Diagnostika motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Diagnostika motoru

Příspěvek od cedan »

Prosím mohl by mě někdo poradit jak je na tom tento motor?Diagnostikoval jsem motor s kabelem VAG-com na volnoběch což je asi patrné :) AUDI A4 B5 1:9 TDI* r.v.1997

http://hotfile.com/dl/93289367/92f06f4/ ... 5.rar.html



Děkuji
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumím (hm) Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelo
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

cedan píše:
koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumím (hm) Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?

ten log sa nerobí cez ten logview ale cez VAG, v tom logview ten log iba prezeráš. Na VAGu dáš motor - blok hodnot - kanál 3,10,11 - LOG - START
Log robíš na 3ke od 1500-4000 plný plyn (pravá noha podlaha)
potom dáš ukončit log uložit log a vyhladáš si ho v adresári kde máš nahratý VAG. Ten súbor potom uložíš na www.leteckaposta.sk a niekto ti ho tu pozrie.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

koco píše:
cedan píše:
koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumím (hm) Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?

ten log sa nerobí cez ten logview ale cez VAG, v tom logview ten log iba prezeráš. Na VAGu dáš motor - blok hodnot - kanál 3,10,11 - LOG - START
Log robíš na 3ke od 1500-4000 plný plyn (pravá noha podlaha)
potom dáš ukončit log uložit log a vyhladáš si ho v adresári kde máš nahratý VAG. Ten súbor potom uložíš na www.leteckaposta.sk a niekto ti ho tu pozrie.
Děkuju Ti moc za radu jak na to

Pro ty co se na toto téma podívaly a věděli jak na to a nepomohly mě to objasnit mohu jen vzkázat

NEBOJTE SE,KŠEFTY VÁM BRÁT NEBUDU (LOL) :!: :!: :!:
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

Eddy91 píše:jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelo
to víš učím se to (noteeth) nenarodil jsem se s diagnostikou v mozku (noteeth) ,ale kdyby jo to by byla paráda.
Ne a teď vážně.Program jsem stáhnul a otevřel ale nevěděl jsem jak to mám s tím vagem udělat a jak se to celé obsluhuje. :oops: :? (wallbash)
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

cedan píše:
Eddy91 píše:jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelo
to víš učím se to (noteeth) nenarodil jsem se s diagnostikou v mozku (noteeth) ,ale kdyby jo to by byla paráda.
Ne a teď vážně.Program jsem stáhnul a otevřel ale nevěděl jsem jak to mám s tím vagem udělat a jak se to celé obsluhuje. :oops: :? (wallbash)


aha,,,já myslel ze ti nejede ten program od reeshy vubec,,,jinak ti to tu nikdo nema za zle
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Jak si poznal, že má egr OFF??? Já to dnes zkoušel na octě, kde určitě off není a na volnoběh sem měl taky ty 4.7%...? Jak se vůbec pozná, že je ten egr funguje jak má (myslím na diagnostice, pokud jinak auto nijak nestávkuje)??? Jo a kontroluje se to za studena nebo u teplého motoru??? Dík
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jednoduše, máš požadavek na váze třeba 270 jednotek, ale reál je třeba 400 jednotek, když je egr on a správně funkční tak je požadavek kryje s reálem.
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Tomas.cz píše:Jednoduše, máš požadavek na váze třeba 270 jednotek, ale reál je třeba 400 jednotek, když je egr on a správně funkční tak je požadavek kryje s reálem.
Aha (noteeth) , to byl přesně ten druhý dotaz, na který sem se chtěl zeptat, proč mám na váze o cca 200 jednotek více, než je požadavek (noteeth) ...
Dá se to pozorovat i na volnoběh u studeného motoru, nebo je potřeba za jízdy a s teplým mtorem??? Protože když sem prošlápnul na neutrál plyn, tak ty procenta z egr skáčou, ale váha dává pořád asi o 200 víc, než je požadavek....
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

To máš tříválec? Co odchylka vstřikovaného množství na 4. válci.
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

liboro píše:To máš tříválec? Co odchylka vstřikovaného množství na 4. válci.
Neukazuje se a já nevím proč :? :? :? :? :? :? :? :( (hm)
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

tady je ještě jednou ten VAG z mojí B5 A4 necápu proč tam není ten 4válec hodnota vstřiku.


http://czshare.com/1571699/ginn/Moje_star__B5.rar
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

cedan píše:tady je ještě jednou ten VAG z mojí B5 A4 necápu proč tam není ten 4válec hodnota vstřiku.


http://czshare.com/1571699/ginn/Moje_star__B5.rar
Já už to chápu, u starších aut to bylo tak, že se vycházelo z toho, že základí hodnotu vytváří válec číslo 3, tedy válec s řídícím vstřikem, a v poli jedna vidíš hodnotu 1. válce vůči třetímu, neboli o kolik je 1. válec silnější (mínusová hodnota) nebo slabší (plusová hodnota) než válec číslo tři... V druhém poli je 2. vs 3. a ve třetím poli 4. vs 3., u novějších aut se už zobrazuje každej válec extra a ne poměr ke 3. válci ;) (crazy)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“