ALH se vstrikama AHF neumerne zere
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ALH se vstrikama AHF neumerne zere
Dal jsem do svy ALH vstriky z AHF, mel jsem je v praci na zkousecce, vsechny ok, takze sem je jen vymenil kus za kus. Od ty doby jsem ted natankoval druhou nadrz. Jizdni styl jsem extra nezmenil, prvnich par km jsem si rikal, ze to je tim, jak to zkousim, ale ted jezdim vicemene stejne jako s 66kw, jezdim porad stejnou trasu a mam na tachometru 260km a rucicku palivomeru skoro na pul nadrze, to je divny a zacina me to docela vadit. Predtim s ALH vstrikama jsem podle tachometru na nadrz najel 800 a vic km. Na palubaku to predtim na volnobeh zralo 0,6l a ted ukazuje 0,1. Je to jen budik, ale i tohle je divny...nemate nekdo reseni, krom toho, ze tam dam zpatky tamty vstriky?
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
nastav hlavu čerpadla na volnoběžnou dávku do 4 mg na otáčku
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.
A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
ze tam vstreknu viac nafty, bude mat za nasledok vacsi vykon. Potom musis ubrat, znizit davku, abys ten vykon znizil.Marek77 píše:To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.
A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
Napada ma horsi rozstrek, iny vstrek. tlak, iny predvstrek. To by malo ale cmudit.
Znat to je trosku ve vyssich pres 90koni joMarek77 píše:To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.
A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?

Bosch kts 570,vcds,Beeprog
jede to o dost lip hodne se to sbira od spoda, rychlostne nevim, zkousel sem to jen jednou, predtim se tachak zastavil na 160 a pak to slo pomalu, ted to dost viditelne zrychluje do 190 a pak uz to jde pomalu nebo spis stagnuje...
ze to jede je fajn, ale ze to jezdi za 8 litru uz fajn neni...81kw auta taky preci nejezdej o pulku vic nez 66tka...
jeste jsem na vagu neserizoval tu naftu, na to jdu ted, ale to auto startuje krasne i pri -15 co tady bylo minulej tejden, startuje to vicemene lip jak predtim, slapnu a jedu, motor necuka, tahne pravidelne, jen to zacalo dost chlastat...
vstriky jsou tam z AHF, tzn tlak 190, kdezto predtim byl 220
ze to jede je fajn, ale ze to jezdi za 8 litru uz fajn neni...81kw auta taky preci nejezdej o pulku vic nez 66tka...
jeste jsem na vagu neserizoval tu naftu, na to jdu ted, ale to auto startuje krasne i pri -15 co tady bylo minulej tejden, startuje to vicemene lip jak predtim, slapnu a jedu, motor necuka, tahne pravidelne, jen to zacalo dost chlastat...
vstriky jsou tam z AHF, tzn tlak 190, kdezto predtim byl 220
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS