96kw PD, AVF, 4motion 2001 passat - problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
96kw PD, AVF, 4motion 2001 passat - problem
Poradi mi niekto nejaku komplet diagnostiku ? Mam problemy zo spotrebou 9l a vyssie. Vyskusal som snad uz uplne vsetko. Rozvody skontrolovane, podtlakove hadicky vymenene. Snimac teploty motora vymeneny. Vaha vzduchu ok. Vsetko slape jak ma auto taha uplne ez problemou, ale ta spotreba.
Mam podozrenie na nejaku skrtiacu klapku ci co neviem ako ot funguje ale ked porovnavam dva rovnake motory AVF tak jediny rozdiel nam to ukazuje vo vahe vzduchu. Kamos klasika volnobeh 240g potom prida na 3000 otaciek hodnota vzroste a jak udrzuje 3000 klesne zase blizko k 240g a ja
volnobeh 260 a kdyz pridam tak jen vroste hodnota a pak se drzi. Co by to mohlo bejt ?
Diky
Mam podozrenie na nejaku skrtiacu klapku ci co neviem ako ot funguje ale ked porovnavam dva rovnake motory AVF tak jediny rozdiel nam to ukazuje vo vahe vzduchu. Kamos klasika volnobeh 240g potom prida na 3000 otaciek hodnota vzroste a jak udrzuje 3000 klesne zase blizko k 240g a ja
volnobeh 260 a kdyz pridam tak jen vroste hodnota a pak se drzi. Co by to mohlo bejt ?
Diky
Re: 96kw PD, AVF, 4motion 2001 passat - problem
Sprav log na 3.prev.stupni od 1500 do 4000 ot/min - noha na podlahe - skupiny 001,003,011 a nahod to na leteckaposta.czHumo píše:Poradi mi niekto nejaku komplet diagnostiku ? Mam problemy zo spotrebou 9l a vyssie. Vyskusal som snad uz uplne vsetko. Rozvody skontrolovane, podtlakove hadicky vymenene. Snimac teploty motora vymeneny. Vaha vzduchu ok. Vsetko slape jak ma auto taha uplne ez problemou, ale ta spotreba.
Mam podozrenie na nejaku skrtiacu klapku ci co neviem ako ot funguje ale ked porovnavam dva rovnake motory AVF tak jediny rozdiel nam to ukazuje vo vahe vzduchu. Kamos klasika volnobeh 240g potom prida na 3000 otaciek hodnota vzroste a jak udrzuje 3000 klesne zase blizko k 240g a ja
volnobeh 260 a kdyz pridam tak jen vroste hodnota a pak se drzi. Co by to mohlo bejt ?
Diky
Ked uz budes robit log tak pozri do skupina 1 - motor, blok 8 - namerane hodnoty, skupina 004 - pozri aku hodnotu mas v 4 policku.
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane 
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

Taky je http://leteckaposta.cz/927999632 a kouknul jsem na ten kanal 4 policko 4 a je tam hodnota 0.0 chvilku 0.5 a jednou tam skocilo 1.1 jinak se tam drzi 0.0 prevazne.
Ta hodnota 0 je ok.Humo píše:Taky je http://leteckaposta.cz/927999632 a kouknul jsem na ten kanal 4 policko 4 a je tam hodnota 0.0 chvilku 0.5 a jednou tam skocilo 1.1 jinak se tam drzi 0.0 prevazne.
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane 
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

Cipnute to teraz je ale slabucko skusal som rozne druhy chipu aj zaklad a nepomohlo znizit spotrebu tak som tam dal taky slabucky. Na brzde to nebolo. jedine co tam mam urobene je kat-off bol aj zaslepeny EGR ale to som vratil lebo som si myslel ze to mi roby nejaku sarapatu s vahou vzduchu ale nepomohlo.
A palivac, vzduchac a komplet vsetko menim kazdych 15000
Ja uz fat neviem co by to mohlo byt.
A palivac, vzduchac a komplet vsetko menim kazdych 15000
Ja uz fat neviem co by to mohlo byt.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
mam to same auto od novoty, mam na nom 370.000 km a 9 l hlavne na kratke cesty vobec nie je extrem ... dlhodoby priemer mam okolo 7.8 l
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
chlapi vela zalezi od stylu jazdy aj cesty na ktorej sa meria ta spotreba
(ak ide clovek merany usek 15km a cela cesta je viac menej do kopca a este s 5timi semaformi tak je spotreba 9L uplne normalna!!!)
akonahle ide clovek nejakym obchvatom rovnaku trasu ale viac menej rovinky a aspon 3km dole kopcom ustalena rychlost +-80-90KM/h a nejake 2-3 zastavky tak je spotreba +-5/6L/100km
samozrejme aj stav auta je dolezity ja osobne mam leon FR 1,9TDI 110KW a taktiez som pozoroval ze mam vysoku spotrebu ale problem bol u mna v nastaveni rozvodov a samozrejme tiekol tandem po vymene bola badatelna vyrazna zmena k lepsiemu!!!! teraz este prebiehaju dalsie opravy a vymeny pri ktorych sa nastavi aj ten rozvod zoradia sa vstreky a hned budeme vediet aka ma byt spotreba.
osobne si mylsim ze 9L je na tdi katastrofa!!! a je nepodstatne kolko koni to ma!!!!
ideal by som povazoval aby auto na nadrz / 55L paliva urobilo aspon 750km v zmiesanej prevadzke s vacssim podielom mesta
(ak ide clovek merany usek 15km a cela cesta je viac menej do kopca a este s 5timi semaformi tak je spotreba 9L uplne normalna!!!)
akonahle ide clovek nejakym obchvatom rovnaku trasu ale viac menej rovinky a aspon 3km dole kopcom ustalena rychlost +-80-90KM/h a nejake 2-3 zastavky tak je spotreba +-5/6L/100km
samozrejme aj stav auta je dolezity ja osobne mam leon FR 1,9TDI 110KW a taktiez som pozoroval ze mam vysoku spotrebu ale problem bol u mna v nastaveni rozvodov a samozrejme tiekol tandem po vymene bola badatelna vyrazna zmena k lepsiemu!!!! teraz este prebiehaju dalsie opravy a vymeny pri ktorych sa nastavi aj ten rozvod zoradia sa vstreky a hned budeme vediet aka ma byt spotreba.
osobne si mylsim ze 9L je na tdi katastrofa!!! a je nepodstatne kolko koni to ma!!!!
ideal by som povazoval aby auto na nadrz / 55L paliva urobilo aspon 750km v zmiesanej prevadzke s vacssim podielom mesta
V prvom rade vas zdravim. Nechcel som zakladat novu temu a tato mi prisla celkom vhodna na riesenie mojho problemu, kedze sa tu zaoberate niecim podobnym. Mam AVF 2002 passat a mam problem s vahou vzduchu. Vypozoroval som cudne spravanie sa mojho auta. Na 3. prevodovom stupni mi pri cca 3500 otackach motor strati tah. Neni to vsak nudzovy rezim, kedy je potrebne vypnut zapalovanie a znova nastartovat. Proste staci preradit a ide sa dalej. Na 4 ke to spravi to iste. Tipujem, ze aj na zvysnych prevodoch. Bol som teda na diagnostike, spravil sa log. Je dost dlhy, ale je tam viac krat zrychlenie z cca 1500 otacok. http://tono.yweb.sk/log.rar
Z logu je zrejma, ze moja vaha vzduchu ukazuje dost velke hodnoty. RJ to vyhodnoti ako chybu a nasleduje mini nudzovy rezim. Stretli ste sa uz niekto s tymto javom? Aku mam kupit vahu vzduchu?
Etka mi ukazala moznost 074 906 461 B a 074 906 461 BX.
Kazdy pise, ze vaha vzduchu sa da zohnat lacno, lenze co som kukal boli to ceny cez 200€. To mi nepride nejake lacne. Navyse v tom je nehorazny bordel, lebo som nasiel v ponuke okrem kompletnych vah v tubusoch aj samostatne bez tubusu. Kazdy predajca ma rozny zoznam a rozne obrazky. Dokonca tu ponukaju aj Pierburg http://www.autotechnik.sk/diel.php?id=2&dl=696 do mojho motora. Budem vdacny za kazdu radu.
Z logu je zrejma, ze moja vaha vzduchu ukazuje dost velke hodnoty. RJ to vyhodnoti ako chybu a nasleduje mini nudzovy rezim. Stretli ste sa uz niekto s tymto javom? Aku mam kupit vahu vzduchu?
Etka mi ukazala moznost 074 906 461 B a 074 906 461 BX.
Kazdy pise, ze vaha vzduchu sa da zohnat lacno, lenze co som kukal boli to ceny cez 200€. To mi nepride nejake lacne. Navyse v tom je nehorazny bordel, lebo som nasiel v ponuke okrem kompletnych vah v tubusoch aj samostatne bez tubusu. Kazdy predajca ma rozny zoznam a rozne obrazky. Dokonca tu ponukaju aj Pierburg http://www.autotechnik.sk/diel.php?id=2&dl=696 do mojho motora. Budem vdacny za kazdu radu.