jak vyndat průduchy ventilace v palubovce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 led 2011, 19:29
jak vyndat průduchy ventilace v palubovce
jak vyndat průduchy ventilace v palubovce, aby nedošlo k popraskání plastu? několik těch plastových "plátků" se mi nehýbe, tak to chci nějak opravit - díky
Passat 66kw
dobrý nápad s tou teplotoumajkl1 píše:Ideálně zahřát motor a pustit max. horký vzduch přes ofuky. Plast trošku změkne a není tak náchylný na prasknutí. Pak vemeš čtyři příborový nože a je to venku.

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Re: jak vyndat průduchy ventilace v palubovce
http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/DemontazOfuku.htm
Počkej s tím ale do léta pokud nespěcháš, až bude v interiéru tak +40°C tak se plasty jen tak nezlomí
Počkej s tím ale do léta pokud nespěcháš, až bude v interiéru tak +40°C tak se plasty jen tak nezlomí

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Pokud lakujete plasty tak v idealnim připadě by to mělo jit takhle odmastit nastřikat zakladem na plasty na to špric nebo plnic, podle toho jaky chcete povrch obrousit a pak lak popřipadě nastřikat bezbarvým lakem, lollucky.jack píše:Mžížky bych osobně nelakoval. Jinak je někde na netu jak to lakovat, ale mě se neosvěčil. Asi jsem něco udělal blbě. Nakonec jsem je nastříkal klasickou barvou na kastle a přestřk bezbarvou. Barva drží a nikde mi ani nestekla.

Pokud lakujete plasty tak v idealnim připadě by to mělo jit takhle odmastit nastřikat zakladem na plasty na to špric nebo plnic, podle toho jaky chcete povrch obrousit a pak lak popřipadě nastřikat bezbarvým lakem, lollucky.jack píše:Mžížky bych osobně nelakoval. Jinak je někde na netu jak to lakovat, ale mě se neosvěčil. Asi jsem něco udělal blbě. Nakonec jsem je nastříkal klasickou barvou na kastle a přestřk bezbarvou. Barva drží a nikde mi ani nestekla.

n teda vlastne mrizky ne,ale tak jak to más ty, ty ramecky kolem toho,ramecek kolem vypinacu a tak dállucky.jack píše:Mžížky bych osobně nelakoval. Jinak je někde na netu jak to lakovat, ale mě se neosvěčil. Asi jsem něco udělal blbě. Nakonec jsem je nastříkal klasickou barvou na kastle a přestřk bezbarvou. Barva drží a nikde mi ani nestekla.
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 

- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Já vím jakej je postup, ale podle postupu mi to steklo a už jsem na to neměl nervy znovu to dělat s tím primerem atd. Takže jsem to kompletně očistil až na původní plast, pak pořádně odmastil a nastříkal jak jsem psal. Vzhledem k tomu, že jsem si takhle stříkal i budíky na starý 405 tak jsem věděl, že to jdekupec18 píše: Pokud lakujete plasty tak v idealnim připadě by to mělo jit takhle odmastit nastřikat zakladem na plasty na to špric nebo plnic, podle toho jaky chcete povrch obrousit a pak lak popřipadě nastřikat bezbarvým lakem, lol

-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 led 2011, 19:29
jak vyndat průduchy ventilace v palubovce
povedlo se - díky za odpovědi - horkovzduška a příborové nože pomohli - ale je to pakárna
Passat 66kw
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové