ALH se vstrikama AHF neumerne zere

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Odpovědi: 0
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

ALH se vstrikama AHF neumerne zere

Příspěvek od Ondras83 »

Dal jsem do svy ALH vstriky z AHF, mel jsem je v praci na zkousecce, vsechny ok, takze sem je jen vymenil kus za kus. Od ty doby jsem ted natankoval druhou nadrz. Jizdni styl jsem extra nezmenil, prvnich par km jsem si rikal, ze to je tim, jak to zkousim, ale ted jezdim vicemene stejne jako s 66kw, jezdim porad stejnou trasu a mam na tachometru 260km a rucicku palivomeru skoro na pul nadrze, to je divny a zacina me to docela vadit. Predtim s ALH vstrikama jsem podle tachometru na nadrz najel 800 a vic km. Na palubaku to predtim na volnobeh zralo 0,6l a ted ukazuje 0,1. Je to jen budik, ale i tohle je divny...nemate nekdo reseni, krom toho, ze tam dam zpatky tamty vstriky?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

nemáš to v automatu?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Odpovědi: 0
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

nene, klasika 5q

je to klasika, jediny co je, ze je EGR off a ty vstriky z 81cky, jinak seriovy auto i motor
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
Pete1985
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2011, 09:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Pete1985 »

Moc o tomhle nevim, ale nemely by se nahodou ty vstriky nechat seridit?
(hm)
OC I 1.9. TDI PD 74kW 4x4 ATD / nyní 341,6Nm při 2085 ot/min, 142,04PS při 3899 ot/min - CHIP by TDIFUN!
EGR OFF.
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Odpovědi: 0
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

kdyz byli OK, tak proc je serizovat? vic dobry uz bejt nemohly :)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
Pete1985
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2011, 09:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Pete1985 »

Hmm :-)

Todle tema me celkem zajima, jsem zvedavy, jake bude reseni problemu.

Beztak se tam posr.. neco jineho ve stejne chvili, kdyz se menily ty vstriky.
OC I 1.9. TDI PD 74kW 4x4 ATD / nyní 341,6Nm při 2085 ot/min, 142,04PS při 3899 ot/min - CHIP by TDIFUN!
EGR OFF.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

nastav hlavu čerpadla na volnoběžnou dávku do 4 mg na otáčku
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.

A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
xmilos
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2011, 14:30

Příspěvek od xmilos »

Marek77 píše:To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.

A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
ze tam vstreknu viac nafty, bude mat za nasledok vacsi vykon. Potom musis ubrat, znizit davku, abys ten vykon znizil.
Napada ma horsi rozstrek, iny vstrek. tlak, iny predvstrek. To by malo ale cmudit.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a neni tam rozdil v oteviracim tlaku? 190 vs. 220?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Marek77 píše:To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.

A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
Znat to je trosku ve vyssich pres 90koni jo :-D ale 90->kw rozhodne ne.Taky sem daval.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Biimbo píše:a neni tam rozdil v oteviracim tlaku? 190 vs. 220?
Ne - oba tyto motory mají stejné tlaky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Ja som tiež nad tym rozmyšlal,že do mojho dam vstreky z 81kW ale bolo mi povedane,že bude treba upraviť aj SW teda mapu,lebo že sa to bude prejavovať čiernym dymom a žratim nafty. Ja by to videl na upravu mapy.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Odpovědi: 0
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

jede to o dost lip hodne se to sbira od spoda, rychlostne nevim, zkousel sem to jen jednou, predtim se tachak zastavil na 160 a pak to slo pomalu, ted to dost viditelne zrychluje do 190 a pak uz to jde pomalu nebo spis stagnuje...

ze to jede je fajn, ale ze to jezdi za 8 litru uz fajn neni...81kw auta taky preci nejezdej o pulku vic nez 66tka...

jeste jsem na vagu neserizoval tu naftu, na to jdu ted, ale to auto startuje krasne i pri -15 co tady bylo minulej tejden, startuje to vicemene lip jak predtim, slapnu a jedu, motor necuka, tahne pravidelne, jen to zacalo dost chlastat...

vstriky jsou tam z AHF, tzn tlak 190, kdezto predtim byl 220
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Odpovědi: 0
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

edit: kolik tam je ted nevim, jeste planuju nejakej soft, takze tam se ukaze :)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“