podtlaková baňka u VNT15

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

podtlaková baňka u VNT15

Příspěvek od Eddy91 »

zdravím,mám takovej menší problem,dnes jsem vytahnul turbo z auta,s tím doměním ze je přidřená regulace,.ale to malinky tahlo co je na turbu chidí krasne volne,..! a ted k věci,to tahlo v te podtlakove bance co ovlada regulaci chodí docela tezko,musim ho zaprit o stul a zatlacit na banku aby vubec zajelo dovnitř,,,je normalni ze to chodi tak težko? jestli ano tak bych prosil o vysvětlení jak to ta hadicka s podtlakem může to táhlo vcucnout do banky,zas tak velkej podtlak přece nemá?

předem děkuji všem co sem napíšou
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

baňka je schnilá zevnitř nutno vyměnit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

slyšel sem,že prej to má jít nacucnout normalne pusou kdyz je ta banka dobra?
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

gabo00000 píše:aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Eddy91 píše:
gabo00000 píše:aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?
Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

Zdeněk M píše:
Eddy91 píše:
gabo00000 píše:aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?
Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.
přesně takhle to funguje,akorat me zarazilo ze to slo tak tezce,,..a k tomu zavitu,jde to normalnima zavitnikama? nebo musi byt nejaky specialni?
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Eddy91 píše:
Zdeněk M píše:
Eddy91 píše: no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?
Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.
přesně takhle to funguje,akorat me zarazilo ze to slo tak tezce,,..a k tomu zavitu,jde to normalnima zavitnikama? nebo musi byt nejaky specialni?
Normalní zavytnik ti postačí, jakmile ho zalomýš tak si v prdeli. Po kouskah a mazat ;)
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

Zdeněk M píše:
Eddy91 píše:
Zdeněk M píše: Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.
přesně takhle to funguje,akorat me zarazilo ze to slo tak tezce,,..a k tomu zavitu,jde to normalnima zavitnikama? nebo musi byt nejaky specialni?
Normalní zavytnik ti postačí, jakmile ho zalomýš tak si v prdeli. Po kouskah a mazat ;)


to je mi jasny,,,díky moc
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

utrhol si hlavicku sruby? ja som zatial stale dokazal vybrat zalomenu srubu pomocou navarenia matky, mne sa tato metoda velmi osvedcila
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

baňka by měla jít zatáhnout normálně pusou...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

misa.89 píše:baňka by měla jít zatáhnout normálně pusou...
Tak to bych chtěl vidět.
Nebo mam chromou hubu (noteeth)
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

Len zahrdzavena banka nejde stiahnut pusou ! jeden koniec hadicky na banku a druhy do pusi a pri tejto metode si este zdiagnostikujes tvoj chrup ci nahodou nemas zubny kaz (noteeth)
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“