
Předem děkuji za odpovědi.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
ciko to jsem to asi zblbl 135 kW má obyčejné rotační čerpadlo co? milošciko píše:ahoj, ja som na to jazdil s motorom 30,d 150kw v e46. ziadne dodatocne filtrovanie, iba vystupne z procesora na 10-5 mikronov.... usetril som ale potom sa mi dostala nejake zle mero take hustejsie, a to mi uz motor zastavil na dialnici pri +10 stupnoch celzia, ale bmw ta nenecha... nastartoval som to a dolial naftu a uz to islo ako raketa...
vykon sa ti nepatrne znizi, a podla mna ta bio to precistila, mensia spotreba...ked to budes mat fakt ze na 0,1 mikronu, tak by som sa toho nebal... vzdy mozes prestat davat mero...
já ten motor lečil munulý rok až ho majitel odvařil totál, nasál vodu, bawo měl od nova, jak dosáhl 25O.OOO tak čerpadlo, postupně všechny vstřiky KO, poříd problémy s elektronikou pod pravým kabinovým filtrem, vysvícenéxenony, čerpadlo v nádrži, no prostě pořád něco a borec jen solil,open píše:Miloš : ano, uznávám že to vypadá blbě cpát měřo do X5, ale ušetřené peníze 25Kč za litr je dost. Pokud to nepojede na měřo a bude se to srát tak smůla do CR nepůjdu. Benzín na plyn nechci. Jezdím denně 100-150km.
Proto se Vás tady odborníků ptám na názor na motor jestli vydrží. Vím kolik stojí provoz takového auta a kolik stojí servis. Díly se dají sehnat levně a spousty věci si opravím sám.
no proč se to sere je otázka, prej němci tyto problémy nemají a je to naftou,open píše:Milos :
Me nejde o to ze to je raketa. Mam BMW 540i a to se mi zda tak akorat. Idealni auto co chci je aby bylo nenapadne, bezpecne a jelo spolehlive na MERO. Bohuzel BMW je napadne az moc.
Otazka je proc se mu to tak sere, jestli to neni nahodou ceskou naftou. Co kdyz bude vlastni mero lepsi nez ceska nafta? Na to potrebuji odpoved. To ze se tam vysviti xenon je malickost. Elektronika to uz je horsi, ale zaklad je ten motor.
Nechceš se radši držet toho TDI? Něž se totálně zajebat na tom bavoru-kort když trefíš nějakou vránu s přetočeným taháčemopen píše:ciko:
Dělám si ho sám. Mám kl. TDI a jezdím bez problémů, ale už dosluhuje karosérie a chci něco většího.
Bionaftu nebo naftu u pumpy v ČR je riziko nalít do C.Railu. Jezdil bych jen pokud neklesne teplota pod nulu a jen na vlastní měřo !