Fábie 2, tak trochu špek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Fábie 2, tak trochu špek

Příspěvek od george.30 »

Mám menší problém. Fábie 2, 1.2, 51KW. r.v 2007.Najeto 60 000Km. Na volnoběh jde v pohodě.Při přidávání plynu na místě mi občas vynechá, cca 1 až 5 vynechání na 3. válci.
Při jízdě na cca 2500 otáček začne vynechávat 3. válec cca 40 až 70 vynechání.(taky občas)
Závada se uloží až když to spadne do nouzáku. cca po 10-15Km. Dělá to jen při částečné akceleraci.(nepatrně plynu) Při větších otáčkách, skoro plném plynu, to nedělá.(výkon ok)
Vstřiky,cívky,svíčky a tlaky jsou v pořádku! Netěsnost sání je v pořádku! Řídící jednotka přehrána novým softwarem! Snímač klepání taky ok.
Signál osciloskopem na cívky, vstřiky,snímač otáček motoru a vačky, je také v pořádku! Lambdasondy také ok. Palivo je také vyměněno.Tlak benzínu je taky v pořádku.
Rozvody správně nastaveny. Pedál plynu, bez propadu. Tak už nevim.Jinak pravidelná výměna oleje a olej je krásně čistej.
Nesetkal jste se někdo s tím, že by se v určitých otáčkách přidíraly ventily nebo hydraulické zdvihátka???
Za každou radu budu moc vděčnej. Předem dík.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Řešil jsem něco podobného..a ačkoli píšeš cívky v pořádku,,tak tu na 3 válci zkus dát novou..pokud máš tu možnost,,ale nepřehazuj je mezi sebou..to sem dělal a pořád mi to psalo ten samej válec..Ta cívka se může zdát být v pořádku,ale v určité chvíly prostě vynechá..zkus to,,práce na 5 minut ;)
Octavia II RS
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

Cívky jsem přehodil mezi sebou a zkoušel jsem dávat všechny 3 i z jiného auta. Novou jsem nezkoušel. Ale když vadnou přehodim na 1 válec, tak to přeci nemůže psát 3. ?
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Velmi podobnu zavadu mal kamoš na 47KW a všetko sa vyskušalo a nakoniec to bola vadna RJ. Pozri tu.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
mifii
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 02 bře 2006, 19:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mifii »

u 1,2 motoru dost odchazeli hlavy ale byli to HTP u Fabie 1,nevim jestli je to stejny motor ale taky mi diagnostika psala vynechavani a pak pri mereni tlaku byl mel 1 valec o hodne min.Vymena hlavy a bylo to opraveno.Jak rikam nevim jestli je to i tvuj pripad nejsem motorar ale spis elektrikar. ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Kompresi jste měřili?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

měřil jsi ty vstřiky do odměrnech válců ? maj všechny stejně ?
martl
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 lis 2010, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od martl »

Jo ja bych to taky videl na ty vstriky.Oni elektricky jsou OK ale nedavaji obcas spravny mnozstvi paliva.Uz jsem je menil nekolikrat.
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

Vstřiky jsem do odměrnejch válců nezkoušel. Přehazoval jsem je mezi sebou a taky jsem je zkoušel přendat z jiného auta.Taky jsem měřil signály od řídící jednotky do vstřiků (délka,čas vřiku) I na cívky.Pořád závada na 3 válci. Tlaky ve všech válcích 15. Ventily se podpalovaly spíš na slabejch 8V. Ale 12V už jsem taky jednu podpálenou dělal. Zítra to skusim ještě změřit tlakovejma sondama v sání a na výfuku a uvidim. Kdyžtak pujde asi hlava dolu. Jo a ta závada se uloží až když to spadne do nouzáku! cca po 15KM. Jinak ne. Když to zkoušim na míště(při stojícím vozidle) tak v kanále 15 vidim počet vynechání cca 2 až 11 na interval. Ale jen na 3 válci. No až to vyřešim, dám určitě vědět čím to bylo. Každopádně díky za rady.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Skus tam druhu RJ. Co mysliš že zistiš ked daš dolu hlavu.
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

No toho se tak trochu bojim, že až jí sundám tak tam nic nenajdu!
Bohužel jinou ŘJ na vyzkoušení nemám. A hlavně je problém z pinem!
Ale matou mě ty signály z osciloskopu. Ty jsou v pohodě i při tom vynechávání. Tak nevim. Kdyby byla jiná ŘJ na vyzkoušení, hned bych věděl víc.
A zapoměl jsem dodat že když jsem to ráno nastartoval(včera i dnes) tak to chvilku tak 10vteřin kulhá na asi 2 válce. A v kanále 15 je to bez vynechání. Potom se to srovná a jde v pohodě.
Naposledy upravil(a) george.30 dne 27 led 2011, 22:12, celkem upraveno 1 x.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Kamoš tam mal zavadu 16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 006 - zkrat na plus - Sporadická a bolo vyskušane všetko možne a uplne posledna varianta bola tiež RJ a bolo hned po probleme. 2007-čka rok po zaruke.
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

No možná že by to šlo ještě udělat na kulanci. Mam takovej pocit že na ŘJ je delší kulance.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Prestal navštevovať zn.servis. Tak by mu to neuznali.
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

Ne, je pravidelně servisovaná ve značce.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“