Fábie 2, tak trochu špek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
presne jak pises ,udelej snimek na osciloskopu s tlakovou sondou na sani a podle pulsace krasne urcis co se deje.Videl jsem pripad spatneho ventilu a ten valec vynechaval jenom obcas a bylo to tim ze ten ventil krasne sedel jenom v urcite poloze ,ale on se za provozu protaci ,takze to obcas vynechavalo,ale toto nebude tvuj pripad,delal si test na napajeni a kostry? ja bych tohle udelal jako prvni.
Tak nové poznatky! Všechny el součásti proměřeny osciloskopem, vše OK ! I snímač otáček motoru vůči snímači na vačce kvůli časování, také ok. Kostry a plusy, OK. Vstřiky, cívky, svíčky, snímač tlaku, škr. klapka, pedál plynu,lambdasondy, vše OK. Vše jsem pro jistotu zkoušel přendavat z jiného vozu včetně ŘJ motoru. Ta je také OK.Pulsace v sání OK. Pulsace ve výfuku je nepatrnej rozdíl na 2 a 3 válci!!! Tlaky jsou OK. Časování rozvodů je taky OK. Dokonce jsem si udělal jinou kabeláž na 3. válec, taky OK. Při jízdě neni vůbec znát jakákoliv stráta výkonu!!! Jen v naměřených hodnotách kanál 15. Při počtu vynechání 74 se ani závada neuloží do ŘJ. Musí to vynechat ještě víckrát a spadnout do nouzáku. Potom to odpojí vstřik a jde to na dva válce. Uloží se závada(zjištěno vynechání zapalování na 3. válci, TRVALÁ)Po vypnutí a zapnutí zapalování se změní na SPORADICKÁ a jede to zase normálně.Závada se neprojevuje pořád. Někdy začne vynechávat hned, někdy až třeba po 4 Km. Je to různý.
Myslim si že bude problém ve ventilech. Možná jak se pootáčí do kola tak je vnekterém místě netěsnej. Ale nejdou mi do hlavy ty tlaky, že jsou v pořádku!!
No jdu sundat hlavu!!! Tak doufám že tam něco najdu!!!!!!
Dám vědět jak to dopadlo.
Myslim si že bude problém ve ventilech. Možná jak se pootáčí do kola tak je vnekterém místě netěsnej. Ale nejdou mi do hlavy ty tlaky, že jsou v pořádku!!
No jdu sundat hlavu!!! Tak doufám že tam něco najdu!!!!!!
Dám vědět jak to dopadlo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
hlava
Odšroubuj lambda sondu před katem a nastartuj.Pokud budou vidět stříbrné šupinky,po přidání plynu Ti to bude lítat kolem hlavy,rozpadá se Ti kat.Ty šupinky se dostávají v určitém režimu motoru do válců a pulzací se dostávají na vodítka,přidírají ventily.Řešení je výměna hlavy s katalyzátorem.Škodovka dodává celou sadu,hlava+kat+těsnění a tmely za velmi dobrou cenu.Kat je modifikovaný,ten je příčinou tohodle problému.Oprava či výměna samotné hlavy prolém neřeší....Jen posune čas do dalšího,toho samého problému.
To je situace!
Máš naprostou pravdu. Vyndal jsem kat a vysypali se na mě šupiny.
Kat jsem vyndal abych se ještě kouknul na výfukové ventily.
Takže se 100% přidíraj.
A ta hlava stávala i s katem 14 000Kč. Ale jen do konce roku 2010!!!!
Od roku 2011 stojí 28 000Kč !!!!!
Začaly padat tak je zdražily.
Skusim to v pondělí na kulanci. Pravidelnej servis ale je to 3,5 roku starý. Tak nevim.
Kat jsem vyndal abych se ještě kouknul na výfukové ventily.
Takže se 100% přidíraj.
A ta hlava stávala i s katem 14 000Kč. Ale jen do konce roku 2010!!!!
Od roku 2011 stojí 28 000Kč !!!!!
Začaly padat tak je zdražily.
Skusim to v pondělí na kulanci. Pravidelnej servis ale je to 3,5 roku starý. Tak nevim.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
ono staci ze konstrukci toho motoru vymysleli POLACI 
jinak ty hlavy se daji porad objednat za 14tis. i s katikem jen to musi byt predschvaleny z boleslavi na kulanci
takze kdyz mate schvalenou kulanci na 50% material tak platite automaticky 7tis, za material
jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo

jinak ty hlavy se daji porad objednat za 14tis. i s katikem jen to musi byt predschvaleny z boleslavi na kulanci
takze kdyz mate schvalenou kulanci na 50% material tak platite automaticky 7tis, za material
jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
jericho-3 píše:Ať jdou doprdele, celý koncern...umí hovno, dal bych je k soudu jako -Toyotu, čím víc inženýrů, tím víc blbců....Mám zákazníka, byl z toho neštastný, vzpomíná na Trabanta..co to bylo za spolehlivku..
Když mluvíš otom trabantu tak si asi dovedu představit řidiče. Pro HTp je nejhorší dědkovská jízda.
Koncern by tu hlavu a kat měli dávat zadarmo, jen kvůli pověsti..Ale u nás se prodá škodovka jen kvůli tomu, že to je Škoda..A je pravda, že dědkovská jízda zničí vše kde není automat, a i Trabant tím dost trpěl..Ale když někdo má 20 let nějaké auto a jezdí pořád a pak si koupí nové a pořádné auto, které topí, atd. a těší se na něho a pak je pořád v servisu a nestačí na to důchod, hned si vzpomene na svůj bývalý "vůz"..Je to hanba ...
nepropadat panice...