Fábie 2, tak trochu špek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Pred chvilou som ťa špatne pochopil.
Ked už nič nenajdeš tak treba skusiť na reklamaciu tu RJ.
tech
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 24 led 2011, 17:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od tech »

presne jak pises ,udelej snimek na osciloskopu s tlakovou sondou na sani a podle pulsace krasne urcis co se deje.Videl jsem pripad spatneho ventilu a ten valec vynechaval jenom obcas a bylo to tim ze ten ventil krasne sedel jenom v urcite poloze ,ale on se za provozu protaci ,takze to obcas vynechavalo,ale toto nebude tvuj pripad,delal si test na napajeni a kostry? ja bych tohle udelal jako prvni.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

řešil jsem něco podobnýho minulej tejden...fobie najeto 21000km ale pul roku po zaruce.byl to vsřik........zkoušel jsem ho na odkap a i množsví do měřícího válce to bylo všechno v pořáku stejně jsem ho vyměnil za novej a auto začalo normalně fungovat
603917329
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

přeskákaný to nemáš ?
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

Tak nové poznatky! Všechny el součásti proměřeny osciloskopem, vše OK ! I snímač otáček motoru vůči snímači na vačce kvůli časování, také ok. Kostry a plusy, OK. Vstřiky, cívky, svíčky, snímač tlaku, škr. klapka, pedál plynu,lambdasondy, vše OK. Vše jsem pro jistotu zkoušel přendavat z jiného vozu včetně ŘJ motoru. Ta je také OK.Pulsace v sání OK. Pulsace ve výfuku je nepatrnej rozdíl na 2 a 3 válci!!! Tlaky jsou OK. Časování rozvodů je taky OK. Dokonce jsem si udělal jinou kabeláž na 3. válec, taky OK. Při jízdě neni vůbec znát jakákoliv stráta výkonu!!! Jen v naměřených hodnotách kanál 15. Při počtu vynechání 74 se ani závada neuloží do ŘJ. Musí to vynechat ještě víckrát a spadnout do nouzáku. Potom to odpojí vstřik a jde to na dva válce. Uloží se závada(zjištěno vynechání zapalování na 3. válci, TRVALÁ)Po vypnutí a zapnutí zapalování se změní na SPORADICKÁ a jede to zase normálně.Závada se neprojevuje pořád. Někdy začne vynechávat hned, někdy až třeba po 4 Km. Je to různý.
Myslim si že bude problém ve ventilech. Možná jak se pootáčí do kola tak je vnekterém místě netěsnej. Ale nejdou mi do hlavy ty tlaky, že jsou v pořádku!!
No jdu sundat hlavu!!! Tak doufám že tam něco najdu!!!!!!
Dám vědět jak to dopadlo.
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Odšroubuj lambda sondu před katem a nastartuj.Pokud budou vidět stříbrné šupinky,po přidání plynu Ti to bude lítat kolem hlavy,rozpadá se Ti kat.Ty šupinky se dostávají v určitém režimu motoru do válců a pulzací se dostávají na vodítka,přidírají ventily.Řešení je výměna hlavy s katalyzátorem.Škodovka dodává celou sadu,hlava+kat+těsnění a tmely za velmi dobrou cenu.Kat je modifikovaný,ten je příčinou tohodle problému.Oprava či výměna samotné hlavy prolém neřeší....Jen posune čas do dalšího,toho samého problému.
To je situace!
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

Máš naprostou pravdu. Vyndal jsem kat a vysypali se na mě šupiny.
Kat jsem vyndal abych se ještě kouknul na výfukové ventily.
Takže se 100% přidíraj.
A ta hlava stávala i s katem 14 000Kč. Ale jen do konce roku 2010!!!!
Od roku 2011 stojí 28 000Kč !!!!!
Začaly padat tak je zdražily.
Skusim to v pondělí na kulanci. Pravidelnej servis ale je to 3,5 roku starý. Tak nevim.
george.30
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 28 úno 2009, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od george.30 »

Přikládám vzorek.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ano taketo vždy vysypem ked prevratim kat HTP.
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

Tu sadu boleslav zdražila díky tomu že autoryzáky nakoupili sadu za 14 tis a naskladnili vsechno zvlášt a vydělaly na tom , proto to boleslav zatrhla
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ať jdou doprdele, celý koncern...umí hovno, dal bych je k soudu jako -Toyotu, čím víc inženýrů, tím víc blbců....Mám zákazníka, byl z toho neštastný, vzpomíná na Trabanta..co to bylo za spolehlivku.. :(
nepropadat panice...
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

ono staci ze konstrukci toho motoru vymysleli POLACI :)
jinak ty hlavy se daji porad objednat za 14tis. i s katikem jen to musi byt predschvaleny z boleslavi na kulanci
takze kdyz mate schvalenou kulanci na 50% material tak platite automaticky 7tis, za material
jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

udělej ty odměrný válce.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

jericho-3 píše:Ať jdou doprdele, celý koncern...umí hovno, dal bych je k soudu jako -Toyotu, čím víc inženýrů, tím víc blbců....Mám zákazníka, byl z toho neštastný, vzpomíná na Trabanta..co to bylo za spolehlivku.. :(

Když mluvíš otom trabantu tak si asi dovedu představit řidiče. Pro HTp je nejhorší dědkovská jízda.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Koncern by tu hlavu a kat měli dávat zadarmo, jen kvůli pověsti..Ale u nás se prodá škodovka jen kvůli tomu, že to je Škoda..A je pravda, že dědkovská jízda zničí vše kde není automat, a i Trabant tím dost trpěl..Ale když někdo má 20 let nějaké auto a jezdí pořád a pak si koupí nové a pořádné auto, které topí, atd. a těší se na něho a pak je pořád v servisu a nestačí na to důchod, hned si vzpomene na svůj bývalý "vůz"..Je to hanba ...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“