Moc moc díky
Ondra
mám prosbičku. Nefungují mi couvací senzory na Seat Alhambra. VAG mi vypisuje chybu, že zadní pravé krajní a pravé zadní střední čidlo má přerušení nebo zkrat na kostru. Čidly to nebude, jsou funkční (odzkoušeno).
Zkoušel jsem tedy rozpojit svorky u čidel, vysušit a prostříknout Kontoxem. Bohužel bez výsledku. Díval jsem se, že do každého čidla vedou 3 dráty. Červený (plus), hnědý (zem) a ještě jedna barva dle konkrétního čidla. Změřil jsem, že do každé čidla vede 12.20 V (propojený červený vodič s hnědým). Ten další barevný drát zřejmě udává řídící jednotce data o překážce a o tom, z kterého čidla signál jde. Usuzuji tedy, že pokud jde do čidla proud, musím se zaměřit na ten posední drát. Jak mám zjistit, zda je ten vodič v pořádku, popřípadě mám změřit nějako odpor??? Kde mám hledat chybu, poradíte mi???
Moc moc díky
Ondra
Octavia L&K, TDI 81 kw