podtlaková baňka u VNT15
Moderátoři: šulda, Moderátoři
podtlaková baňka u VNT15
zdravím,mám takovej menší problem,dnes jsem vytahnul turbo z auta,s tím doměním ze je přidřená regulace,.ale to malinky tahlo co je na turbu chidí krasne volne,..! a ted k věci,to tahlo v te podtlakove bance co ovlada regulaci chodí docela tezko,musim ho zaprit o stul a zatlacit na banku aby vubec zajelo dovnitř,,,je normalni ze to chodi tak težko? jestli ano tak bych prosil o vysvětlení jak to ta hadicka s podtlakem může to táhlo vcucnout do banky,zas tak velkej podtlak přece nemá?
předem děkuji všem co sem napíšou
předem děkuji všem co sem napíšou
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 
aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?gabo00000 píše:aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 
Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.Eddy91 píše:no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?gabo00000 píše:aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
přesně takhle to funguje,akorat me zarazilo ze to slo tak tezce,,..a k tomu zavitu,jde to normalnima zavitnikama? nebo musi byt nejaky specialni?Zdeněk M píše:Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.Eddy91 píše:no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?gabo00000 píše:aj mne to slo brutalne tazko, ale vycistila sa regulacia a po vycisteni to funguje paradne
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 
Normalní zavytnik ti postačí, jakmile ho zalomýš tak si v prdeli. Po kouskah a mazatEddy91 píše:přesně takhle to funguje,akorat me zarazilo ze to slo tak tezce,,..a k tomu zavitu,jde to normalnima zavitnikama? nebo musi byt nejaky specialni?Zdeněk M píše:Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.Eddy91 píše: no budu doufat ze to bude fungovat tak jak rikas,,,no zkusim tu banku nejak rozchodit,ale melo by to jit,ted mam zas jinej problem,ty tri srouby jak sou v te litině,jak drzi turbo dohromady ze svodama tak se mi jeden utrhl,je mozny tam udelat novej zavit do litiny nebo ne?
Zdeněk M píše:Normalní zavytnik ti postačí, jakmile ho zalomýš tak si v prdeli. Po kouskah a mazatEddy91 píše:přesně takhle to funguje,akorat me zarazilo ze to slo tak tezce,,..a k tomu zavitu,jde to normalnima zavitnikama? nebo musi byt nejaky specialni?Zdeněk M píše: Když se ti podaří tak proc ne, de udelat zavyt. V tej plechovce je pružina, tak při zmackavaní odpor klast bude, pusou to tahlo dovnitř nevcucnes. Když bis ji demontoval uplne, zmac nadoraz a prst podržel na te pripojce , tak musí držet podtlak, když sundas prst tak padne k dorazu.
to je mi jasny,,,díky moc
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 
utrhol si hlavicku sruby? ja som zatial stale dokazal vybrat zalomenu srubu pomocou navarenia matky, mne sa tato metoda velmi osvedcila
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK