
http://hotfile.com/dl/93289367/92f06f4/ ... 5.rar.html
Děkuji
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cedan píše:Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumímkoco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?
Děkuju Ti moc za radu jak na tokoco píše:cedan píše:Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumímkoco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?
ten log sa nerobí cez ten logview ale cez VAG, v tom logview ten log iba prezeráš. Na VAGu dáš motor - blok hodnot - kanál 3,10,11 - LOG - START
Log robíš na 3ke od 1500-4000 plný plyn (pravá noha podlaha)
potom dáš ukončit log uložit log a vyhladáš si ho v adresári kde máš nahratý VAG. Ten súbor potom uložíš na www.leteckaposta.sk a niekto ti ho tu pozrie.
to víš učím se toEddy91 píše:jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelo
cedan píše:to víš učím se toEddy91 píše:jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelonenarodil jsem se s diagnostikou v mozku
,ale kdyby jo to by byla paráda.
Ne a teď vážně.Program jsem stáhnul a otevřel ale nevěděl jsem jak to mám s tím vagem udělat a jak se to celé obsluhuje.![]()
![]()
Jak si poznal, že má egr OFF??? Já to dnes zkoušel na octě, kde určitě off není a na volnoběh sem měl taky ty 4.7%...? Jak se vůbec pozná, že je ten egr funguje jak má (myslím na diagnostice, pokud jinak auto nijak nestávkuje)??? Jo a kontroluje se to za studena nebo u teplého motoru??? Díkkoco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
AhaTomas.cz píše:Jednoduše, máš požadavek na váze třeba 270 jednotek, ale reál je třeba 400 jednotek, když je egr on a správně funkční tak je požadavek kryje s reálem.
Já už to chápu, u starších aut to bylo tak, že se vycházelo z toho, že základí hodnotu vytváří válec číslo 3, tedy válec s řídícím vstřikem, a v poli jedna vidíš hodnotu 1. válce vůči třetímu, neboli o kolik je 1. válec silnější (mínusová hodnota) nebo slabší (plusová hodnota) než válec číslo tři... V druhém poli je 2. vs 3. a ve třetím poli 4. vs 3., u novějších aut se už zobrazuje každej válec extra a ne poměr ke 3. válcicedan píše:tady je ještě jednou ten VAG z mojí B5 A4 necápu proč tam není ten 4válec hodnota vstřiku.
http://czshare.com/1571699/ginn/Moje_star__B5.rar