Startování s dvouhmotovým setrvačníkem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

V manualu co mam u superba I,posledni vydani 03/2008 je psano pri startu seslapnout uplne spojkovy pedal.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

..
jamol
Přispěvovatel
Příspěvky: 594
Registrován: 23 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chebsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jamol »

:)
Bruno
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bruno »

hrbx
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2010, 16:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrbx »

Z manuálu pro O II bez FL

Obrázek
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3718
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Novej Tiguan mi psal to samý přímo na palubce.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Autooprávenství a automobilismus vůbec je obor, který je druhý v množství bludů, které kolem něho kolují.
První místo si drží včelařství.
Spojku vyšlapovat, aby se odlehčilo starteru se vyplácí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

V novejsich autech uz to bez vyslapnuty spojky ani nenatocite.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

mam alfu 159 a tam ked neni vytlacena spojka tak to nenatocis hned pri starte ti vypise vyslapnut spojku
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

U traktorů s tím začali z bezpečnostních důvodů... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

jericho-3 píše:U traktorů s tím začali z bezpečnostních důvodů... :)
:D
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Tomas.cz píše:To je dvouhmota, hlavně u těch starších modelů se rozhodí signál a pak se rozhodí vstřikování paliva.
Vyměnit set.
Na tohle bych měl dotaz. Měnil jsem dvouhmotu, když mi to začalo při dojíždění neskutečně cukat s autem a pak tam při tom cukání ani nešli zařadit kvalty. Cukalo to potom i na volnoběh, takže bylo asi rozhozený to vstřikování. Potom jsem dal novej setrvák (taky dvouhmotu) a to cukání to dělá nepatrně pořád. Není to ani z poloviny tak jako předtim, ale na volnoběh to začne takhle pocukávat a lehce to klepe s autem. Při lehkým přidáním plynu na neutrál třeba tak na 1000ot. to přestane a nic už se neděje. Nemůže to bejt nějak rozhozená ta vstřikovací dávka? Jak se to dá kdyžtak zjistit? Mám kdyžtak k dispozici vag.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“