A8 V8 FSi přehřívání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

hele.. a nemůže to být jinak? co když se to zavzdušní a vzduchová bublina zůstane v tom systému s termostatem? a buď pak znemožní funkci, a nebo zblbne čidlo teploty??
to by i odpovídalo tomu že se to stane jen na fungl novém autě při prvním výjezdu.. a to ještě ne na každém... a pak už se to neopakuje, ono asi jak auto schládne tak se to doodvzušní a je to...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ventil je součástí sestavy - viz. obrázek úplně nahoře jak do toho vede ta hadička, dodává nám to Pierburg, je to podobný ventil jako třeba na ovládání turba
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je otázka s tím evtl. zavzdušněním - taky mě to napadlo.
problém je, že AUDI při jakémkoliv problému neposkytne žádné pořádné informace ale kope všude kolem sebe ( teda jako všechny automobilky co mám zkušenost ), věřím tomu že už rozeslali reklamce na dodavatele od chladičů přes vodní pumpy až po fridex...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tyhle snímače měly vždy jednu nevýhodu..Fungují pouze ve vodě..Když měly vozy červenou kontrolku přehřátí a rozsvítila se, bylo již pozdě...Když neotevře thermostat a voda vře,tak snímač se rozsvítí, ale u starších vozů dřív praskne hadice a když vyteče voda, je snímač prd platný,než se ohřeje od potrubí, je po motoru..Jsou sice kontrolky stavu hladiny chladiva,ale když praskne hadice, jde to tak rychle, že než auto zastaví, může být pozdě...A teplota 130, kdy ŘJ vypne motor je již destruktivní a u dnešních celohliníkových motorů je konec...
nepropadat panice...
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

s tou přehřátou A8 už někdo teď jezdí :D
Naposledy upravil(a) txx dne 27 led 2011, 23:37, celkem upraveno 1 x.
profik
Přispěvovatel
Příspěvky: 288
Registrován: 03 črc 2008, 06:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od profik »

Tak to bude zrovna kus, který bude v servise pečený VAŘENÝ (noteeth)
Leon 1.9TDi, AHF, Sprint 764
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

tak co naměřili pánové v Audi ? :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čau,
no nejsme z toho moudří ani mi,ani oni abych pravdu řekl...
V té podtlakové dóze je membrána z takové jako silikonové gumy, problém je, že ta dóźa je asi 7-8cm od katalizátoru - můj názor na danou problematiku je, že se to ohřeje a źůstane přilepený když je ventil zavřenej. Udělá to jen na autě když to necháš stát na místě nastartovaný, když hned jedeš tak ne.
A te´d raď... :o
Ale aspoň jsem si pojezdil v A8 4.2 , jako jede to jak pila :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Stav k dnešnímu dni 10.00 - všechna auta pozastavena do odstranění problému (noteeth) , tak jestli to máte někdo objednaný - musíte si počkat :x
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

tak to je celkom slusny pruser.
Dnesny konstrukteri by mali rozmyslat nie ako to spravit co najkomplikovanejsie ale co najjednoduchsie - byva to vacsinou aj najlacnejsie.
Ale ked vidim čo dokažu konstrukteri namalovať.......kolegovia hovoria nech si radsej vymenia maliara - a na všetko tolerancie v stotinach (na ohybany drôt) :D
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A ten termostat jak celek vymyslel kdo? Vám dá automobilka požadavek a vypadne od vás z konstrukce tenhle tvar / prvotně jsem si to spletl s hřeben řízení :D / a nebo automobilka si to sama na vrhne a po Vás chce jen výrobu?
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

takže sem se docela trefil 8) Bude to chtít testovat i za tepla.
To je přímo vaše konstrukce nebo ste jen výroba ? jak se to bude řešit (jiný materiál, silnější pružina nebo jen trochu oleje ;-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Návrh vychází z konceptu AUDI, my to "jen vyrábíme".
Jedná se o nový koncept dvojstupňového ohřevu motoru, toto je pouze pomocný termostat který po zahřátí zcela uzavřeného motoru pustí vodu do malého okruhu, až se prohřeje i tento, pak až hlavní termostat oteře velkej okruh.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Příčina patrně objevena - když termostat v peci celej nahřeju na 150°C a pak ho podtlakem zavřu a odpojím podtlak, zůstane zavřenej ale měl by se otevřít, ventil drhne v uložení - viz deformace na obrázku

Obrázek

Za studen síla pro otevření 5-6N, za tepla skoro 20N - i plasty reagují na teplo....

Je to slušnej průser kuva.... (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ještě jedna věc - výměna tohoto tělaesa stojí ca. 1800,- EUR , musí motor i s převodovkou ven, jinak se na to člověk nedostane. Jestli to budouch chtít měnit na všech pozastavených autech, bude to raketa jak kráva... (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“