A8 V8 FSi přehřívání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hele.. a nemůže to být jinak? co když se to zavzdušní a vzduchová bublina zůstane v tom systému s termostatem? a buď pak znemožní funkci, a nebo zblbne čidlo teploty??
to by i odpovídalo tomu že se to stane jen na fungl novém autě při prvním výjezdu.. a to ještě ne na každém... a pak už se to neopakuje, ono asi jak auto schládne tak se to doodvzušní a je to...
to by i odpovídalo tomu že se to stane jen na fungl novém autě při prvním výjezdu.. a to ještě ne na každém... a pak už se to neopakuje, ono asi jak auto schládne tak se to doodvzušní a je to...
To je otázka s tím evtl. zavzdušněním - taky mě to napadlo.
problém je, že AUDI při jakémkoliv problému neposkytne žádné pořádné informace ale kope všude kolem sebe ( teda jako všechny automobilky co mám zkušenost ), věřím tomu že už rozeslali reklamce na dodavatele od chladičů přes vodní pumpy až po fridex...
problém je, že AUDI při jakémkoliv problému neposkytne žádné pořádné informace ale kope všude kolem sebe ( teda jako všechny automobilky co mám zkušenost ), věřím tomu že už rozeslali reklamce na dodavatele od chladičů přes vodní pumpy až po fridex...
Tyhle snímače měly vždy jednu nevýhodu..Fungují pouze ve vodě..Když měly vozy červenou kontrolku přehřátí a rozsvítila se, bylo již pozdě...Když neotevře thermostat a voda vře,tak snímač se rozsvítí, ale u starších vozů dřív praskne hadice a když vyteče voda, je snímač prd platný,než se ohřeje od potrubí, je po motoru..Jsou sice kontrolky stavu hladiny chladiva,ale když praskne hadice, jde to tak rychle, že než auto zastaví, může být pozdě...A teplota 130, kdy ŘJ vypne motor je již destruktivní a u dnešních celohliníkových motorů je konec...
nepropadat panice...
Čau,
no nejsme z toho moudří ani mi,ani oni abych pravdu řekl...
V té podtlakové dóze je membrána z takové jako silikonové gumy, problém je, že ta dóźa je asi 7-8cm od katalizátoru - můj názor na danou problematiku je, že se to ohřeje a źůstane přilepený když je ventil zavřenej. Udělá to jen na autě když to necháš stát na místě nastartovaný, když hned jedeš tak ne.
A te´d raď...
Ale aspoň jsem si pojezdil v A8 4.2 , jako jede to jak pila
no nejsme z toho moudří ani mi,ani oni abych pravdu řekl...
V té podtlakové dóze je membrána z takové jako silikonové gumy, problém je, že ta dóźa je asi 7-8cm od katalizátoru - můj názor na danou problematiku je, že se to ohřeje a źůstane přilepený když je ventil zavřenej. Udělá to jen na autě když to necháš stát na místě nastartovaný, když hned jedeš tak ne.
A te´d raď...

Ale aspoň jsem si pojezdil v A8 4.2 , jako jede to jak pila

tak to je celkom slusny pruser.
Dnesny konstrukteri by mali rozmyslat nie ako to spravit co najkomplikovanejsie ale co najjednoduchsie - byva to vacsinou aj najlacnejsie.
Ale ked vidim čo dokažu konstrukteri namalovať.......kolegovia hovoria nech si radsej vymenia maliara - a na všetko tolerancie v stotinach (na ohybany drôt)
Dnesny konstrukteri by mali rozmyslat nie ako to spravit co najkomplikovanejsie ale co najjednoduchsie - byva to vacsinou aj najlacnejsie.
Ale ked vidim čo dokažu konstrukteri namalovať.......kolegovia hovoria nech si radsej vymenia maliara - a na všetko tolerancie v stotinach (na ohybany drôt)

Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Příčina patrně objevena - když termostat v peci celej nahřeju na 150°C a pak ho podtlakem zavřu a odpojím podtlak, zůstane zavřenej ale měl by se otevřít, ventil drhne v uložení - viz deformace na obrázku

Za studen síla pro otevření 5-6N, za tepla skoro 20N - i plasty reagují na teplo....
Je to slušnej průser kuva....

Za studen síla pro otevření 5-6N, za tepla skoro 20N - i plasty reagují na teplo....
Je to slušnej průser kuva....
