Máte někdo přeobloženo na 240mm lamele těch 4mm, jestli te to v pohodě?
spojka 96 kw (chip 120 kw) -prokluzuje!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
jirius1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
A jakou tlošťku toho HDS sis tam nechal dat 3,5mm nebo 4mm, respektive na kterou tloušťku obložení ty NM garantujou. Jen pro zajímavost. Ta cena 600,- je supr
Máte někdo přeobloženo na 240mm lamele těch 4mm, jestli te to v pohodě?
Máte někdo přeobloženo na 240mm lamele těch 4mm, jestli te to v pohodě?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
Novacek.marian
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 led 2011, 20:34
Odpovědi: 0
-
Novacek.marian
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 led 2011, 20:34
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
já mám přeobloženo v renovaku 3,6mm a 480Nm a drží. origo by měla pokud je OK držet i přes 400 vpohodě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Ahoj, kamaradovy jsem menil turbo na 96 kw sharanu a po výměne udajne ze klouže spojka.Spojku jsem dal novou i se setrvákem a stále klouzalo .Dal jsem original spojkovou sadu a stale klouzalo.Nakonec jsem rozebral prevodovku a byly protočené 5 a 6 kolo převodu, které jsou tam pouze nalisovany a nalepeny.Nevydrželo to ten výkon.Tak chci říct jestli tě to na ty OCT nedělá to samé. (klouzalo to 3 4 5 6 , 1 a 2 nic)
-
Novacek.marian
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 led 2011, 20:34
Odpovědi: 0
-
Dreamer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 08 úno 2011, 14:31
- Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Odpovědi: 0
U organiky je problém, že se při velký zátěži ohřeje víc, než je zdrávo a to organický pojivo (směs nějakých pryskyřic) začne ztrácet svoji pevnost a ta lamela se začne bortit, vytrhávat z ní kovový vlákna(výztuha) a pak to začne prokluzovat. Nejdříve se to projevuje na vyšší kvalty, tak 5. a 6. HDS obložení má v sobě mnohem víc výztuh (měděnejch vláken) a proto snese vyšši teplotu.
Jinak, pokud je to spojkou, tak HDS lamela by to měla zpravit.
Jinak, pokud je to spojkou, tak HDS lamela by to měla zpravit.
-
Novacek.marian
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 led 2011, 20:34
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
No vidiš, já ji po 350 tis rozebral, lamela tenší o necelý milimetr jinak OK a to posledních 150 tis určitě nemělo míň jak 400Nm. Na 460Nm občas smekla a 480 ji udolalo. Dal jsem jen lamelu, setrvák a přítlačák jsem nechal, ložisko jsem preventivně dal jiný ale bylo naprosto OK...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 