Startování s dvouhmotovým setrvačníkem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na tohle bych měl dotaz. Měnil jsem dvouhmotu, když mi to začalo při dojíždění neskutečně cukat s autem a pak tam při tom cukání ani nešli zařadit kvalty. Cukalo to potom i na volnoběh, takže bylo asi rozhozený to vstřikování. Potom jsem dal novej setrvák (taky dvouhmotu) a to cukání to dělá nepatrně pořád. Není to ani z poloviny tak jako předtim, ale na volnoběh to začne takhle pocukávat a lehce to klepe s autem. Při lehkým přidáním plynu na neutrál třeba tak na 1000ot. to přestane a nic už se neděje. Nemůže to bejt nějak rozhozená ta vstřikovací dávka? Jak se to dá kdyžtak zjistit? Mám kdyžtak k dispozici vag.Tomas.cz píše:To je dvouhmota, hlavně u těch starších modelů se rozhodí signál a pak se rozhodí vstřikování paliva.
Vyměnit set.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
