jak vyndat průduchy ventilace v palubovce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek Otevřel
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 led 2011, 19:29
Odpovědi: 0

jak vyndat průduchy ventilace v palubovce

Příspěvek od Marek Otevřel »

jak vyndat průduchy ventilace v palubovce, aby nedošlo k popraskání plastu? několik těch plastových "plátků" se mi nehýbe, tak to chci nějak opravit - díky
Passat 66kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Musis sa stym velmi dlho a opatrne bavit. su nacvaknute na takych dvoch sponkach hore a dovoch dole. Je to na nervy ale da sa to.
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Ideálně zahřát motor a pustit max. horký vzduch přes ofuky. Plast trošku změkne a není tak náchylný na prasknutí. Pak vemeš čtyři příborový nože a je to venku. ;)
Passat 4motion AVF
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

majkl1 píše:Ideálně zahřát motor a pustit max. horký vzduch přes ofuky. Plast trošku změkne a není tak náchylný na prasknutí. Pak vemeš čtyři příborový nože a je to venku. ;)
dobrý nápad s tou teplotou :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Re: jak vyndat průduchy ventilace v palubovce

Příspěvek od borelli »

http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/DemontazOfuku.htm

Počkej s tím ale do léta pokud nespěcháš, až bude v interiéru tak +40°C tak se plasty jen tak nezlomí ;)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

sice trosku OT ale pridám se,nebudu kvuli blbine zakladat nove tema.. jakym druhem barvy je nejlepsi lakovat průduchy topení a ten rámeček kolem nich? dík za odpoved a jeste jednou sorry za OT
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Mžížky bych osobně nelakoval. Jinak je někde na netu jak to lakovat, ale mě se neosvěčil. Asi jsem něco udělal blbě. Nakonec jsem je nastříkal klasickou barvou na kastle a přestřk bezbarvou. Barva drží a nikde mi ani nestekla.
Obrázek
Obrázek
kupec18
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 29 črc 2009, 15:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kupec18 »

lucky.jack píše:Mžížky bych osobně nelakoval. Jinak je někde na netu jak to lakovat, ale mě se neosvěčil. Asi jsem něco udělal blbě. Nakonec jsem je nastříkal klasickou barvou na kastle a přestřk bezbarvou. Barva drží a nikde mi ani nestekla.
Obrázek
Obrázek
Pokud lakujete plasty tak v idealnim připadě by to mělo jit takhle odmastit nastřikat zakladem na plasty na to špric nebo plnic, podle toho jaky chcete povrch obrousit a pak lak popřipadě nastřikat bezbarvým lakem, lol :-)
kupec18
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 29 črc 2009, 15:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kupec18 »

lucky.jack píše:Mžížky bych osobně nelakoval. Jinak je někde na netu jak to lakovat, ale mě se neosvěčil. Asi jsem něco udělal blbě. Nakonec jsem je nastříkal klasickou barvou na kastle a přestřk bezbarvou. Barva drží a nikde mi ani nestekla.
Obrázek
Obrázek
Pokud lakujete plasty tak v idealnim připadě by to mělo jit takhle odmastit nastřikat zakladem na plasty na to špric nebo plnic, podle toho jaky chcete povrch obrousit a pak lak popřipadě nastřikat bezbarvým lakem, lol :-)
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

lucky.jack píše:Mžížky bych osobně nelakoval. Jinak je někde na netu jak to lakovat, ale mě se neosvěčil. Asi jsem něco udělal blbě. Nakonec jsem je nastříkal klasickou barvou na kastle a přestřk bezbarvou. Barva drží a nikde mi ani nestekla.
Obrázek
Obrázek
n teda vlastne mrizky ne,ale tak jak to más ty, ty ramecky kolem toho,ramecek kolem vypinacu a tak dál
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

kupec18 píše: Pokud lakujete plasty tak v idealnim připadě by to mělo jit takhle odmastit nastřikat zakladem na plasty na to špric nebo plnic, podle toho jaky chcete povrch obrousit a pak lak popřipadě nastřikat bezbarvým lakem, lol :-)
Já vím jakej je postup, ale podle postupu mi to steklo a už jsem na to neměl nervy znovu to dělat s tím primerem atd. Takže jsem to kompletně očistil až na původní plast, pak pořádně odmastil a nastříkal jak jsem psal. Vzhledem k tomu, že jsem si takhle stříkal i budíky na starý 405 tak jsem věděl, že to jde ;)
Marek Otevřel
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 led 2011, 19:29
Odpovědi: 0

jak vyndat průduchy ventilace v palubovce

Příspěvek od Marek Otevřel »

povedlo se - díky za odpovědi - horkovzduška a příborové nože pomohli - ale je to pakárna
Passat 66kw
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Mě to sšlo vyndat bez větších problémů ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“