motor BMW 3,0d a měřo

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

open
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 31 říj 2006, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od open »

koil píše:
open píše:ciko:

Dělám si ho sám. Mám kl. TDI a jezdím bez problémů, ale už dosluhuje karosérie a chci něco většího.

Bionaftu nebo naftu u pumpy v ČR je riziko nalít do C.Railu. Jezdil bych jen pokud neklesne teplota pod nulu a jen na vlastní měřo !
Nechceš se radši držet toho TDI? Něž se totálně zajebat na tom bavoru-kort když trefíš nějakou vránu s přetočeným taháčem :roll: .... Nebo nechceš se mrknout po mercedesu éčku z roku 1997 1998-měli ještě některé kusy ty staré motory s řadovým čerpadlem.Jinak proti bávu nic nemám každý má jiný choutky co se týče auta.... :)

Mě to je jedno co koupím. MB M má nějakou motorizaci která snese měro???
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 679
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33953
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
neblbni v tom nebudeš in, v tom nejezdu až ani naši milí méněcení ;) miloš
open
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 31 říj 2006, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od open »

lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Co treba MB E300TD ? To je docela spolehlivy motor?
open
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 31 říj 2006, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od open »

slovacek.milos píše:
lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
neblbni v tom nebudeš in, v tom nejezdu až ani naši milí méněcení ;) miloš
In nejsem ani ve svem ventu a vubec me to nesere.....kdyby nerezlo tak by pojezdilo nejakou dobu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33953
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

open píše:
lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Co treba MB E300TD ? To je docela spolehlivy motor?
já stím měl zrovna minulý rok zkuenost, podělalo se čerpadlo, motor se pomalu neutáhl a tak že je prej KO, elementy totálně vydřené,

zhodil jsem boční dekl čerpadla a palivo přidal ručne šroubovákem zabral jsem za hřeben, z výfuku letěly těžké čoudy, tak tomu jen něco bránilo v přidání paliva,

tak čerpadlo ven, no dopadloto tak že majitel zatáhl auto někam do prdelkovic, pak jen lítal půl roku kolem čerpadla, že nejsou díly, prostě to čerúalo neuměl nikdo spravit, nakonec ho jeden borec spravilco tomu bylo nechtěl říct ale moc za něj nechtěl,

tak i to stojaté čerpadlo není nesmrtelné miloš
open
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 31 říj 2006, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od open »

slovacek.milos píše:
open píše:
lesek píše:spíš nějaký starý g-čko, tam byla řadovka určitě. a dopředu si můžeš navařit traverzu...
Co treba MB E300TD ? To je docela spolehlivy motor?
já stím měl zrovna minulý rok zkuenost, podělalo se čerpadlo, motor se pomalu neutáhl a tak že je prej KO, elementy totálně vydřené,

zhodil jsem boční dekl čerpadla a palivo přidal ručne šroubovákem zabral jsem za hřeben, z výfuku letěly těžké čoudy, tak tomu jen něco bránilo v přidání paliva,

tak čerpadlo ven, no dopadloto tak že majitel zatáhl auto někam do prdelkovic, pak jen lítal půl roku kolem čerpadla, že nejsou díly, prostě to čerúalo neuměl nikdo spravit, nakonec ho jeden borec spravilco tomu bylo nechtěl říct ale moc za něj nechtěl,

tak i to stojaté čerpadlo není nesmrtelné miloš

Urcite patri mezi nejvice spolehlive naftaky, ale E trida kolem r.v. 97-98 prej docela rezne. Neco musim koupit, nejaky poradny kus auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33953
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

o tu rez se musíš pořád starat, lak tempovat silikonem, nebo teflonem, dutinny stříkat odpuzovačem vody,

co jsem popisoval toho medvěda tak ten byl vždy krásný, nyní sním jezdí mladá holka a je z toho takový oblujfuj ;) miloš
open
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 31 říj 2006, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od open »

slovacek.milos píše:o tu rez se musíš pořád starat, lak tempovat silikonem, nebo teflonem, dutinny stříkat odpuzovačem vody,

co jsem popisoval toho medvěda tak ten byl vždy krásný, nyní sním jezdí mladá holka a je z toho takový oblujfuj ;) miloš
:-)
ja kupuju auto do prace aby me vozilo, obcas za tri mesice to umyju ale oleje to menim drive nez se musi !!!........ideal pro me by byl audi A8 hlinikove a 1,9 tdi afn motor :-)
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

Na tvém místě bych si koupil oktávku nebo pašíka popřípadně superba.Co se táka bezpečnosti tak je to jedno když do tebe drcne tatra tak ti nepomůže ani když pojedeš v audi A8 8) Jinak se mrkni na mercedes 124 ty tak nehnili jak ty éčka z 97 roku.Jinak pokud chceš jezdit na olej tak si pořid nějakou starší vránu a ne bmw s moderním motorem jinak ti nebudou stačit ty ušetřené peníze za naftu na opravy.... ;)
open
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 31 říj 2006, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od open »

koil píše:Na tvém místě bych si koupil oktávku nebo pašíka popřípadně superba.Co se táka bezpečnosti tak je to jedno když do tebe drcne tatra tak ti nepomůže ani když pojedeš v audi A8 8) Jinak se mrkni na mercedes 124 ty tak nehnili jak ty éčka z 97 roku.Jinak pokud chceš jezdit na olej tak si pořid nějakou starší vránu a ne bmw s moderním motorem jinak ti nebudou stačit ty ušetřené peníze za naftu na opravy.... ;)
jedna stara vrana na mero mi dosluhuje a chtel bych neco novejsiho
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Pořídil jsem si A6/100 1994, 2,5tdi R5. Neskutečná kára, je to velký, pohodlný, jede to jako sviňa, nerezne to, jezdim za cca 6 až 7l MEŘA a nechá se za tim tahat i podval s autama. Bohužel se ještě držej v ceně :(
Elektronika auta a technika........
776 829390
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33953
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Martin.R píše:Pořídil jsem si A6/100 1994, 2,5tdi R5. Neskutečná kára, je to velký, pohodlný, jede to jako sviňa, nerezne to, jezdim za cca 6 až 7l MEŘA a nechá se za tim tahat i podval s autama. Bohužel se ještě držej v ceně :(
kára to je spotřebu máš dobrou na pojiždky umí 1O,

jestli ji chceš živit sajrajtama nastříkej si žhavky proti korozi, rády zareznou tak že musí dole hlava, a jak nasvinu ti zarezne jedna a jedna, pokud něco pravuješ tak předek vždy do servisní polohy nebo náprava dole, jinak je to boj s nervama ;) miloš
open
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 31 říj 2006, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od open »

Martin.R píše:Pořídil jsem si A6/100 1994, 2,5tdi R5. Neskutečná kára, je to velký, pohodlný, jede to jako sviňa, nerezne to, jezdim za cca 6 až 7l MEŘA a nechá se za tim tahat i podval s autama. Bohužel se ještě držej v ceně :(
Koupit dobrou A6/100 s R5 tdi bude problem, jsou to skvela auta. Uvazoval jsem o tom. Kdyz by se nasla v quattru bylo by to skvele.

Budu hledat !!!
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

slovacek.milos píše:kára to je spotřebu máš dobrou na pojiždky umí 1O,

jestli ji chceš živit sajrajtama nastříkej si žhavky proti korozi, rády zareznou tak že musí dole hlava, a jak nasvinu ti zarezne jedna a jedna, pokud něco pravuješ tak předek vždy do servisní polohy nebo náprava dole, jinak je to boj s nervama ;) miloš
Jj za 10 jede pouze s podvalem, jinak se mi to ještě nepovedlo a to jezdim občas i pojížďky do 1km. Se svícema problém neni, preventivně jsem je minulej tejden tahal ven a kontroloval spolu se vstřikama a vše OK. Nikdo neví kolik to má najeto, byl to dovoz a já jsem už třetí majitel v čechách, ale ten motor na pohled vypadá jak z fabriky, nevezme ani deci oleje. Ono vlastně všechno. Cokoli jsem na tom dělal tak jsem se nesetkal s jediným zarezlym šroubem.
Předek do servisní polohy mam natrénovanej do 5ti minut a pak máš vše jak na zlatom podnosu. Prostě radost na tom cokoli dělat.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“